Hirdetés
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Vegyél belőle 1.4-est sokkal rugalmasabb.
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Ez egy eldobható filléres autó amit nem kell félteni, hogy meghúznak vagy rányitják az ajtót. Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni. Vagy ha igen akkor biztosan nem négy kiló alatt. Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt. Fényezése egy szar de legalább nem kell félteni, egy pár bontott lámpa meg fillérekbe kerül hozzá de az utángyártott sem drága bele ha valaki feltétlenül ragaszkodik az újhoz. Az 1.2 motor a legjózanabb választás C Corsába. Autópályára sem kevés csak a rövid váltó miatt sokat forog. Ez van. Minden kis benzines ilyen.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Én nem adnék 500-at egy közel 20 éves autóért. Apám Fiat Bravaja (1.2 16V) és az én Pug306-om (1.4 benzin) is 200-ért ment el. És voltak annyira használhatóak, mint a fenti Corsa.
Egy ennyi idős autónál főleg arra kell figyelni, hogy ne legyen rozsdás (Fordokat ezért kihúznám.) És ne legyen ismert GTK hibája. De ha elment 20 évig, akkor valószínűleg nincs neki. Ha egy gyakori európait veszel, akkor a szervizelés is gombokból fog menni. Nyilván nem márkaszervizben.
Pár éve a Pug306-on 12 ezer volt egy olajcsere (olajszűrővel), légszűrővel még pár ezres rádobva. (Más szűrő meg nincs benne.) 7000 egy visszapillantó tükör (valami részeg lerúgta az utcában az összes autóról). A hátsó futómű felújítása volt 80 ezer. Egy mai modern autónál a legtöbb szerelő 20 ezerért néz rá az autóra, pár százezres tételt már benyelt a mostani autóm.
A Peugeot-nak egyébként típushibája a hátsó futómű, de a megspórolt 300 ezerből még felújítható majdnem 4-szer ( = örökélet). És nagyon jó rozsdavédelme volt, egyedül a hátsó kerékdoboknál volt rohadós (típushiba, egyszer kellett megcsinálni). És 20 év alatt egyszer sem robbant le, míg a 9 éves "új autóm" már 2-szer (+2-szer kellett megállni és telefonálni, hogy ez most mi).
Ha ennyire régi autó, akkor azért tényleg nem szabad sok pénzt adni szerintem. És a fenntartási költség (amortizációval együtt) akkora lesz, hogy molnarpeter is csettinteni fog. A lényeg, hogy itt tényleg felesleges konkrét típushoz ragaszkodni, szépen bogarászni a hahut, hogy mik vannak, és keresni egy Magyarországon forgalomba helyezett, kevés tulajos vasat, amiből sokat látsz még az utakon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Filmvilág
- nVidia tulajok OFF topikja
- EA Sports WRC '23
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen