Hirdetés
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolnagy
őstag
válasz Gombinyó #218453 üzenetére
Köszi, akkor esetleg Style, ami beleférhet.
A lízing nem kötelező, csak választható. Be kell áldozni a cafeteriat érte, meg havi fix összeget fizetni. Ez 1 évig tart, majd eldönthetem, hogy folytatom-e tovább. Ha igen, akkor új autót kapok (tehát minden évben újat). Ha nem akkor marad a cafeteria, amit költhetek szép kártyára, vagy amit választok.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gombinyó #218453 üzenetére
4 fok alatt automata klimak se szoktak menni
nekem a 147-ben automata klima van, mindig megy a klima, sosem kapcsolom ki*, de 4 fok alatt automatikusan kialszik a kontrol LED-je
5 fok-tol ujra vilagit
ez a fagyvedelem miatt van igy
az ipari vizhutok is 2 fokos vizhomersekletig mennek csak le, ott kiall a fagyvedelemre
akkoris, ha amugy fagyallo keverek van a hutorendszerben
amugy az automata klima inkabb azert jobb, mert az mindig megjaratja a hutokozeget az olajjal es keni a tomiteseket, ezzel "karbantartja" magat
ennelkul idovel kiszaradnak a tomitesek es a kialakulo mikrorepedeseken elszokik a hutogaz a rendszerbol
csak ehhez sosem szabad kikapcsolni, akkorsem ha futeni kell, mert a manualis klimanak is tipikusan az a halála, hogy szeptemberben kikapcsolja a juzer, aztan kovetkezo majusban beakarja kapcsolni meg nem megy mar, mert 2-3 hetente par percig jaratnia kellett volna kozben szeptembertol majusig is, de ezt elfelejtette... az automata meg nem felejti el ezt
aztan meg nem ertik, hogy miert kell toltogetni bele a hutogazt meg hova lesz par het alatt a toltet belole, es a juniusban feltoltetett klima az juliusban mar megint kehes
leszedetni a kompresszort es a szimmeringet meg a tomito O gyuruket kicsereltetni rendszerben + uj szárítószűrő, meg jaj hat az sokba kerul
...csak anelkul meg sosem lesz ujra "jo"
* nem is kellett sosem tolteni bele gazt a 6 ev alatt, amiota vettemtöbb drón kell ;P
-
Ádám16
addikt
válasz Gombinyó #218625 üzenetére
Ez már konkrétan nincs készleten, reggel elkelt.
30% a beugró, max 60 hónap a futamidő. Március 31-ig beérkező autókra vonatkozik az offer -gondolom, mostanában meg kéne rendelni ehhez.
Nekem eléggé megtetszett ez az ajánlat.Nem tudom, ez az alapfelszereltség mennyire lehet puritán.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gombinyó #219077 üzenetére
Ez is az a 1.5 blue HDi, aminek Citroenekben is van? Azzal kapcsolatban olvastam némi ellenvéleményt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Gombinyó #219275 üzenetére
Nem véletlenül kezdtünk mi is a digók fele kacsintgatni. Ezt az Ypsilont foglalóztuk le egy hete, jövő kedden hozzuk el. Persze vannak a Jazz-nek vitathatatlan előnyei vele szemben (nagyobb csomi, Magic Seat), de fordítva is igaz (magasabb felszereltség, több légzsák), és szerencsére ezek nem szálltak el árban.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gombinyó #219643 üzenetére
1984 cm3 => Ha jól tudom, akkor ez az öthengeres motor.
Szép színösszeállítás (Ocean Race), felni szvsz lehetséges, hogy nem gyári. Karbantartási tervét megnézném, hogy mikor esedékes egy-két nagyobb tétel.
Én egyébként nem ellenezném, kellemes autónak gondolom (bár szvsz banánra is félre kell tenni).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Gombinyó #219643 üzenetére
Nagyon hangulatos es semennyire nem praktikus auto Nagy kulmerethez egy atlagos kompakt kombi utaster es 430 literes csomagter van, meg parkolni szar vele, oriasi fordulokore van es hosszu az orra is. Unokatesomnak is ilyen motoros van, nagyon szereti mindenki. Az ove 163 lovas es automata. Kell hozza annyi ero, meg szerintem az automata jobban passzol hozza. Aisin van benne, hagyomanyos olajkavaros 6 gangos, egesz ugyes emlekeim szerint. Neki 2016 ota van meg, egy szakadt turbocsovet leszamitva nem emlekszem mas hibara, nagyon kopo-fogyot se kert, csak a kotelezo szervizek evente (nem megy olyan sokat). Ami engem zavarna - euro5, lassan csesztethetik, plusz by deafult minden euro5 dizel rohadt budos, igy ez is.
Hatso futomure kell figyelni, az szereti felrekoptatni a gumikat.
Osszessegeben en inkabb V70-et keresnek, mert praktikusabb, de az 5hengeres Volvozasrol nem
beszelnelek le egyaltalan
Menj el, nezz meg valami kozeli darabot, hogy mennyire eleg meretre. -
Vismajor01
addikt
-
zgospel
őstag
válasz Gombinyó #219643 üzenetére
Igen, ez még öthengeres, viszont azt tudni kell, hogy ezeknél a kétezres öthengeres dízeleknél előfordulhat a hengerfal repedése. Nem nagyon gyakori, de nem is ritka. A 2.4esnek nincs ilyen gondja, igazából a 2.4es dízel az ami a legjobb a Volvokból, pláne egy Geartronic automatával. Viszont a 2.4 a V60okban elég ritka.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
válasz Gombinyó #219650 üzenetére
5 hengeres. Gyári a felni. A konkrét példány halogén fényszórós sajnos. Belülről akkora vagy picit kisebb, mint egy Golf.
Hangulatos autó. Kell banánnal is kalkulálni ennél a futásteljesítménynél.
(És a 2.4-es 215 lovas D5/D6 motorja is át tud szakadni a hengerek között.) -
Vismajor01
addikt
válasz Gombinyó #219650 üzenetére
Sztem akkor elég lehet a V60. V70 sokkal nagyobb belül de úgy is néz ki.
Nekünk azért kellett mennie a v60nak mert 3 gyerek lesz. 1 gyerekre biztos h nem cserélem le, imádtam azt az autót, még akkor is h az elején még 1 gyerekkel is szűkös (mózeskosaras babakocsi, nagy gyerekülés etc), mert utána meg már elfér (magasítós gyerekülés, sportbabakocsi), és a kombi jellege miatt jól pakolható még ha nem is olyan nagy literje. Én pl simán beraktam egy kerti sarokgarnítúrát a v60-ba, persze lehajtott ülésekkel, pedig az még PHEV is volt.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
válasz Gombinyó #219920 üzenetére
Akkor rossz az első linkem (de erre volt válaszolva anno), de én alapvetően a proace 1.2 puretech motorra probaltam felhivni korabban is a figyelmet. Ha a chr motorjat ott belekevertem az valoban az en saram, de a kommentjeim nagy resze ott a proace-rol szólt.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Gombinyó #220488 üzenetére
igazabol ez vezetesi stilus fuggo is
az a motor, amit rendszeresen "kiforgatnak", benzinest 6k rpm, dizel 4k rpm-re, az enni fogja az olajat
akkoris, ha nem u.n. lazabb illesztesu
az, hogy hetente 1-2x megkapja igy az ivet, egy forgalmi szitubol adodo autopalya felhajtos gyorsitosavos besorolashoz, az ehhez keves
raadasul ez fugg az olaj adalekolasastol is
siman lehet olyan szitu is, hogy ugyanaz a motor az egyik gyartos es azonos viszkozitasu olajat kevesbe eszi, a masikat jobban, mert mas adalekok es katalizatorok vannak benne
a gyari gepkonyvben benne van egy u.n megengedett olajfogyasztas pont ezekert is
ez alatalaban 6-8deci liter per 1000km, neha 1 liter
szoval ha vhol 12k km alatt kert 1 litert, az ennek az egy tizede volt 1000km alatt, ezzel gyarto nem fog gariban foglalkozni semmit, ez teljesen normalis is
az meg hogy a gézabácsi tutujgatott toyotaja nem eszi, amit dizeluzemben vezet 2k rpm-nel elvaltogatva forgalmi akadalykent az 50km/h-t 10sec alatt eri el, meg az autopalyan 85-90-l veret vele, egy masik tortenet
ugy amugy eleg sok masik auto sem eszi
nem mintha abbol a 1,33-s motorjuk pont ne lett volna egy kifejezett szoporoller ebbol a szempontbol
ex-kollegamnak is 80k km-nel gariba csereltek a motort es azt az autot o vatta ujan vette, nem az elozo tulaj ruppotlankodasa meg elkummantott olajcserei miatt lett olyan
de az mar ilyen 4-500 km alatt bekert egy liter olajat, elegge vallalhatatlan szinten menttöbb drón kell ;P
-
batai15
félisten
válasz Gombinyó #220488 üzenetére
Mi lenne szerinted az olaj fogyasztás most komolyan ? Az az autó rendellenes mértékben fogyasztja az olajat ,és nem tömítések által és azért eléggé riasztó hogy az egyik srácnak 270k van elvileg a motorban és 600km/1l tűnik el .
Nekem a kotlák 407 nem eszik meg ennyit 15 ezer alatt .
Értem egyébként hogy TSI /cr is tudja enni ,csak nem mindegy mennyit. Azért az említett érték eléggé sok ,az hogy 10-15ezer km alatt eltűnik egy liter ,az semmi kategória nálam .
De azért nem szeretnék rá futni egy ilyenre ha nem muszáj,és azért kérdezem hogy ez mennyire általános dolog ,mert 2 3 héten belül több poszt is ezzel foglalkozik a facen.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Gombinyó #220994 üzenetére
Nekem nem kell bemutatnod a dolgot, de a H Astra kombiba is simán befértünk. Nehezen tudom elképzelni, hogy a 3-4-es Octavia kombi csomagterébe ne lehetne 1 babával elférni. Nem költözni kell elvégre
Az emberek egyébként általában addig pakolnak, amíg van hely. Fogalmam sincs anno mi hogy mentünk 4-en Horvátországba egy Peugeot 405-tel 2 hétre kempingezni, és minden cuccunk befért, úgy, hogy öcsém másfél éves volt, és vittük neki az utazóágytól kezdve minden szart... Egy évvel később már Zafirával mentünk 4-en, és az is szarásig lett pakolva természetesen, a dupla annyi hely ellenére.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zsoltip
őstag
válasz Gombinyó #221015 üzenetére
Üdv Fórumtársak!
Autó-motor beárazás topiknak van utódja, ami üzemel is?
Szeretnék segítséget kérni árazásban, de ha ide írom a kocsim, mit szeretnéék árazni, kitiltanak.... -
válasz Gombinyó #221152 üzenetére
Basszus, kerestem az Acenta meg a Tenka modellt, aztán rájöttem, hogy felszereltségi szintekről beszéltek...
#221150Yany
"Tekna volt a legmagasabb elérhető modell anno"@#221151szabonagyur
Mindegyik, amikre rákattintottam, az beérkezés alatt... Persze ez nem jelent semmit, nálam a Microsoft termékek sem úgy működnek mint másnál, az IT-sok is csak lesnek, hogy nálam milyen bug-ok vannak... aztán kiegyezünk, hogy "hát ez májkroszoft".[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
#01881923
törölt tag
válasz Gombinyó #221249 üzenetére
1.5-ös automata Swifttel az a baj, hogy fehér holló. És ha nagy ritkán fel is bukkan egy-egy darab, az is hasonlóan elmebeteg árakon.
Jazzből legalább van valamennyi választék, frissen cserélt indítókuplunggal is akár.
Vagy még talán Corsa D-ből a 4 sebességes hagyományos automata...
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221480 üzenetére
Mikor autóvásárláson törtük a fejünket, gondolkodtunk, hogy vadiújat veszünk kb. 10M-ig, és abba nagyjából egy Scala / Kamiq fért bele, de azokból is inkább csak az 1.0. Nem kevés az autópályára? Én végül ezért vetettem el (meg az ára miatt, mert ha nem volt muszáj, azért nem akartam 10M-ig elmenni )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
TrollBalint
addikt
válasz Gombinyó #221484 üzenetére
Hát ez most meglepett, nem gondoltam volna róla, a 4L-es fogyasztást meg pláne nem. (Mondjuk útolag belegondolva, a babakocsi nem biztos, hogy belefért volna, az Octavia-ba is éppenhogy bele tudjuk tenni ) De ettől függetlenül ez szép egy kis autótól
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
fpatrik17
senior tag
válasz Gombinyó #221671 üzenetére
Köszi a tippet neked is és molnarpeternek is! Néztem már a Mondeokat típusazonos motorral, de se kívül se belül nem jönnek be. Az 508 minden téren hangulatosabb nekem. Talán még a Laguna kombit is hamarabb választanám a 2.0 dCi-vel, mint a Mondeot.
vzsryl köszi neked is a Civic+Pulsar javaslatot. Tudom, hogy elég ízlésficamos vagyok, de ezek helyet pedig a Delta-t vinném inkább.• Honor Magic5 Pro •
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen