Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zbenjamin15

    újonc

    Sziasztok!

    Programozásra (C#), netezésre vennék használt laptopot, amit el tudok vinni pl. a suliba.
    Amit én kinéztem, az a Levono TP X220, X230. Főleg az i5 miatt, illetve cserélném benne a HDD-t SSD-re.
    Illetve valamikor még memóriát is raknék bele.
    Képernyő szempontjából nyilván az utazás miatt minél kisebb, ezek a laptopok amit írtam, 12.5"-ak, tehát ha jól tudom, elég jó.

    Azért írtam, hogy
    1. Szerintetek ezek a laptopok megfelelnek -e erre a célra?
    2. Milyen más laptopot ajánlotok?

    Minél olcsóbban. (mivel diák vagyok, nincs sok pénzem, de gyűjtöm ahogy tudom :D )

    [ Szerkesztve ]

    A helyzet definisztikai szubjektivitása olyannyira kolumbinált, hogy az már antogallisztikus ellentétben áll a morális egzisztenciával.

  • zbenjamin15

    újonc

    Sziasztok!
    Már múltkor írtam ide, tippet kérni, de akkor volt konkrét ötletem, viszont most elbizonytalanodtam.

    (1) Mikor lenne esedékes a vásárlás?
    1-1.5 hónapon belül.
    (2) A gépre szánt összeg forintban?
    Max 40.000ft.
    (3) Felhasználás?
    Suliba programozás, (c#) unity, meg filmnézés a volános wifin :))
    (4) Ha játékra is használnád, akkor milyen játékokra, milyen felbontáson, milyen részletességgel?
    Nem lenne használva játékra.
    (5) Kijelző mérete, felbontása, fényes vagy matt, TN vagy IPS?
    Na most itt jön az elbizonytalanodtam rész. Eddig tetszett a 12,5", de ismerősöm megmutatta, hogy az milyen kicsi. Alapból egy X230 volt a terv, viszont így most nem tudok dönteni, hogy X230 12,5", de 1,38kg, vagy T430 14", viszont az már 2,3kg.
    (6) Mennyit lesz hordozva a gép? Használnád-e utazás közben is?
    CSAK utazásra, illetve suliba hordozásra lenne használva.
    (7) Operációs rendszer?
    Majd letöltöm torrentről :))
    (8) Tárhely mérete és típusa, RAM mennyisége?
    SSD-t veszek bele, 120GB-ot, RAM-ot 4GB-ról bővítek később 8GB-ra.