Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Steam Deck
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #111415 üzenetére
És milyen jó az a napi 150-160 km. Meleg a motor, kopás nulla, mindenki örül.
Van egy Transit Customunk, közel két éves, kb. 120 ezer km van most benne. Újszerű, semmi kopás, zörgés, stb. nincs. Csak jobban megy és kevesebbet eszik, mint 10 ezer km-es korában. Ha ugyanez 6-7 év alatt ment volna bele, biztos sokkal rosszabb állapotban lenne.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz parandroid #111415 üzenetére
Nem cégautó volt, igazolható km-es, szervizelt, magyar első tulajjal, szervizkönyvvel, sérülésmentesen, nem úgy, mint a többi. Napi 115 km sok? A tata verdája, amibe 10 év alatt 6 ezer km kerül, jobb? Ez nem Lada, meg 120-as Skoda, hogy 80 ezernél már a motorfelújítás jön, a 80 ezerrel még belül totál új, színre- szagra hibátlan, és nem lett tekergetve 200-ról ,ez ennyi volt. Ha 40 ezer lett volna benne, mennyit ért volna? A szalonnak 200-zal többet, a vevőnek 300-zal? a tényen, hogy rengeteg pénzt lehet bukni az új autón ez érdemben amúgysem változtat.
Abba bele se gondolj, hogy az a 20K hogy kerülhet bele, 1.5 év alatt, ha viszont picit gondolkodunk, mindjárt kijön, hogy kevésbé helyesen látod. Mivel alig havi 1000 km-ről beszélünk, aminek a napi 33 km egy oda- egy visszautat tartalmazhat, vagy inkább munkanapon 20-20km, hétvégente meg egy nagyobb, az ugye a reggeli- eti indításkor az első 4-5km-en bemelegedés, és az ezzel járó nagymértékű kopás, szóval ha szerinted az a jó, hogy 20K km, és a negyede tuti hidegüzem, olyat vegyél, és örülj neki. Én másképp gondolkodnék.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
TaaT
nagyúr
válasz parandroid #111415 üzenetére
"Másfél év alatt beletett 80k+ km-t. Azért ha egy másfél (két) éves autóban ekkora futás van, az nem teszi elsőrangú ajánlattá. Mondjuk úgy, hogy teljesen egyértelműen cégautóra utal, az meg nem túl jó ajánlólevél. Basszus, ez minimum napi 150-160 km."
Ültem egy Jetta 6 TSI-ben (nem most volt, tehát max pár éves volt), céges autó, nő vezeti, száztizenvalamennyi ezer kilométer.
Kitakarítás után nyugodtan vissza lehetne gurítani a szalonba úgy nézett ki kívül-belül. Az én 98e km-es négyesgolfom egy leamortizált szar hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch
- Lexus, Toyota topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Napelem
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Diablo IV
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen