Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Egon #11929 üzenetére

    Ha a képhiba alatt a "röcögösen" (de nem laggolva) fordul a kamera (pontosabban az objektek élei "röcögnek" fordulás közben), akkor igen. Más jellegű "képhibákkal" még nem találkoztam 15 év alatt (hacsak nem éppen meghalt a VGA :DDD).

    De az engine miatt fontosak azok az fps-értékek, mert különben NEM MINDIG ODA MEGY AZ A NYOMOTT GOLYÓ, AHOVÁ CÉLZOK, MEG NEM TUDOK AKKORÁT UGRANI (hanyadjára is írom ezt le?). Úgy látszik, ezt nem akarod megérteni. Vagy érted, csak figyelmen kívül hagyod.

    "nem véletlenül találták ki a V-Sync-et, és Carmack bátyó sem véletlenül találta ki a fix 60 fps-t a Rage esetében (persze egyéb okok is közrejátszottak)."

    Így van. Mert konzolra is fejlesztve volt. Másrészt a Rage nem egy "komoly" (versenyszerűen is játszott) FPS. ;)

    Most jön a lényeg, olvasd is el :):
    ------------------------------------------------
    Ha már Carmack-nál tartunk (ez csak egy példa lesz); vajon miért úgy írta meg pl. az idTech 3 engine-t (Q3A motor, ami pl. a jóval későbbi CoD 4 engine-jének (IW 3.0) az alapjait is képezi), hogy fix 120 / 125 fps-en lesz akkor a strafe jump, amekkorának lennie kell? Meg akkor működik rendesen a circle strafe, airstrafe, overbounce? No offense, de egyáltalán tudod, mik ezek?
    Vagy miért van az, hogy pl. CS 1.6-ban (módosított idTech 2 engine) 60 fps-sel máshogy szórnak a fegyverek, mint 100-zal?
    Akik érdemben (és LAN-okon, neten) tolják a belső nézetes akciót (és nem a gagyi konzolátiratokról beszélek vagy a public átlagszínvonalról), soha nem használnak Vsync-et. Pontosan azért, mert lekorlátoz 60 fps-re. ;)

    "másrészt külön tetszik, ahogy a te szádból degradálónak hangzik, ha valaki esetleg olyan játékkal nyomul, ami 80 IQ-nál többet feltételez... "

    A szavak kiforgatása, lényeges sorok átugrása és cinikusnak szánt (de csak szánt) megjegyzéseid meg nekem tetszenek.
    Ha pedig tényleg "értenél" FPS-ekhez, akkor tudnád, hogy mennyire taktikusak és észjátékok is (persze, amikor te játszod őket, lehet, hogy nem azok, hanem csak piff-puff-hörr-hörr). :U

    Mellesleg sokat bütyköltem TPS-ekkel (Heroes-ok, Age of Wonders-ek, Panzer General, Civ4, Fallout Tactics leginkább) és RTS-ekkel is (AoEII - Starcraft-tal meg War3 TFT-vel még manapság is néha pörög egy-egy battle.net vagy LAN), sőt, 5 éves korom óta még a sakkot is nagyon szeretem. ;)

    "A végső konklúziónk hellyel-közzel nagyjából-egészéből megegyezik (fogjuk rá)"

    Hellyel-közzel.

    "Mindenesetre ez a konklúziód érzésem szerint már nem egészen ugyanaz, mint ami a nyitó hozzászólásban szerepel."

    De, pontosan ugyanaz. Mindig is ez volt. >>Érdemi<< FPS-re, RTS-re wireless bukó. Másra jó lehet. Grafikai munkához Wacom.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák