Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Raspberry Pi
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Az Arm megvenné az Intel egy részét
it Közölték velük, hogy az nem eladó – egy ilyen felvásárlás miatt ráadásul az USA nagy támogatásai is veszélybe kerülnének.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
Hyundai i40-el van valakinek tapasztalata ? A kormányzása annak is olyan döglött lehet, mint a Ceednek ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #157028 üzenetére
Igen, pontosan a szintetikussága miatt nem szeretem a Ceedet sem. Abban is 3 fokozatban állítható a rásegítés, de az összesben csak saccolni lehet, hogy az autó orra merre fog elindulni.
Ezek szerint akkor ez sajna Kia / Hyundai sajátosság....nagy kár, mert szép meg jó autókat gyártanak, de emiatt nem veszek több autót tőlük.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz flash- #157042 üzenetére
Az ufó Civichez képest egy hintó a Ceed. Sokkal komfortosabbra van hangolva, ahol a Civic már felüt, ott a Ceednek csak urasan hullámzik egyet a kasznija. A futóművét nagyon szeretem, nem pattog el sehol.
#157044) Mágus2 : az ufónál sokkal halkabb a Ceed minden fordulatszámnál, minden helyzetben.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Valakinek van tapasztalata Toyota 1.8 hsd-vel ? Főleg a pályás fogyasztása érdekelne.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #157050 üzenetére
2017-es 1.6 benya.
(#157051) HKorn : Auris kombikat nézegetek, azoktól még nen jön vissza a borsófőzelék ebéd után. Igazából ha 1 litert tudnék fogni rajta, az évente mínusz 150-200 mátyást jelentene.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz molnarpeter #157060 üzenetére
Oda-vissza 260km, de nem mindennap. A 260-ból 240 pálya, szóval a városi fogyi nem releváns.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
hülyegyerek
addikt
válasz Motion_Blur #157502 üzenetére
5 év km korlátozás nélküli gari van a Hunyadikra. A Kiákra 7 év vagy 150k km. Aki sokat megy, annak a Hunyadi jobban megéri.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz #47205632 #158841 üzenetére
400-ért magánszemélytől kaphatsz jó kis Puntokat, Swifteket, Astrákat, amik működnek (általában klíma nélkül). A többi felejtős.
Például ez, megjavíttatod a hűtőt, aztán használod.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #159029 üzenetére
Nálunk az első autó egy 60 lovas Punyesz volt, na azzal napi szinten lefulladtunk. Ahhoz képest a Civic egy erőművész nyomatékbajnok, azt soha nem sikerült megfullasztanom. (ellenben a céges 2.3-as dizli Mastert már vagy háromszor - erre azért nem vagyok büszke )
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Lehet dobálózni százalékokkal, csak az alapelvet felejted el. A lényeg, hogy mindenkinek csak annyit kellene megtennie a környezetéért, amennyire képes.
Meg tudom változtatni a tömegközlekedés, szállítmányozás, erőművek károsanyagkibocsájtását ? Nem.
Megtehetem, hogy ne dízellel járjak ? Igen.Ha mindenki ezt tartaná szem előtt, máris nem lenne akkora probléma.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz akela91 #160907 üzenetére
Ma voltam megnézni egy Fastbacket, és sajnos hátul borzasztó kicsi a hely benne. Nem vagyok egy égimeszelő (185 cm), de a fejemet a plafon tartotta a fejtámla helyett, a térdem meg fel volt húzva, mert az sem fér el magam mögött. Az Elantrához képest baromi nagy csalódás.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #160978 üzenetére
Nem. Ez az i40/Optimánál kicsit kisebb. Az Elantra gyakorlatilag az előző gen i30-nak a szedán változata, viszont hátul nagyobb a hely benne, mint a sima i30-ban. A Fastbackben viszont rosszabbul fértem el hátul, mint a mostani sima i30-ban.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #160981 üzenetére
Igen, a fejtér ott is kevesebb, viszont abban tudtam helyezkedni, mert a lábtér megvolt hozzá. A fastbackben esélyem sem volt úgy ülni magam mögött, hogy ne a plafon támassza a fejem.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
-
hülyegyerek
addikt
válasz Tothgera30 #161388 üzenetére
Ahogy Karotta is mondta : ilyen minőségért a 2 millió is rengeteg, nemhogy a 3....
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Valahogy engem is a hányinger kerülget a Ladáktól. A külsejüktől csak kicsit, a belsejüktől meg nagyon, de nem írom le, mert mindenki véleménye segglyuk. Mások számára az enyém is.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
A nemsokára esedékes újabb autócsere miatt elkezdtem nézelődni. Ma 2 autót sikerült kipróbálni : Suzuki S-Cross 1.4 (keret alja) és Mazda 3 G120 Takumi (keret teteje).
A Suzuki teljesen jó autó - 1-2 dolgot leszámítva : baromi tágas, korrekt extralista (radaros tempomat !!!), a motorja meglepően jól húz, de sajna a váltó akadozik (ez lehet, hogy idővel bekopna), a kormánya túlszervózott (kb. mint a Ceedé), az ülése pedig 170 cm-ig kényelmes, nekem valahol a lapockámnál volt az ülőlap teteje, és olyan lazán van tömve, hogy azt hittem, hátraesek.
Utána jött a Mazda, ami kevésbé tágas (magam mögött már nem fértem el egyenes lábbal), viszont ezerszer jobban össze van rakva, a motorja fantasztikus, a legalsó tartomány felett húz ahogy kell, a kormányzása meg kb. olyan jól meg van csinálva, mint a Hondáké. A középkonzol picit akadályozott, nem tudtam úgy terpeszkedni ahogy megszoktam, de nem olyan gáz mint egy Focusban. Baromira tetszett benne a HUD, egyszer sem kellett lenéznem a műszerfalra.A mai nap verdiktje : eddig a Mazda a nyerő.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #161665 üzenetére
+1
(#161664) HKorn : Én sem vagyok tőle elájulva, de sajna az új Civic hasonló felszereltséggel, normális motorral min. egymillióval drágább. Annyit meg ha lenne se lennék hajlandó kiadni rá.
Eddig ez tűnik a legélhetőbb alternatívának.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz xEon1337 #161669 üzenetére
Nem tudom, hogy hány évesek vagytok, de nekem egyelőre az a legkényelmesebb, ha teljesen lent ülök. Az új Civic tesztjeiben mindenki külön kiemelte, hogy mennyire kényelmesen lent van az üléspozíció. Hát én még nyomtam volta tovább lefelé. Érdekes, hogy a 3-asban konkrétan ez is jobb (lejjebb lehet nyomni).
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz szőröscica #161672 üzenetére
Én csak 185, de baromi hosszúak a lábaim, ezért is ülök a padlóla le És dettó így kényelmes, és biztonságos.
BBD : Mindegy, mert a kormányzása nekem pocsék. Ha az jó lenne, akkor elnézném az akadozó váltót, de így felejtős. Minden autóban úgy próbálom ki, hogy picit megrángatom jobbra-balra, aztán abból nézek reakcióidőt.
Na ennél konkrétan a harmadik jobb-bal mozdulat után vette a lapot a futómű, és indult el balra.[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Az 1.0-ás Civiccel is mentem egy kört, és azt kell mondjam, hogy ez brutális lett. Olyat tol, hogy az 1.8-as szívóm csak hebeg-habog a sarokban.
A futómű, a kormányzás, a váltó pazar, a hely meg szokás szerint óriási a többi kompakthoz képest. Igen nehéz meccs lesz ez a Civic, a Mazda 3 (hát ha még az új is kijön addigra...), az új Auris és az új Ceed között...(picit bízok az új Focusban is, hogy végre lefogyasztották azt a fránya középkonzolt, meg hátra is csináltak bele helyet).hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #162056 üzenetére
Az a baj, hogy pályán nem tudtam kipróbálni. Kifejezetten halknak nem mondanán, nagyobb gáznál mormog rendesen, de az ufónál halkabb.
Az ülése pazar, van oldaltartása, a tömése pedig kb. közepes. Hasonló, mint az ufóban. A fejtámla egy picit zavaróan kilóg, de ez lehet, hogy állítható. Villámpróba volt, még a kormányt se állítottam magamra, de így is megvett.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #162062 üzenetére
Nem, de gyanítom, hogy az gyengébb lenne (170 Nm vs 200 Nm). Majd ősszel kipróbálom az új Ceedet 1.4 turboval.
Lehet, hogy velem van a baj, de a Honda féle 1.0-át erősebbnek éreztem az 1.4 Boosterjetnél.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Valószínűleg emiatt éreztem sokkal jobbnak a Civicet. Amúgy is szeretek lent ülni ,meg ha nincs agyonszervózva a kormány. A Civic ezt tudja.
Az mx-5 is kb. kétszer olyan erősnek érződik, mint amilyen, mert élvezet benne a menés.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
Úgy hozta az élet (és a Honda gyárilag elkúrt klímája), hogy előbb fogunk megszabadulni tőle, mint terveztük. A klímakompresszor tavaly bemondta az unalmast, ezért kapott egy felújított bontottat (ez a művelet 180k volt kompletten). Megint meghalt a szerencsétlen, én meg azon filózok, hogy nem foglalkozok vele többet, megpróbálom így eladni. Szerintetek lehet létjogosultsága az elképzelésnek ?
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz BigBlackDog #162316 üzenetére
Biztos olcsóbb lenne, ha nem Imihez vinném, ismeretlen szervizekben viszont baromira nem tudok megbízni.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
A hasonló évjáratú és futású (2006, 182k km) példányok 1,6-2M között mozognak. Magánszemélyként szar klímával szerintem 1,5 körül el tudnám adni.
Helyette új Mazda 3 lesz, a Hondában kicsit megrendült a bizalmunk (plusz drágább is 1 millával a Civic 1,5 turbo hasonló felszereltséggel, mint a 2 literes Macüda)(#162319) molnarpeter: Egy év után nem érzem jogosnak a reklamációs igényt egy bontott alkatrésznél, plusz semmi időm nincs megint Bp-re rohangálni. Mindegy, egy telefont megeresztek. A tisztítás meg a csere szerintem kimaradt, akkoriban örültünk, hogy visszakaptuk az autót, és nem kell kölcsönautókkal szórakozni.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
hülyegyerek
addikt
válasz sasa134 #162321 üzenetére
Tudom, semmi racionalitás nincs ebben, csak érzelmileg meg idegileg sírbatesznek minket az ilyen dolgok. Az új autónál meg szimplán az ár döntött, ezt az előbb le is írtam. A Mazda 3 2 literes szívóval kerül kb. ugyanannyiba, mint a Civic 1.0.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen