Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #97601 üzenetére
Én belátom De nem én csinálom így hanem a dsg ... nehogy azt hidd olyan gyorsan visszakapcsol ám, az új 2 lityós dízelnek meglepően sok ereje van már meglepően alul is (értsd 1200-nál), szóval még egy negyed gázra is van hogy otthagyja és onnan gyorsít, nem vált vissza ... mondjuk én amúgy se vennék dsg-t soha
(#97601) Mágus2: szép hang, ismerős mondjuk az más mert ez a fos gyári hibás
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #97635 üzenetére
ha meg nem jó, akkor meg felújítás?
vagy gondolom vannak fokozatok.más: ki csinálja utána?
-
Viszlát
addikt
válasz Mágus2 #99108 üzenetére
Szovegertes kerem alassan: "...ha sebessegben meglassul az auto". Amirol te irsz, ott sajat allitasod szerint nem lassul meg sebessegben az auto.
Az a folyamatosan az hogyan kerult a kepbe? Szamold csak ossze hanyszor van olyan helyzet amikor pont olyan lejto, hogy az ures az idealis... Nekem napi 120 km a munkaba jaras, ebben egy darab ilyen 3 km-es szakasz van. Legkozelebb probalj meg arra reagalni amit leirtam, ne arra amit elkepzeltel.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Typhoon47
senior tag
válasz Mágus2 #99108 üzenetére
Automatát üresbe pakolni a legnagyobb gáz, amit eddig hallottam, Mi értelme van az automatának, ha folyamatosan piszkálod.
Semmi az ég adta világon. Csak egy jó indok arra, hogy valaki beírjon egy nyilvánvalóan bicskanyitogató "álláspontot" majd bőszen mehet az ellen válaszolgatás...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #99117 üzenetére
Szerencsére eddig se csináltam ilyet de most már akkor eszembe se jut ilyen. Van auto hold is (imádom dugóban nem kell a féken állni) meg ha benyomom a kéziféket akkor gázadsára az is magától old.
Am az normális ha P-ből beteszem D-be akkor rúg egyet? Mintha erővel dobná be olyankor az 1-est... Más váltáskor nincs csak amikor elősször teszi magát 1-be.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Mágus2 #99117 üzenetére
Az öregem e270 dízel mercijén is gyakran rakogatta üresbe egy idő után, mert az sbc néha ment néha nem. Rászóltam, többször. Aztán másodjára is baj lett a váltóval. Utána megcsinálták, de leszokott az üresbe rakogatásról. Azóta hibamentesen megy... ennyit erről, pedig ez egy "buta" 5 sebességes nyomatékváltó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Viszlát
addikt
válasz Mágus2 #99115 üzenetére
A tudasod lopikulat sem er ha ilyen stilusban adod elo. Javaslom tanulj Aero kollega hozzaallasabol, ugyanazt allitja amit te, de zongorazni lehetne a kulonbseget a ket hozzaszolas kozott. Erdekes modon o nem erezte szukseget, hogy belemagyarazzon dolgokat a hozzaszolasaimba, hanem targyilagosan kozolte miert problemas. Sajat erdeked, hogy tanulj tole.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
nagyúr
válasz Mágus2 #99319 üzenetére
Egy dombra megyek fel vele, ennyi,mondtam, nem több 15 másodpercnél és 2-3 fokozatnál. De mind1, hagyjuk a témát mert csak kinyílik a bicska a zsebekben hogy én mekkora felelőtlen barom vagyok, és már 3 éve szarrá kellett volna menjen a kocsimban a motor...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Mágus2 #100692 üzenetére
De izé a kátyú-úthiba 3 dimenziós, van szélessége/hosszúsága/mélysége, most egy nagyobb átmérőjű kerék lehet könnyebben átkördül egy keresztirányú résen, mint egy kisebb átmérős. A szélesebbel könnyebb "kikerülni", mert a fele rálóghat, még nem "esik" bele, szerintem itt más is számíthat, nem pusztán a szélesség.
A másik, a 14-es nem gumishoz megy akkor, hanem futóműveshez, a 17-es meg gumishoz, tökmind1. A megoldás: kerüld ki! (Ha tudod, ez a kihívás is)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101145 üzenetére
köszönöm a segítőkészséged, ma már ez is ritka
hidegen valóban nagyon kerepel, szerintem is hidrotőke lesz az, de gondolom az nem olyan nagy baj, melegen egészen elveszti azt a hangot. az olaj sajnos új benne, és belevaló, úgyhogy csere lenne, de azt nem szándékozom megbontatni.
egyébként ezek a tddi-k elég hangosak akkor is, ha minden klappol, mivel 1000 bar feletti a max. nyomása a vp44-nek, mechanikus porlasztócsúccsal ilyen hanghatást ér el
ami engem zavar, az a 2. és 3. videón látható, azaz inkább hallható, de csak ha nagyon fülelsz.
2000 rpm körül olyan, mintha berezonálna valami, de nem, hanem a motor lesz sokkal hangosabb, kopogós dízel hangja lesz, illetve ha ilyenkor tolok neki egy padlót, akkor füstöl is rendesen. ez az, ami engem idegesít. adagolóra nem gondolnék első körben, mert egyébként mindig indul, 2000 rpm alatt nem is füstöl, meg egyébként jól megy szerintem, csak az a hang, és a füst zavar.
egyébként amikor ez a bizonyos hang van, akkor kicsit meg is torpan, de csak minimális.
az biztos, hogy nem turbo hiba, az már orvosolva lett, illetve check lámpát se gyújt. -
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #101149 üzenetére
legytomegmero nincs ebben?
az nem adna uzemanyagot, ha nem lat aramlast (smoke limiter)nekem ez volt a nyugje, nem volt semmilyen kulonleges hangja sem a motornak, csak ecceruen nem ment szart se
a kipufogo meg olyan szaraz meg tiszta, mint a ho, mivel olyan szegeny AFR-l jar a motor, hogy csoda nem all le
turbonyomas sem volt miatta rendesen, 0.2bar volt uveghangon, de uzemanyag nelkul az olyan, mintha nem is lennetöbb drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101155 üzenetére
Van rola bizonylatom, 1 ev garival, ugyhogy ha mashol kihozzak azt hibanak, akkor van hova menni.
Egyebkent ez a d6ba fix geos turboval szerelt valtozata, meg maf szenzor sincs, amit tobben el se akartak hinni, de tenyleg nincs.
Szoval elso korben megis turbot mondasz?
Mas csucsokat, megint mas adagolot tippelt. -
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101158 üzenetére
Nem folyamatos, de ha nyomok egy padlot, akkor van szepen fust.
Turbo meg egy szog egyszeru garrett GT1749V fix geos wastegate-el.
Csucsokat mindenkepp be akarom meretni, par ezerert megcsinaljak, ha jol tudom, egy adagolo hibaolvasas se lehet egy vagyon, gondolom. Meg akkor mar meretek egy turbo nyomast is majd.
Viszont a turbo hiba meg mindig nem magyarazna a 2000 rmp koruli kerepelest. -
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101247 üzenetére
most nézem, kedvezménnyel megvan 40k-ból az AJUSA márkájú a bárdiban.
jó lehet az?
kicserélni mennyi meló?szerk: gondolom az már mindegy, hogy 1-2 hónap múlva cseréltetem csak.
szerk2: egyébként tddi-hez mennyire értesz? elviszem inkább hozzád a kocsit, ha elvállalod, itt pesten eddig egy normális szerelőt se találtam, akit sokan ajánlottak is, az is olyan dilettáns emberekkel dolgoztatott, hogy kb. semmit sem ért a munkájuk.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101250 üzenetére
persze, tudom, hogy messze van, de ha tudnád, hogy milyen nemtörődöm és/vagy dilettáns szerelők vannak, akit még ajánlanak is, milyen lenne az, akit nem ajánlanak???
nem akarok nagyon offolni, meg inkább nem is idegesítem magam, de az is minimum vicces, hogy én mondjam meg egy szerelőnek, hogy hol keresse a hibát. -
Typhoon47
senior tag
válasz Mágus2 #101250 üzenetére
Biztosan vannak Pesten is becsületes szerelők, csak meg kell őket fizetni.
Adott típusra esetleg. De olyan, hogy tisztességes, felszerelt (diag++), neadjisten mérnöki végzettségű, univerzális szerelő .. hát nem. Nincs.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101260 üzenetére
csúcsokat úgyis ki akarom szedetni, beméretni / felújíttatni, annak már biztos itt van az ideje.
akkor már lehet érdemes levenni a szelepfedelet, és megnézni a tengelyeket.elvileg a gyári olaj van benne, ford 5w30, de ezek szerint semmit se ér.
lehet megpróbálok egy castrol edge turbo dieselt, hátha megoldja a problémát.
azt a tippen kaptam még, hogy hidrotőke tisztító adalékkal olajcsere előtt megjáratják a motort, de nagyon, utána meg egész éjszaka hagyják lecsepegni az összes olajat, és utána friss olaj.
nyilván ez csak lerakódás esetén segít, kopás esetén nem. -
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #102311 üzenetére
140el vettük, most volt 200nál teljes komplett új hátsó futómű. gyakorlatilag minden alkatrésze egyszerre kimúlt. fékdob, kerékcsapágy,minden. így utólag egyszerűbb lett volna a készletet egyben megvenni, nem hülyék a mérnökök, néhány héten belül ment tönkre minden, mi meg egyessével cserélgettük.
140előttről nincs információnk.
állítólag nemsoká jön a komplett első futómű is, az se birja sokkal tovább. jele egyelőre nincs.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
-
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #102965 üzenetére
Ahogy tesztelgetem, ez 7 litert eszik mindenhol. Most only bp, es 7 kereken, palya is 7 130 korul, orszagut 6.
Viszont eddig vegig ment az auto klima, most tudtam meg, hogy hogy kell letiltani, hogy kapcsolgassa a klimakompresszortUgye ez a tddi, alapbol 5-ös valto van benne, palyan ezert is több, mint a tdci, meg ugye regebbi fejlesztes is. Illetve a kombi dizel onsulya par kg hijan 1600 kg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Xbox Series X|S
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen