Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz bandus #195507 üzenetére

    Az 508 belül nagyon pici fej és váll térrel rendelkezik. Az Octavia elvileg egy fél kategóriával kisebb autó, de belülről 3-mal nagyobb, szóval a dizájnt keményen meg kell fizetni, és nem a pénzre gondolok. Az előző 508 se volt csúnya, de szerintem nem lett annyival vagányabb az új, mint amennyivel kisebb lett a tér benne.
    Btw. az első generációt is szűkösnek éreztem elől, pedig apró emberke vagyok.

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

  • Anaren91

    senior tag

    válasz bandus #195507 üzenetére

    Hát hozzánk az egyik szerelő pont egy Ford Kugával jött múlthéten. Ha azzal nehézkes lenne parkolni , akkor egy Golf kombival, meg egy Octaviaval is :D Kb ugyan olyan hosszúak .
    Nem tudom milyen árban keresel de am Ford vonalon ott a Ford EcoSport. Kb egy mini Kuga, 4m hosszú asszem, a Kuga meg 4.6. Tény, hogy a Kuga pofásabb, de am nem csúnya a másik se élőben.
    Szembe szomszédék meg most vettek egy pár éves Insignia sedant, az is elég hosszú, nem is fért be a garázsba nekik, ahol eddig a Suzuki sx4-scross állt. Meg állítása szerint nem is meg olyan jól az 1.5 ös benzin motorral mint a Suzuki az 1.4 el.

    [ Szerkesztve ]

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

  • MC Pite

    veterán

    válasz bandus #195507 üzenetére

    Széles skála.
    Kugát vezettél? Az új, vagy még maradt az előzőből? Én utóbbit vezettem, 17-es kerékkel. Azokat a kanyarokat balcsi felé amit az enyémmel x sebességgel veszek (és az elmúlt években sok autóval mentem arra, és legalább 0,85x sebességet mind tudott, beleértve a Jumpert, Zafirát, C3at, Picassot, stb stb) azt a Kugával összeszorított záróizmokkal teljesítettem 0,75x-el. Fordban még ilyen szarul nem éreztem magam (beleértve békaszemű Fiesta és Turneo Connectet, ami pedig elég trágya volt) gyengébb minőségű utakon (és még nem is rossz út).
    Az ergonómia, tükrök, működés, minőség (szokás szerint beltér, vagy épp a hullámzó motorháztető) mindenkit kikakasztott kissebb nagyobb mértékben (2.0 dízel 4x4 kézi váltó, e kézifék). Nem tudom az új mennyivel jobb, de hasonló huncutságokra lehet azért számolni.

    Mindenképp próbáld ki, ne csak 5km-en.

    Én Golf (először kerül nálam az Octavia elé)/Leont hasonlítanám a 308SW(1.2)/508-hoz.

    És ha ez eldőlt, már csak a Corolla kombi(hibrid), Megane Grandtour(1.33) és Ceedel/Proceed, esetleg i30fastback (nekem a szívó is elég de neked mondjuk 1.4T) kell a bentmaradnak megmérkőznie :DDD . Picit sajnálom a kesst a 'középkategóriára', amik mellé árban és zajban (akár belsőben, pl M4 hibrid) akompakt kombik is feljönnek, főleg a phev változatok (garázs tv).
    Araszoláshoz Corollát venném, amúgy nálam a Ceed/308/M4 között dőlne el (vag előző generáció nekem sokkal jobban bejött, főleg a Leon ST(FR)).

    Szerk: Baszki Ecosportal (ez a két szó áll tőle legmesszebb) ne vicceljünk, 1024*inkább egy Puma (vagy bármi).

    [ Szerkesztve ]

    Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz bandus #195507 üzenetére

    Golfot venném ha belefér, a Skoda alá lett pozicionálva ami egy próba út során nem biztos, hogy átjön viszont később annál idegesítőbb (nem részletezem már leírtam sokszor a konkrétumokat). Szívem szerint visszaülnék a Passat B6 Highline-ba az új Superb (Style) után. A technikai hókuszpókon kívül (sávtartó, radaros tempomat) semmiben sem éri utol az öreg Passatot. Se úttartásban, se komfortban, sem anyagminőségben. Pedig van köztük 10 év a Skoda javára. Skodából az L&K ami már oké de az meg nagyon drága.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés