Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mester777

    tag

    válasz Zaied #81012 üzenetére

    Nos, akkor "hivatalosan" is szeretném kikérni a tagok szakértelmét, új egeret szeretnék vásárolni.

    1. Mennyi a keret?
    Bruttó 10-30k HUF

    2. Használtpiac játszik?
    Nem, újat szeretnék.

    3. eBay, külföldi rendelés játszik?
    Nem, csak Magyarországon vásárolnám valami népszerű boltban.

    4. Mire használnád az egeret?
    Játék (League of Legends, néha osu!, munka (programozó vagyok))

    5. Hogyan fogod az egeret (palm / claw / fingertip)?
    Gaming során fingertip, de munka során amikor nem nagyon kell a precizitás akkor claw-szerű. De az MX Master-emet pl. csak claw-ban tudom használni, gondolom a kialakítása és a tömege miatt.

    6. Mekkora kezed van? Tenyér tövétől középsőujj végéig, cm-ben.
    19 cm

    7. Milyen érzékenységgel játszol / használod?
    Olyat szeretnék ami simán visz 2000 DPI-t, ASUS ROG Sica-mat azt hiszem 1600-1800 körül használtam.

    8. Egyéb igények (pl. plusz gombok, stb.)
    Inkább mindent leírtam ami az eszembe jutott, bocsi a hosszú listáért. :)
    a) Vezetékes legyen
    b) Legalább 5 gombos legyen (bal, jobb, görgő, és az egér bal oldalán kettő gomb egymás mellett "forward"/"back" gombok)
    c) Tudjon 1000 Hz polling rate-et
    d) Nem kell csicsás RGB, de lehet rajta ha ki lehet kapcsolni.
    e) Szeretnék minél több garanciát, így legalább 2 év legyen. Erősen gondolkodom hogy az alzában vegyem meg mert ott többnél is láttam hogy lehet venni +3 év garanciát így az 5 év már egész vonzó.
    f) Sötétszürke de inkább fekete színű legyen, és matt.
    g) Kábel nélkül max. 85g tömegű legyen
    h) A görgőgomb könnyen lenyomható legyen, a görgő felülete ne sértse az ujjat (játékban állandóan nyomkodom a görgőgombot, az MX Master durva görgője pl. sérti az ujjamat, de a Logitech M100 ebből a szempontból puha)