Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
54000 tonna
lo Olvasom a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #103161 üzenetére
Mostanában csak keveset vagyok Miskolcon, pár éve már Budapesten lakok.
Ha arra járunk majd tavasszal vagy nyáron, és elmegyünk a Zemplénbe kirándulni, akkor összefuthatunk, talán még Kassára is átugrunk, úgyis régen voltam arra.
Egyébként még nem mutogatnám, még van pár hibája, bár már csak apróságok, a nagyját már rendbe rakattam, de tavaszra pöpec gép lesz.
Ennél jobb már csak egy ST220 lenne most számomra -
Agostino
addikt
válasz Mágus2 #103211 üzenetére
octaviákat nézegettük, de szerintem ott egy épkézláb modell 1.5 m fölött akad. de lehetséges, hogy tévedek
[rvilike] : c-max egy gyors utánajárás után hátránynak azt hozta fel, hogy az 1.6 benzin kevéske. nekem meg nem kell dízel, mert nem megyünk annyit vele. amúgy mint autó, tetszik. el tudnám képzelni. majd elfelejtettem, a kérdésem ez volt.
[ Szerkesztve ]
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106277 üzenetére
Csak ne akarj vele előzni 80 fölött
Lehet jó strapa motor de a fogyasztása városba borzalmas lazán nyeli klímával a 8-9-et és nem is megy... 1.0-es 3 hengeres swift levillog... Amúgy tény hogy igénytelen és nem szokott baj lenni vele.(nálunk is van a családba 1.6 SR csoda golf5, de max elmegyek vele 15km meg vissza arra jó) De akkor már inkább 1.8 vagy 1.8T fogyasztás max 1-1,5 literrel több de legalább ha rálépsz a gázra elindul ha meg nem sietsz az is 8-9 között eszik. Ha meg okosan választ ott a 1.9TDi 90 LE az meg aztán még jobb halad is nincs kettőstömegű ,geosturbó és igénytelen már ha az is karban volt tartva és 5 literrel jár majd max vele
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106280 üzenetére
1.6 1595 cc 4cyl Petrol 102 PS (75 kW; 101 hp) @5600 rpm 148 N·m (109 lb·ft) @3800 rpm 11.4 184 km/h (114 mph) 184 g/km 2004−2008
Ugyan az a motor mint a g4 be semmi különbség nincs. 1.6 sr az nem a 16 os verzió?
50kg különbség ha van a G4,G5 és a3 között azonos motornál G5 varriant 1.6 benya 1140Kg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #106284 üzenetére
Azt aláírom a 8 szelep sokkal nyomatékosabb alul ez így van De ettől még mindig a 90 lovas diesel-t tartom hozzá ideálisnak ,pedig benzin párti vagyok voltam világ életembe. Csak rákényszerültem a diesel-re
Jó afn-el az egy méregzsák tud lenni főleg ha meg van piszkálva
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107615 üzenetére
Alapul vesszuk egy sima adagolos dizelt aminel az ossz motor elektronika 1db magnesszelep hogy lebird alitani.
Tehat mitol eszik tobbet csak a befecskendezes szoge valtozik hidegen kopogossabban jar ez a tipon kb 2 eve kivan kotve tok egyforma telen nyaron -20 tol + 50 ig semmit nem alit de ha alitana se szamitana mert mert csak a kopogas erossege valtozik, nem a fogyasztas, ugyanis a dizelnel a levego mindig alando mennyisegu kizarolag a befecskendezett uzemanyag mennyisege valtozik, igy valtozik a fordulatszam.
szoval az a 20-30% nal tobb amit te gondolsz az inkabb 2-3% a hideg olaj es feszesebb jaras miatt hidegen.Nalam mind2 dizel ugyanannyit eszik, tok mind1 hogy tel vagy nyar van sot telen ilyen 20-30-40 percekre le se alitom.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107619 üzenetére
Ezeket a nemetekre jellemzo felesleges szarokat ki kell dobalni a kocsibol mint pillangoszelep amit pl az opel is felrak egy olasz dizelre, az olasz meg nem rakja, megis jo.
Azt meg nehezzen hiszem hogy pl 2000 fordulatnal is hidegen a duplajat eszi mig melegen eljarsz 6l addig hidegen 12l irjon, ez szamomra hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Mágus2 #107622 üzenetére
Igen ezert turja mindenki bontobol ki a regi bosch adagolokat es kukazzak az elektromos lukacsot meg boscht, igen ugrik 1-2 extra ebbol talan a tempomat a legfajobb de en nemutalok semmit jobban mint amikor mozog a labam alatt a gazpedal egy lejton lefele.
tudom maradi vagyok de szeretem en eldonteni mi tortenik a fedelzeten es a gephazba, nem kell elektromos bizbasz lofasz mert azt nemtudom kontrolalni, majd en tudom mikor akarok gazt adni, es mikor motorfekezni.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Mágus2 #107617 üzenetére
Annyival egészíteném ki, hogy ez 100% nem csak a TDI-kre igaz, hanem ugyanúgy a hagyományos adagolósokra is!
Különben többet kellene fogyasztania hosszú utakon is az 1.8 TD-nek autópályán!
130 km/h átlagsebességnél 6,5L-t 160km-en, légkondival csurig pakolva az autó, + kerékpárok a hátsó csomagtartó ajtón.Városban meg 10L az említett 2x15 km ingázás.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
gzbotii
veterán
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #108271 üzenetére
Almát az almával. A fóbiához meg polohoz képest prémium az A-s merci meg az A1-es Audi
Egy opel astrához képest prémium az 1-es bmw (igaz az építésmód miatt nincs annyi hely de ezt ne keverjük ide)Nem vennék A mercit vagy bmw 1-et. Azoknak az árából már komolyabb autókat lehet venni.
Ez lehet igaz, de az hogy te mit vennél vagy az árából még mit lehet venni nem sokban befolyásolja a prémium milétüket
A g4 hozzá képest prémium.
De nem is a G4-gyel kell ezeket összehasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #108297 üzenetére
Persze hát én se vennék.. de ez minden prémiumra igaz, hogy szar az ár érték aránya
(#108298) deicide: szarul .. én a torque-al próbáltam de máshol is írták hogy fölösleges azzal méricskélni, nagyon pontatlan
(#108300) deicide: gyere ide, adok amúgy 3e ft kb.
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz Mágus2 #108424 üzenetére
Természetesen lenne majd, csak elképzelhető, hogy havi szinten 1600 km lenne majd levezetve vele, 2, egymástól 200 km-re lévő város között lenne heti ingázásra használva, és városon belüli munkába járásra, és ezt minél kevesebb összegből kellene megoldani, ezért kérdeztem, mint fő paramétert. Így valószínű, hogy a megbízhatóság is fontos, versenyezni nem ezzel terveznék, ha bírja a 130-at, az jó. Hirtelen nem tudok mondani más paramétert, ami nagyon fontos lenne. Igaz jó lenne, ha szép lenne, de ugye a szépség szubjektív
(#108425) rbalint88
Köszönöm a tippet! Ez mennyit fogyasztana átlagosan?
(#108426) petrson
Köszönöm neked is a választ, én is így hallottam, hogy ár-értékben eléggé meggyőző a Swift. Az 1.3-masról nincs ilyen fogyasztás-végsebesség infod?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Revolut
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- PR-Telecom
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest