Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
válasz Archer #132330 üzenetére
Nos, a cégnek, ahol dolgoztam, csak Defenderek voltak, '95-ben kaptuk az első darabokat, még 200/300-as motorokkal. Sorban törtek a váltótengelyek, hibás megmunkálás. Hibás kivitelezés miatt vezérműház, görgők cseréje még gariban. Addig talán nincs is gond, amíg nem használod sárban, mert azt nagyon nem szereti! Pillanatok alatt elfogynak a fékbetétek, bár a féktakaró lemezek eltávolításával orvosolható. A féltengely s a karimája két darabból van, ott könnyen bejut a víz, a sár, aztán a kerékcsapágyaknak annyi! A fékdugattyún sincs rendes porvédő, hamar rozsdásodik. Gyenge a hosszdifi, gyorsan kopnak az ökölfejek, vákuumpumpa egy vicc, TD5-ös lendkerék sűrűn széthullik, alu kuplunghengerek beragadnak, 200/300-as motorok tápszivattyúja is hamar elromlik, de a TD5-ös elektromos pumpája is elromolhat egy szűrőcserétől is.Szíjfeszítő sűrűn zajos, gyenge a csapágyazása, ventillátorkupplung sem a tartósságáról híres. Gyenge függőcsapágyak. A pitman karba épített gömbfej egyszerűen röhej! A fülke állandóan beázik. Konzervatizmushoz annyit, hogy a Salisbury hátsóhíd kúpkeréktömítése bőrből van, azt is hamar megeszi a por, sár. Szóval, nekünk nagy csalódás volt a Defender, igaz, kényszerűségből még a Ford-motorost is használtuk. Utcára nagyon kényelmetlen, talán Afrikában érezte magát jól, bár ott is inkább a LandCruiser volt a nyerő... Érdekességképpen megjegyezném, hogy egyszer egy amerikai szuvervisor megjegyezte, amikor még az orosz technikát használtuk (NIVA, UAZ, GAZ, ZIL, KRAZ) hogy jó nekünk, haditechnikát használhatunk... Tény, hogy a régi, 4 sebességes NIVA-nál jobb terepjáró talán nincs is...
Dióhéjban ennyi, de ez csak a jéghegy csúcsa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen