Hirdetés
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Ajánlatott tett a Qualcomm az Intelért?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
Hirdetés
-
Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
gp A klasszikus játék új változatára kicsit még várni kell, novemberben lesz a premier.
-
Super Mario és Game Boy: múzeumot nyit a Nintendo
it A Super Mario, a The Legend of Zelda, a Game Boy és a Switch rajongói is örülhetnek a múzeumnak.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #143999 üzenetére
Én mostanában kutakodtam utána - nem sok infó lelhető fel róla. Személyes tapasztalatom nincs, így a leírtak ennek megfelelően kezelendők
Amennyire tudom, olajos, ugyanúgy 60 ezres csereperiódussal, mint a DSG. Egy Volvo javításra szakosodott oldalon azt írták, hogy gazdaságtalan javítani, hiba esetén csere (gondolom nincs hozzáértés). Újonnan 1,5, felújítva 1,2 misi. Én itt engedtem el a használt duplakuplungos szálat.
VW vagy Ford esetén maradok a kézinél, vagy olyan típust keresek, amiben hagyományos olajkavarós automata van. (az is megadja magát, de ennél azért olcsóbb javítani)(#144001) aero.: Gyorsabb voltál
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen