Hirdetés
Hirdetés
-
Vennénk autót, használtat
lo Volt is egy szimpatikus az egyik kereskedésben. Megnéztük, beszélgettünk az eladóval, az autó szimpi volt, felírtuk a...
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #198319 üzenetére
Milyen mértékben csökkent a kapacitás/hatótáv? Mitsu körökben azért látok sokat futott és villámtöltött példányoknál 20-25 km-t a 40-50 helyett, többi csoportban nézelődve egy számjegyű km csökkenést saccolnék, de ez csak népi megfigyelés
Doki Golfja is 150-200 között van, ha erre jár, kíváncsi vagyok -
footy
addikt
válasz bitpork #198473 üzenetére
Lattam mar ezt linekeltek az egyik Opeles csoportban is. Szerintem kicsit overkill, sokan a motorolajat ritkabban csereltetik...
Arany kozeputnak szerintem a 80-100k jo lehet, csak sajna hiaba irja elo a valto gyartoja, ha az autogyartok nem veszik fel a szervizprogramba.#198475MC Pite
Nem sokat vezettem, de mar beulesnel is megakadt a kormanyban a labam, mert szokatlanul alacsonyan van . Biztos meg lehet szokni, de ahogy irtam nekem furcsa volt, nem igazan jott be.
A giuliettanal tobb tesztben olvastam, hogy atlagosnal nagyobbnak irjak a kormanyt, nekem az pl. fel sem tunt[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #199071 üzenetére
Ezt akartam én is írni.
Van olyan amivel élhetően lehet közlekedni, vagy a futómű megbocsátó és még egy kis tarcsi is van benne, de nálam az odalépésre mosolygás meg a nem fogyasszon sokat, nem nagyon fér össze. Ettől felnőttebb(?) igényeket támasztok. A sajátom rugalmassága jó, forgatva megyeget, és nem eszik sokat; és nem várhatóak többszázezres kopóalkatrészcserék (kettőstömegű, nagynyomású, részecskeszűrű). De nincs mosolygyártás gázpedálnyomásra. Asszony autójánál van egy kicsi mosoly tiprásra, mert jó hangja van és váratlanul rugalmas. Ott viszont a csúcsteljesítmény nem sok, de alig 1 tonnás autónál nem különösebben baj arra amire használjuk. De inkább futóműből lehet velük játszani, nem erőből.
Ha a többszázezres kiadás elkerülése nem lenne szempont, akkor valami 1.2-1.4 turbóst vennék, esetleg annak a gt/akármi lineos változatát (Megane/308 GT Line 1.2T vagy Leon FR 1.4 TSI-vel). Mostani felhozatalt nézve. Eredetileg mondjuk ilyesmit akartam, de az olyan változat ami tetszik, drága volt.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
válasz bitpork #199071 üzenetére
Ha valami léphető mosolyig az fogyaszt is. A fizikát nem lehet megbszni a lovak zabbal mennek.
Ez nagyon jó megfogalmazás!(én szívesen vennék 240LE-s 2.0tdci-s egyterűt... 500Nm@2000prm - gyári adat szerint vegyes fogyi' 6.3l/100km)
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #199130 üzenetére
O, engem 3 ev Amperazas teljesen leszedalt, a szarragas mestere lettem, nullason szigoruan 90, palyan 110. Meg a hajamat is magamnak vagom. Neha bekonnyezek, mikor elzuz egy E-klasse vagy 5er kilohetvennel mellettem, de tudom, hogy most haz projekt van. Pedig egy jo plugint beallitanek beloluk az udvarra.
Amugy nagyon nincs kobe vesve meg semmilyen modell, ezen a fokan csak megakadt a szemem. Dizeltol sem zarkozunk el, mert ha megy valamerre, akkor az minimum 20km egy iranyba. Sot abbol meg kezi valtosat is bevallalna. -
Doki16
addikt
válasz bitpork #199220 üzenetére
Tehát ja Ennek a DSG-nek minden baja van folyamatosan. Mint egy rossz fürdős fizetős lány
#199219 Saskakas18: Lehet húzni gond nélkül, ha N-be rakod a váltot. De ha elektromos hiba miatt áll meg vagy lemerült az akku akkor nehezebb N-be rakni. Meg különben is autót maximum addig vontatunk ameddig egy biztonságos helyre eltudunk érni vele. Értsd, hogy nem húzzuk át az országon a lerobbant kocsit
Forgalmiban benne van, hogy mennyit húzhatsz vele. Nekem a GTE simán elbirkózott vele, de ott nem gond mert a villanymotor végzi a munka nehezét.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #199217 üzenetére
Ez sajnos csak 4 lövetű, 2.2JTD/hdi
Úgy hiszem ez platino, bár nem tudom mi különbség van köztük, ebben is minden benne van amit akkor tudott az autó ipar, ez a 6 fotelos változat, elektromos ajtók meg minden... És kopp kopp minden működik az ülésfűtést leszámítva, arra még rá kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
-
szabonagyur
félisten
válasz bitpork #199389 üzenetére
Hat ezt mit nem tudok, gondolkozok mi a legjobb. Eredetileg a Honda melle akartam jövőre másikat, Honda maradna városi harcosnak, de 14 éves korára sok nyűgje lett, lehet az menne és amit veszek az maradna.
Volt egy kósza gondolat, hogy túllépek a max 3 havi kereset határon és veszek 6 millió körül, de ott sem találok olyat amire azt mondom ez jó lenne.
-
Tothgera30
Ármester
válasz bitpork #199400 üzenetére
Évi 15k-ra? Nem hinném hogy ésszerű. Bár én évi 35-40k futás fölött keresnék csak traktort.
focvis: Fenntartási költségek (is) nagyon eltérőek, hát még az alkatrész árak. Legtöbb eleve száraz DSG-vel szerelt. Nem egy élmény ha hozzá kell nyúlni. Persze az élményfaktornak ára van, de többszörös szorzó is lehet. Ha pedig élmény autó kell, akkor nagyon más ligában keresnék, mert ebbe a keretbe nem fér bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
adrian14
tag
válasz bitpork #199477 üzenetére
Eddig évente elvittem az e46-ot átnézetni és mindig megcsináltattam az apróbb hibákat is. Néha elég sok pénzt otthagytam, habár ez nem az autó hibája volt, hanem többször átvertek. Időbe telt még mire kifogtam egy megbízható szerelőt. De így is édesanyám Ford Fiestájának (2004) a karbantartása kb fele vagy negyed annyiba kerül. Ezért is gondoltam, ha már veszünk másik autót, akkor valami egyszerűbb legyen és jól szerelhető. Jelenleg a BMW-hez viszonyítok, hogy annál olcsóbbat szeretnék hosszútávon
-
adrian14
tag
válasz bitpork #199480 üzenetére
Igen, voltam nála. Nagyon jó szakember, de volt, hogy megcsinált egy csomó mindent és alig fizettem. Volt olyan, hogy csak ránézett a kocsira és 150k már ment is a levesbe. Amit megcsinált azt jól csinálta, de az árakat úgy vettem észre, hogy hasraütésre mondja.
dong86: Köszi szépen -
Biqci
aktív tag
válasz bitpork #199622 üzenetére
Az a bibi, hogy tévesnek mondja a Vin számot, tehát egyáltalán nem mutat semmit. De a Vin-info-nál minden rendben, ott le is tudtam kérni, kiderült, hogy nem körözik. Semmi egyéb
De legalább csak 3Euro voltQru
Semmit nem érek velük, mert itt van németben az autó..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
xact
tag
válasz bitpork #199699 üzenetére
Köszönöm, ezzel sokat segítettél...
Viccet félre téve, én nem azt írtam hogy nem akarok ezzel foglalkozni és olyan autó kell amit nem kell szervízelni, hanem hogy minél megbízhatóbb legyen (tehát ne kelljen sűrűn szervízeltetni).
És felsoroltam az általam jónak gondolt Keleti autókat, és erre jöttek válaszként a VW konszern autói. És mivel ezek általában TSI motorral vannak szerelve és szerintem köztudott hogy problémásabb szerkezetek, erre reagáltam ebben a hozzászólásban ezt :#199681.
Igen ezért sem szeretnék ilyen autót venni, mert lehet hogy olcsóbb (tankolni,stb), de arra nincs kedvem ha beszarik rajta valami, akkor hirtelen varázsoljak elő akár több százezret ( tudom túlzás ).
Én nem akarok drága autót venni, amit írtam összeget, azt legfeljebbre írtam .
Szóval ha többen írták volna ogy vegyél Corolla-t, mert az a tuti, de abból is a 2013-s előtti példányt, akkor én annak csak örülök, mert megúszom valszeg fele annyiból , amit kell ráköltöm és a maradékot meg elteszem..[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #199851 üzenetére
Ez teljesen lényegtelen, és nagyon régóta tisztában vagyok vele.
A 12 év átrozsdásodás elleni garancia kitalálása, és reklámozása kő kemény marketing szöveg. Egyáltalán nem életszerű ezt a fajta garancia szolgáltatást igénybe venni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #199856 üzenetére
Pontosan.
Btw. normál körülmények között (nem az osztrák Alpokban) használva a legtöbb 2000 utáni autó 12 év elteltével is nagyon patika tud lenni. Kivételt képeznek a Mazdák és a Daciák.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz bitpork #200368 üzenetére
ez nem Magyarország, hanem az eu és a buta kibocsátási mérések hibája, amit a kicsi turbo tud -papíron- teljesíteni
start stopal, adblueval, dpf-el
amit persze a második -kelet európai- tulaj kiberhel a francba, hiszen eleve sem volt semmi értelmük csak papíroncryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz bitpork #200377 üzenetére
biztos van ebben is igazság, de ha elvonatkoztatunk a bmwtől ami eleve premium, azért elég szar, hogy akarsz venni valami középkategóriás verdát újonnan, de ha nagyobb motorral (vagy pl automata váltóval) akarod venni, akkor az anyámkínja üvegtetőt, nyóczónás klímát, 18-as bohóckereket meg ki tudja miylen baromságokat is meg kell hozzá venni csomagban
pedig neked elég lenn egy alap motor automatával vagy pont fordítva kéziváltó nagy motorral de a sallangok nélkülcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen