Hirdetés
Hirdetés
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Death Stranding 2: On the Beach - Egyórányi előadást kaptunk a fejlesztőktől
gp A színpadi műsorban természetesen maga Kojima és részt vett.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bitpork #131890 üzenetére
Jó látom a falnak beszélek, mert Te nem a másik problémájára figyelsz, hanem a saját életed példáján, ha nekem ment, másnak nem, az hülye. Pont. Lezárhatjuk, a topicot is. Ne nézessük meg a kiszemelt kocsit, ne figyeljünk semmire, tetszik, vegyük meg. Ha szívunk, szívunk ilyen az élet... Oh God Why...
(#131889) fi:zi'k: Leírtam miért pék (Odamegy tetszik megveszi). Se átnézetés, utánajárás, stb. Mintha a boltban venne 1 liter tejet. Párom ezt el se hiszi, szerinte így az emberek nem vesznek autót, hiszen milliókról van szó, amik nem teremnek a fán... Alig hiszi el, mikor mondom, hogy márpedig de, elég sok ilyen pék van, és rendre szerencsések is. Én sose voltam az. Megvenném tuti nagyobbat szopnék vele, mint a "művésznő"
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #131918 üzenetére
Én magamnak tuti azt vennék, de szüleimnek traktor kell
Akkor nézegetjük tovább a B8-as A4-eseket, esetleg a faceliftes MK2 Octaviákat Ezeknek van valami típushibájuk, amire figyelni kellene?Fogorvosomnak van egy RX450h-ja, párszor már utazgattam vele, érdekes egy gép biztos. Eszik azért ahogy kell, de előzésénél ahogy nyom egy parkettát, és a két villanymotor meghúzza az akksikat az érdekes egy élmény
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132027 üzenetére
Szvsz nincs olyan, hogy mindent kicsereltek. Ha 10 eves es van benne 40 ezer km, akkor ugyan ugy ra kell kalkulalni, hogy mi az ami ilyen hasznalat melett gatya lehet, mint ha 10 eves es van benne 300k km. Az alkatresz ugyan ugy öregszik, mindegyiken. 10 ev az 10 ev.
Meg ha mar belterröl beszelünk, akkor ugye az megint kerdes, hogy melyik autonak lesz jobban lelakva a belseje, amelyikbe beültek es hosszu orakon keresztül haladtak vele, vagy amelyikbe millioszor ki be szalltak....
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz bitpork #132027 üzenetére
Akkor te is kapsz egyet.
[TROLL]"Egy 3-400k-t futottban igen jó eséllyel már mindent kicseréltek" - Vagy nem.[/TROLL]De komolyra fordítva a szót, és ahogy már korábban is írtam, értem a helyzetet és nagyrészt egyet is értek. Amiben nem az már az én hülyeségem max.
(#132031) audi100td
Arra értettem, hogy mindig jön egy-két negatív tapasztalat vkitől, mert már látott egy(!) olyat, vagy autómosóban() dolgozik. Tehát ez ne tántorítson el feltétlenül.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Declare
őstag
válasz bitpork #132035 üzenetére
Szerintem ugyan arrol beszelünk....pont ezt probalom en is alatamasztani, hogy jobbara csak a Magyar fejekben van ez a berögzödött butasag, hogy 200k km az mar halalközeli, 300k km pedig mar az elettartam vege egy autonal....es ahogy annal a passatnal is latszik, a futott km nem egyenlö a lelakottsaggal. Egy varosi hasznalat soran ennel sokkal jobban le lehet lakni 100k km alatt egy autot.
Ez a 641k km azert eleg kemeny, itt azert mar jol meg kell nezni a dolgokat. Egeszen biztos vagyok benne, hogy nem fogjak tudni eladni, amig vissza nem tekerik 200 ala....
-
nesa
veterán
válasz bitpork #132217 üzenetére
Meg van neki +2 egy korabbi banyatol, ez az ujabb asszony 15-20 evel fiatalabb meg siman kinyom neki vagy 3 at
(#132218) focvis
Amikor a 7 szemelyest vettem nekem is mondtak hogy xy a corsaba rak 3 gyereket es elfernek, mindenkinek masok az igenyek, en a nyomornal jobban semmit nem utalok, es kurvara birom a luxust, ahogy oregszem egyre jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #132406 üzenetére
Azért,mert a kuplung szett 50k hozzá, kettőstömegűvel meg 250k.
Mit ráz szét, ha anélkül van tervezve?
Nem kettőstömegűt vált ki egytomeguvel, hanem gyárilag úgy tervezték.David78:
pedig ezek makacs tények. Mondhatom máshogy is: 1.1-el nem megy, kicsi bele a motor.
Vezettem egy ilyet párszor cégest(pont ezzel a motorral), biztos elkerülnem, főleg ezzel a motorral.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #132410 üzenetére
Keversz valakivel, a chipelest nem én promotaltam itt.
Sőt, pont veled értettem egyet abban.
Az meg, hogy egy alap dízel motor (kevesbe komfortosan) mindenfele műszaki meghibásodás nélkül megvalósítható kettőstömegű nélkül is, szerintem nem kérdés.
A kérdés csak az lehet, hogy mennyit veszít a komfortbol azáltal, hogy több rezgés, rázkódás lesz, stb.
De ettől nem fog hamarabb tönkremenni a kuplung és a váltó, ha eleve erre a terhelésre tervezik.
Egyéb trükkökkel is lehet operálni, pl. nekem meglepő volt a civic oldalirányú motortartobakja is, az is valami hasonló célból lehet ott. -
őstag
válasz bitpork #132406 üzenetére
Hát az 1100-as fordulat fillér huncutkodás az nem én vagyok De egy rakat benzinesben is van már ahol azért kisebb a rezgés mint a dízelben (pl. kérdésem tárgya is benzines).
Csak van egy ellenérzésem a 400-500 ezerért cserélhető alkatrészekkel szemben, ha ne érzem őket feltétlenül szükségesnek (lásd benzines és kettőstömegű rezgés ellen). Pedig a benzint és a fenntartást is tudom fedezni, ha nagyon kell akkor egy kettőstömegűt is (kiváltás helyett...). Csak akkor már nem őszinte a mosolyom
-
#03969024
törölt tag
válasz bitpork #132406 üzenetére
Nem csak a spórolásról van szó. Én azért szeretem a dízelt, mert alacsony fordulatról húz, nem kell annyit kapcsolgatni. Ez inkább kényelem... No, bár még konkrét tapasztalatom nincs, de pont ezt öli meg a DMF. A rázás meg inkább alapjáraton jelentkezik, jó motornál alig. A cégesben van, majd meglátjuk...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #132481 üzenetére
A vasarlas elott nem tudtam hogy egytomegu van benne, kuplungcsere alkalmaval derult ki. Ezek alapjan en meg mindig tartom azt hogy a kettostomegu gyakorlati haszna kb 0. Ha a kovetkezo autovasarlasig nem lesz valami drama ami elviszi a lovet, akkor a kovetkezo autom tutira automata lesz. Szerintem ez valtozatlanul nem tokosseg kerdese.
(#132482) LógaGéza
Sokkal jobb lett a hangolasa, nem olyan pattogos mint az elso szeria. En varnek egy faceliftre.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #132605 üzenetére
Ez csak puszta spekuláció. A sok évet állt 540i is vízpumpahibás volt, nem pedig romos rohadó szarkupac.
Boss: Fordból másfelet adnak helyből. Szerintem mindenhol van alkuképesség, akár 1 millióig is.
Sajnos mobile-n is kb. 20k eurótól vannak jó autók, de ott aztán annyi, hogy dunát rekesztek velük. Csak épp 6 misi nem kevés
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #132807 üzenetére
Ott santit az erveles, hogy a modern dizelben sokkal sokkal tobb nanoreszecske keletkezik, mint a regiben. Ami jo lenne, a regi dizelen a dpf, mert akkor csak keves kicsi jonne ki es megfogna a sok nagyot. Az ujnal a sokkal kevesebb nagy reszecske van megfogva, cserebe sokkal tobb nano jon, ami sokkal karosabb... Plusz vannak meg mas hatranyai is, de legalabb lassan a benzineseket is sikerul addig feleszteni, hogy reszecskeszuro kelljen ra...
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #132907 üzenetére
Nem vicc, persze lekapcsolja telitalpnál, de az újak akkor is forgatják, amikor nem megy a klíma. Szóval nem érezni különbséget, amikor bekapcsolják a klímát. Csak ennyit akartam közölni.
tresh Több bajom is van a mondeo-val, egyik, hogy nagyon nem tartja az árát, másik a motor. Inkább vennék egy passat variant-ot mint Mondejó combit.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #133008 üzenetére
Azt egy szakad szíjjból nehéz lesz megállapítani sztem... De majd a műszaki kárszakértő böffent valamit.
Egyelőre a legjobb ajánlat tőlük az, hogy felesben fizessék a generált.
mod:
Tom1939: Az autót kéne használnia, amíg meg megy a birkózás addig meg az autó nem kerül megjavításra. Szóval valószínűleg belemegy az 50-50%-os költség megosztásba.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Sátán44
addikt
válasz bitpork #133102 üzenetére
Itthon ismeretségen keresztül lekértem az adatokat, de nem látnak rá a külföldi szerviztörténetre. A német szerviznek is lett írva, ők mint írtam a gyártási évet meg a legutolsó km állást közölték. Jeleztem, hogy kicsit bővebb információra lenne szükségem, de arra már nem válaszoltak. Információim szerint a német tulaj ahol vette ott is szervizeltette egészen az eladás pillanatáig. Valaki elmagyarázhatná, hogy miért övezi ekkora titok a szerviz múltat. Annyit szerettem volna tudni, hogy milyen alkatrészek voltak cserélve benne.
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
dj79
senior tag
válasz bitpork #133322 üzenetére
Nem feltétlenül erre gondoltam .
Konkrétan arra próbáltam rávilágítani, hogy az emberek alapvető tulajdonsága, hogy a sajátjukat túlárazzák, a másét pedig drágának találják. Ha mondjuk valami a középárnál 20 százalékkal drágább, a felárat szvsz meg lehet felezni egy jó alkuval. -
nagyúr
válasz bitpork #133326 üzenetére
Há nem tom, en ha nem talalnek hibat egy hasznalt auton, akkor is megprobalnek alkudni. Mint ahogy uj auto vasarlasnal is meg szoktak probalni, pedig ott aztan nem sok hibalehetoseg van Egeszen egyszeruen miert ne probalnam meg, ha 1Ft-ot is enged, annyival beljebb vagyok, ha nem akkor meg igy jartam
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Ózongenerátor a háztartásban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest