Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz atee #34889 üzenetére

    "A fegyverek is jòl kitaláltak voltak ès használhatòak"

    Használhatóak? ))
    Basically használsz Flak Cannon-t, ASMD-t, sniper-t és a Pulse Gun alternatív lövését.
    Alap pisztoly kb. semmire nem jó.
    Impact Hammer-ben poén, hogy csomó lövedéket visszaüt, más kérdés, hogy nem-növények ellen túl sok haszna nincs. Meg van Impact Hammer jump, rocket / grenade jump helyett. Megint egy olyan funkció, amit a lassúsága és körülményessége miatt éles helyzetben kb. soha nem használsz.
    A rocket / grenade launcher is közelít a használhatatlansághoz; nagyon lassú és ormótlan eszköz. A célkövető mód érdekes, de megintcsak túlságosan körülményes. A túltöltés akár jó ötlet is lehetne, ha nem csak töltési fázis végén lehetne vele lőni és nem eresztene ki mindent azonnal, amint az utolsó töltési fázisnak vége. Ami vicces, hogy rocket / grenade jump nincs vele, légkalapáccsal meg van.
    Ripper. Totál useless, max. szörnyek ellen érne valamit single playerben. Ha lenne olyan.
    Bio Rifle: A 3. gránátvető típus. A falra és különböző felületre tapadó zöld turhákok nem is lennének olyan rosszak, ha nem olyan végtelenül kicsi splash damage radius-uk lenne. Így maximum akkor használod, ha már unod a banánt vagy tényleg nincs más nálad.
    A Shock Rifle egy butított railgun. Ha meg már rail-utánérzet, akkor a lövedék a gomb lenyomásának pillanatában legyen ott. De nincs ott. A másodlagos gömb + elsődleges lövés jópofa kombó.
    A Pulse Gun gyakorlatilag egy Plasma Gun, csak lassabb lövedékekkel. Így lassítva viszont túl sokat nem érnek azok a gömbök. Marad a használható másodlagos lövésmód, ami ugye a Lightning Gun-ra hajaz.
    A Minigun az minigun. Elmegy. Semmi pozitívat vagy negatívat nem tudok róla írni. Igen fantáziadúsan a másodlagos lövésmód gyorsítja a cső forgását a precizitás kárára.
    A Flak Cannon az egész jó. Itt a shotgun szerepét tölti be, a falról pattanó "sörét" (izzó fémszilánkok) se rossz. Talán a "gránátvető" része is ennek a legjobb a listában, ami igazából vicces, mert két direkt-gránátvető is van ugye.
    A Sniper Rifle jó fegyver, bár igazán headshot-tal jó.
    A Redeemer poén. Felturbózott BFG. A másodlagos lövéssel lehet Vörös Bárót játszani - szóval el lehet ökörködni. A rakétát le is lehet lőni, ill. az Impact Hammer is vissza tudja pattintani.

    A legnagyobb bajom a játékkal talán mégsem ez, hanem a diafilmezésre hasonlító, szaggatózó movement (+dodge)-rendszer. Ezen még a mouse input fix sem segít - az egész játékmenet olyan, mintha valami stop motion cuccot néznél. Nem a szó szerint "keresztülfolysz a mapon, hogy még nézni is élvezet" érzés - nem egy légies balettelőadást élsz át, hanem egy újhús első botladozásait a parketten. Az meg idegesítő. : D

    Azt nem tagadom, hogy vannak benne jó ötletek (pl. gyárilag beépített mutator-ok, azokból is elég sok, sok meccsbeállítási lehetőség, AntiGrav Boots) meg fun játékmódok (assault), de számomra ennyi kevés a felmagasztosuláshoz. Pedig párszáz órát még így is raktam bele '99-'02 között (meg azóta pár LAN).

    "Nèzz meg egy komolyabb fragvideòt."

    Több száz GB-nyi ilyen-olyan fragvideón vagyok túl, a kedvencek 13 DVD-re ki is vannak írva. :>
    UT soha nem fogja adni azt a >>fluiditást<<, precizítást és letisztultságot - ezt objektívan is így látom, nem csupán vallásos meggyőződésből.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák