Hirdetés

Aktív témák

  • dbalazs80

    tag

    válasz kivlov #24022 üzenetére

    A Brno-i szervizben is csak gányolnak a mellékelt ábra szerint.

    A Dellről jobb ha nem beszélünk, az Inspiron N5010/M5010/N5110 széria egy vicc konkrétan.
    Ezzel kapcsolatosan a Dell állásfoglalása, hogy egyet kiküldtek külföldre bevizsgálni, és semmi baja sincsen, állítólag csak mi magyarok panaszkodunk rá, a környező országokban minden szép és jó, szóval probléma nincs. :(

    Igen, ez a konkrét gép egy az ezerből, de hidd el, naponta látok rossz Acer gépet, mondjuk a Dell most beelőzött, de a többi gyártónál nagyságrendekkel kevesebb a meghibásodás és a szerviz is sokkal korrektebb.

    Pl. 3 fődarabcsere után cserekészülék, vagy csereigazolás, a plusz garanciaidő alatt is!

    De mondhatnék egy bizonyos Japán márkát, ahol a betört kijelzőt is kicserélték garanciában.

    Sok példa van erre.
    Ráaádsul a többi gyártónál be tudsz menni itt Budapesten valahova reklamálni, megbeszélni, az Acernél ilyen nincsen, vannak a telefonos ügyfélszolgálaton a droidok és kész.

Aktív témák