Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Házimozi haladó szinten
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
gp A klasszikus játék új változatára kicsit még várni kell, novemberben lesz a premier.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny_vT
senior tag
válasz harry #169924 üzenetére
7. generációs Accord kombik most nem tudom milyen árban mennek, de az jó lehet még. Kényelmes utazóautó, nem romlik el, viszonylag sportos is, jól variálható a belseje, nem fogyaszt rosszul. 2.0 és 2.4 literes motorok egyaránt megbízhatóak.
Megvillant még a szememben a Volvo V70 140, de inkább 170 lóerős szívó benzinessel (2.4 soröt mindegyik). Itt az életkor-ár kritérium valamelyikéből lejjebb kell adni viszont. Cserébe szétüthetetlen, széphangú motorja van, istenkirály ülései, nagy raktere és ha valami mégis elromlik, akkor drága fenntartása (Ez a Hondára is igaz, de mindkét kocsinak nagyon aktív közössége van itt és Facebook-on.)
Őszintén? Olvasva a 1,5-2 milliós célt mindkét fenti autót kicsit a takarón túl nyújtózkodásnak érzem a leírt pozitívumok ellenére is. Egy-fél kategóriával nagyobbak ezek a kocsik mint a Focus az ezzel járó előnyökkel és hátrányokkal (pl. jobb hangszigetelés és komfort, nehezebb parkolás). Azért, ha nyertek a lottón fontold meg
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz harry #169924 üzenetére
Focus II: 1.6 ti-vct-t kerüld azok problémásabb motorok (hengerfejesedés, szívóoldali vezérlés hajlamos megmakkanni benne). A sima 1,6-1,8 jobb választás.
Octavia II: Az MPI motorok jók, nem takarékosak nem erősek cserébe megbízhatóak. Az FSI-t kerüld az csak kénmentes benzint szereti ha nem azt kap az injektorok behalnak. Kokszosodik is a szívósora. A TSI még egy fokkal rosszabb, ott a láncos vezérléssel is gondok akadnak (megnyúlik a lánc).
Opel: Szintén korszerűtlen motor cserébe megbízható de szomjas, már csak azért is mert dögnehéz a bódé. Németesen steril de nem rossz vezetni általánosságban.
Golf 5-6: Ugyanaz mint a Octaviánál.
Kia/Hyundai: Azokat bátran megnézheted közelebbről, nem nagyon van velük gond, olvassa vissza akár itt is bátran róluk.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Assetto Corsa Competizione
- Formula-1
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen