Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vass1024 #203982 üzenetére
Kicsit bővíteném a kört, remélem nem baj Pont az a széria 1.6 TDI kapott nyűgös porlasztókat, common rail vonalon a 2.0 ajánlott (Golf 7-től jó az 1.6 is, de az nem jön szóba 2-ért). Esetleg nézz rá az Octavia 2 facelift 2010-ig készült 1.9 PD TDI motoros kivitelére, BXE motorkódot keress, akkor megúszod a részecskeszűrőt is és van egy modern járműved. Euro 4, ha ez szempont. Hajtókarcsapágyak cseréje ajánlott egyszer az autó élettartama során (tehát miután megvetted azonnal, ha nincs rá infó ), nem egy egetrengető tétel. Konszernen belül a legendásan tartós 1.9 utolsó verziója, Bosch PD elemekkel nincs gond (de ha van, költséghatékonyan felújítható vagy bontott sem drága), magas futással vannak kisebb hibák, mint tandem pumpa tömítés, vagy PD kábelek, ritkábban befecskendező fészek probléma, mindemellett spórolós viszonyok közt ez még épp elviseli az egytömegű lendkerekes kiváltó szettet.
Erős 2-ért esetleg még ha egy picit kisebb kombi szóba jöhet, Renault Clio 1.5 dci euro 5 75/90 lóerővel megbízható common rail rendszert kapott, és parádés fogyasztásokat tud.
Felmerült lehetőségekkel kapcsolatban még ami eszembe jutott: Focus mk3 105 lovas verziója létezett elvileg Bosch befecskendezéssel (azért elvileg, mert én csak 95-116 lovas magyar példányokkal találkoztam, ha valóban az van benne akkor nyugodtan vehető), főleg külföldről jöttek be, alacsony fogyasztásra kiegyezett változat, szervó hiba előfordul a típusnál, hátsó futómű lehet hosszú távon költségesebb talán. Astra J legnagyobb hátránya a tömege szerintem, M32 váltó felújításba bele lehet futni velük. Hirtelen ennyi (mindennek lesz valami baja előbb-utóbb, csak érdemes felkészülni mi várható ) -
Pfiucska
aktív tag
-
vass1024
tag
válasz vass1024 #203986 üzenetére
Elnézést elovastam újra, azt mondod hogy a 105 lovas létezett teljes bosch befecskendező rendszerrel elvileg (itt beleértendő a porlasztok, nagynyomásu szivattyu, motorvezérlö?), a 95 és a 116 loerős akkor milyen befecskendező rendszerrel készült? azok is megbizhatoak valamennyire? Egyébként láttam több 105 loerős focust hasznalauton.
Az emberi agy a világ leggyorsabb számítógépe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen