Hirdetés
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
Kellemes már elég jó, főleg ha viszonyítjuk az átlaghoz
De hitelből autót venni Nem fikázni akarok, de én tartom magam az elvhez, addig, ameddig a takaród..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #190747 üzenetére
Én a két utolsó autót hitelre vettem, bár megvolt rá a pénz, de olyan kedvező feltételekkel kínálták, hogy belementem. Az első egy Focus volt, 0.99% kamattal két évre 300Euro volt a többlet a kp-hoz képest, a másik, az Accord 1,3% kamat és 100-al kellett többet fizetni. Olyan előnyei voltak hogy pl. munkanélküli biztosítás, ha munkanélküli lettem volna, a biztosító fizet helyettem. Csak ezekért az előnyökért mentem bele. De nálad tényleg nem lett volna szerencsés a régi autót javítgatni. Csak azt nem értem, ha kint voltál, otthon vettél fel svájci frank hitelt?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz kisza25 #190771 üzenetére
Ja értem, sőt megértem. Nekünk a házvásárlás kezdődött így, de utána jött 2008...
Bocs amúgy, remélem gondolod, hogy nem akartam a zsebedben turkálni"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Zizi123 #190825 üzenetére
Bőr ülés? Volt és soha többé. Télen belefagytam, hiába volt ülés fűtés. Nyáron rendesen égetett. Pedig nem fekete volt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Zizi123 #190835 üzenetére
Hujuj, de még mennyire. A megoldás egy vékony szivacs kispárna volt. Télen a hideg, nyáron a meleg ellen. Tavasz, ősz nem volt problémás. Ahogy mondtam, soha többé bőr
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz diegho #190920 üzenetére
Nekem egy nő ismerősöm vett egy pár éve szalonból újat. Egy régi Polo-t váltott le. Ahogy mesélte, néhány nappal később visszavitte, hogy nézzék már meg, miért nem megy. Erre mondták neki, hogy ez ilyen, köszönhetően az eu normáknak
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #190925 üzenetére
Nem, az is 1.4l-es volt. Ezért volt számára furcsa a gyengeség. De egy nőnél hiába magyarázod a súly-lóerő arányt. Viszont az is igaz, hogy mikor megjelent, teszteken is kijött a "gyengeség"
Amúgy szerintem almát hasonlítasz a körtével. Persze, hogy egy kisebb kategóriás autó újonnan annyi mint egy magasabb használtan. De pont ez a lényeg, hogy mivel leszel elégedett. Ha bevállalod a kisebb(olcsóbb) kategória hátrányait pl. zajosabb, gyengébben motorizált, úgy általában fapadosabb akkor azt kell venni. De ha fontos a csend, az extrák, az erősebb motor, de behatároltak az anyagiak, akkor egy idősebb, használt autót kell venni. Ezt csak te tudod eldönteni."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Beus0726 #190971 üzenetére
Szerintem felvehetnéd a listára a Volvo C70-et is. Alul Focus, felül Volvo, de 3 részes tetővel, ami sokkal jobb mint a kétrészes. Nem annyira ormótlan hátul, mert kisebbre össze lehet csukni a tetőt. Nameg benne van egy fasza öthengeres motor, ami a legjobb nemcsak az itt felsorolt listról, hanem úgy általában egy kiváló motor
Tehát konkrétan Volvo C70 2,4[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Beus0726 #190976 üzenetére
A Focus tetőről nem tudok mit mondani, de általában a Focusról igen. A CC-be benzinesből ha jól tudom csak az 1,6-os és 2,0l-es motort tették. A kisebbik jó, de ide gyenge, sokkal nehezebb az autó mint a sima verzió. A 2,0l-es Mazda származású és szereti falni az olajat (sz 1,8-al karöltve) ha sokat futott. Plusz, hogy ne legyen egyszerű az élet, kettős tömegű is van benne, valamint elérheti a szokásos Focus nyűg, az elektrohidraulikus kormánymű meghibásodása. Ja persze, szeret rozsdás lenni. Amúgy jó autó a Focus, de nem hibátlan.
Szerintem ilyen általános recept nincs. Minden szitu más. Lehet sok méter benne, de ha jó gazdája volt és rendszeresen hosszú távon használta jobb választás lehet. De ez már olyan szakállas megállapítás...
Látatlanban első talán a tető, (persze ha s motor beindult, nem köpi az olajat-vizet, nincs kilyukadva az alja-sárvédő-küszöb) ami kizáró lehet, ha nem működik. Olyan mint a klíma "csak fel kell tölteni" szöveg. Ha nem megy ott kell hagyni. Mivel nem vagy szakértő/látnok, nem tudod eldönteni, hogy mi a baja. Az egyik ismerősömék vettek egy Megane CC-t pár éve. Nem volt annyira patent a tető, a C oszlopokon lehetett látni valami furcsa szimmetrikus karistolást. De amikor megvették még úgy-ahogy ment. Azt mondta a srác, hogy majd ő megcsinálja, mert mindenhez is ért. Aha... Egy ujjamon meg tudom számolni, hogy hányszor használták utána a tető-nyitó gombot..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Beus0726 #190999 üzenetére
Szerintem kabrióba dízelt venni borzasztó ötlet. Míg fenn van a tető talán elmegy, de ha lehajtod és azt a kerregést kell hallgatni... Itt a szomszéd házban az egyik fickónak van egy Audi A4 dízel kabrió. Hát inkább nem mondok semmit. Pedig nekem is dízel van, egy Accord, (amit városban gyakorlatilag nem használok, arra van más) de egészen más egy kombiban, mintegy nyitott tetejű autóban.
De úgy általában. Mivel rövidebb távokra használnád és relative fiatal autót szeretnél, ezekbe már benne van minden, ami igazán fel tudja borítani a családi költségvetést. Inkább a kúton fizess többet, mert ez legalább kalkulálható, mint a szervízben szembesülj egy tragikus összeggel.
Ismered a mondást ugye, hogy nem évjáratot veszünk. Ha ilyen kocsik jönnek képbe, (mindegy milyen okból) akkor alaposabban szemügyre kell venni őket, de meg lehet venni. De vagy veszel újonnan egyet, ami sokba kerül de legalább feltételezheted, hogy egy darabig nem kell rá költeni (ami nem mindig igaz, a másik topikban vannak többen is, akik eléggé elégedetlenek az újonnan vásárolt kocsival), vagy bevállalsz egy ilyen időset. De nem fog a 13 éves autó másnapra széthullani, csak mert elérte ezt a kort..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz parandroid #191005 üzenetére
Azok azért olyanok, de ide lehet venni a 307CC-t is, mert kétrészes a tető. A Volvo 3 részes és össze sem lehet hasonlítani a többivel a hátulját. Az Eos pedig ha nincs a kollégának szerencséje, felér egy öntökönszúrással. Ez még az igazi fsi időszak, ami minden csak nem jó. Szerintem...
Itt nálunk nem sok időszakos rendszám van, köszönhetően az enyhe télnek. Meg annak is, hogy a nem biztosított időszakban nem lehet az utcán tárolni, mert elviszik, mint a huzat. Fentebb a hegyekben már inkább vannak, de ott a tél miatt az összkerekesek játszanak novembertől tavaszig.
Egy szó mint száz, én még mindig a C70-et favorizálom. Alul Focus, tehát olcsó a cucc hozzá, persze nem szabad törni, mert az már Volvo árban megy[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #191319 üzenetére
Jaja, nálunk vegyesen 5,8 most a Spritmonitor szerint, pedig a lányomnak még nincs is tapasztalta takarékosan vezetni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Renault Megane 3 TCe 180-ról van valakinek tapasztalata? Inkább a kupé érdekelne. Igaz, hogy ez azt a motort kapta csak kisebb teljesítménnyel, mint ami az RS-ben is van? A mobile-n van rengeteg 10 év körüli, viszonylag olcsón...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #191753 üzenetére
Ezeket a köröket már én is végigfutottam. Most jön az agymenésem... a gond, hogy ami motorikusan megbízható az rozsdásodik. Ami újabb annyira, hogy ne legyen rozsdás, az motorikusan nem lesz a legjobb. Ami minden kritériumnak megfelelő, az pedig drága, ha nem megvenni akkor fenntartani. Talán ami maradt az esetleg a Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6. De ez viszont nehéz neked, több mint 1,2t.
Így maradt a Focus ST, a CTR, esetleg Renault RS a kalapban. Elsőkerekesek..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #191765 üzenetére
Akkor a merci felejtős, embertelen ahogy rohadnak az ilyen kor körüliek. Tudom, volt több is. A W202-vel kezdődött, de a 203 is csőd. A124-es még jó volt, abból esetleg egy kupét lehet nézni, bár azok már elég idősek, de a pápaszemest messzire kerüld. Hihetetlen... Nagyobb szerencse kell egy jó clk-t kifogni, mint egy lottó 5-ös. E46, hát azért az is tud korrodálni és az újabban sem bombabiztosak motorikusan.
Szóval szerintem a sportos, hátsókerekes, megbízható de nem rozsdásodó, átlag embernek megfizethető autó kicsit Mission Impossible kategória. Valamiről le kell mondani..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #191769 üzenetére
Itt nálunk is van a cégnél egy pár, általában 40 fölötti kollegináknak Ennyit a kapuzárási pánikról. Bár az egyik csaj egy 500SL-lel jár dolgozni
Amúgy nem rossz az Slk, de minden csak nem sportos. De amibe egy tényleg jó kerül... Akkor inkább egy Boxter"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #191947 üzenetére
Elhiszem, hogy jó, de nekem egyenlőre űrtechnika. Az Accord-ban nincs és mivel egyenlőre nem is tervezek kocsit cserélni, így egy darabig nem is fogom élvezni az előnyét
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192333 üzenetére
Ha a német rendőr magyar rendszámmal megállít és látja, hogy 180 napnál régebben van német lakcímed akkor megbüntet és kötelez az autó honosítására. Nekem az első perctől német rendszámos autóm van, de akit ismerek is, mindenki már régóta lecserélte a rendszámot. Bár inkább az autóval együtt. Jobbat kapsz olcsóbban. Szerintem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #192340 üzenetére
Nem feltétlenül a külföldi rendszám a lényeg, mert itt nálunk a francia határ mellett minden harmadik autó francia rendszámos, tehát külföldi. Hanem van-e bejelentett német lakcímed. Ha igen, akkor érvényes az, hogy német rendszám kell az autóra. Nálunk a melóba volt olyan francia srác, aki egy német csajt vett el és itt vettek lakást mert olcsóbb mint odaát. Ő is átregiszráltatta az autót, pedig itt drágább az adója, mint a francia
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #192352 üzenetére
Szerintem tévedsz. A környezetvédelmi plakett nem kötelező, de ha "Umwelt" zónába behajtasz és nincs akkor büntetnek. Amikor átíratsz egy autót, akkor megkérdezi az ügyintéző, hogy szeretnél-e, mert ő megcsinálja. Az adót pedig szintén átíráskor automatikusan intézik, erre ki kell tölteni egy formanyomtatványt, amin szerepel a bankszámla szám, ahonnan levonja évente a Zollamt. Tehát külföldi rendszám esetén nem tudsz német adót fizetni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #192355 üzenetére
Arról volt szó, hogy kötelező a honosítás. Te mondtad, hogy nem kötelező, ellenben az Umweltplakette kötelező. Én erre mondtam, hogy nem így van. Látod, a haverodat is megbüntették, mert nem volt honosítva az autó. Ha tartósan van valaki Németországban, egy ideig használható a külföldi rendszám, de utána valóban be kell jelenteni. Majd később (annyiban tévedtem, hogy nem fél év, hanem egy év után) kötelező német rendszámra váltani.
Itt egy [link] esetleg..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #192358 üzenetére
Ha nincs német bejelentett lakcímed, akkor semmi gond, de ha van, akkor esetleg elmagyarázod mi a helyzet. Hátha megérti...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #192361 üzenetére
Dehát ugyanez van Magyarországon is. Jogilag magánszemély, akinek van magyar bejelentett lakcíme, nem vezethet külföldi rendszámú autót, még akkor sem, ha a saját tulajdona. Csak ha bizonyítani tudja a helyszínen, hogy jogosult rá pl. van bejelentett külföldi lakcíme és munkahelye, esetleg külföldi tulajdonú cég munkatársa, akinek ez a céges autó stb.
[link]
Nekem már régóta nincs magyar bejelentett lakcímem de amíg volt, addig egy köteg papírt vittem magammal ezért. Ami jó is volt, mert vagy hat éve meg is állítottak a vámosok az M1-esen és kérték is a papírokat[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz troll81 #192363 üzenetére
Semmi köze nincs az adóhoz a plakettnek. A Zulassungstelle adja átíráskor ha kéred, egyébként a Tüv állomás adja ki a forgalmi után. De mond kérlek, elolvastad a linket? Megadott idő után kötelező a honosítás. Tehát nem fizetett adót, ez igaz, de lehet még nem futott ki az időből
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192373 üzenetére
Igen, az az Umweltplakette. Van zöld, sárga és piros. Azt jó drágán adták neked, mert amúgy kb. 5Euro
sky11: nem egyedi a számla nem adása. Most nem tudom pontosan, de van valami jogi háttér, hogy mikor és miért nem kell számlát adni. Pl. a strandon soha nem adtak számlát, se a belépőről, se a sörről, tök mindegy melyiken voltam itt a környéken. Márpedig ahol több száz, esetleg ezer ember nem kap, ott nagy lehetne a bukó...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz pècsimunkás #192376 üzenetére
Nem tudom, én csak a tapasztalataimat írtam le
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz pècsimunkás #192379 üzenetére
Itt a kútnál adnak mindig, mégha nem tankolsz, hanem csak vásárolsz. De a döneres, vagy más gyorskajás már nem ad.
Pedig nem a keleti oldal"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192487 üzenetére
De ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari. Akkor nem mindegy? Elmész egy ilyen "bevorzugen export" hírdetésre, megnézed és ha olyan, akkor ott hagyod. Ok, persze ha a közelben van, nem kell a fél országot beutazni. Akkor semmit nem buksz vele, max. a ráfordított időt. De mondom, szerintem magánszemélyé is lehet olyan, hogy inkább rögtön sarkon fordulsz...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192492 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy nem biztos, hogy nagyon rossz egy olyan autó. Persze, nem mernek rá garanciát adni, de csak mert lehet olyan hiba, amit egy német szerviz drágán javít meg, de egy kis ügyességgel és leleménnyel meg tudsz te is. Ezért lehet egy esélyt adni. Na igen, van amit egyből a roncstelepre kellene vinni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz footy #192496 üzenetére
Igen, igazad van. Bár az egyik srác most vett magának egy 318-ast, (mimást, egy fiatal srác ), azt is így adták. A jobb hátsó íven van egy kis rozsda, de amúgy jó. De valószínűleg nem ez az általános.
Bár társasházban lakom, de van garázs, így amit lehet ott megoldom. De lehet itt másabb a csapatszellem, mert ha valaki a parkolóban szerel, nincs gond, inkább érdeklődnek mi a helyzet, kell-e segítség."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192498 üzenetére
Nekem szerencsém van, mert van vagy 30 garázs és kb. 30 parkolóhely, ami a házhoz tartozik, persze az egész magánterület, így idegenek nem is parkolhatnak, csak esetleg látogatók. Bár 80 lakásos a ház, olyan még nem volt, hogy ne legyen hely, pedig már 8 éve, hogy itt lakunk. Mi pedig jól ki is maxoljuk, mert van 3 kocsi, abból egy a garázsban és a motorom pedig a zárható bringatárolóban
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192502 üzenetére
Ez így van. A német jog szerint 3 hónap az általános felmondási idő. De ingatlan bérlés esetén, lehet több is, ha már több éve bérli az illető az ingatlant. A felmondási idő akár 9 hónap is lehet. Rendkívüli felmondás pedig igencsak be van korlátozva...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192508 üzenetére
Esetleg nézz be közvetlenül az autóházak honlapjára, hátha. Én már vettem így autót, az első pl. fennt sem volt a mobile-n, a honlapjukon találtam. A mostani kocsim már fenn volt az Autoscout-on is, de először a márkakereskedés oldalán láttam meg. Csak ehhez el kell dönteni, hogy milyen típusokat keresel, úgy egyszerűbb.
molnarpeter: tudomásom szerint csak céges értékesítés esetén van garancia. Ezért ha neppertől veszel, lehet, hogy magánszemély lesz az eladó nem cég, így a téma megoldva részükről.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz MunezXBK #192512 üzenetére
Nem azt mondom, hogy nincs, csak találkoztam olyannal, hogy a nepper mint magánszemély és nem mint cég adta el az autót.
Én a saját autóimat mindig márkakereskedésben vettem, így a garancia nem volt kérdés. Sőt, mindegy mennyi Tüv volt még rajta, mindig frissel adták át, külön kérés nélkül[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz venom8888 #192522 üzenetére
Nincs a láncnak csereintervallum. Ha csörög akkor kell cserélni. De ezek sokáig elmennek, akár 400k sem ritka még az eredeti lánccal.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz venom8888 #192527 üzenetére
Nekem i-dtec van, 150Le-s, a márkaszerviz 5w30 olajat tett bele mindig, soha nem volt vele gond, nem eszi egyáltalán. Legutoljára Liqui Moly Pro Engine M600 került bele.
De gyere át ide [link] Itt a Honda topicban biztosan kapsz segítséget
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192547 üzenetére
Hol használnátok? Mert ha város a cél, akkor egy GD Jazz cvt-vel lehet jó lenne. Ebből az összegből nagyon jót, sőt GE-t is lehet venni. Én ha az Accord után beleülök, mintha egy hokedlira ülnék, olyan magas a nagytesóhoz képest. Tudom, Jazz, lehet kicsit már unalmas mindig ezt hallani, de egy tényleg univerzális autó
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz tboldi #192549 üzenetére
Hallod, most hogy mondod... Vagy 15 éve ültem egy WagonR-ben, hát az tényleg olyan volt mint egy IFA ülés
De amúgy nem vicc, az Accord-ban majdnem nyújtott lábbal ülök, a Jazz-ben pedig kb. 90 fokban van a térdem.
Ültetve pedig akkor lesz, ha beleugrik egy K20-as"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192550 üzenetére
Szerintem egy Jazz úgy általában megbízható. A lányom kb. másfél éve vette, 2006-os, big blokkos, 180k km-rel, 1700€ volt. Eddig semmi, de komolyan, semmi baja nem volt. A vétel után meg lett minden fontos csinálva ( minden folyadék csere, 8 gyertya csere, Egr csatorna pucolva, szelepek beállítva), azóta minden nap ezzel jár melóba, suliba a szomszédos városokba. 10-12k km egy évben.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192558 üzenetére
Akkor marad valamelyik suv vagy egyterű. Esetleg a Hyundai IX20, vagy a Kia testvére. Ezek kicsit emeltek, eléggé megbízhatóak, de nem tudom automata váltóval vannak-e. Mintha néhány hónapja Göbi tesztelt volna egy ilyen ix-et, nézd meg, hátha megtetszik
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz snefi2 #192672 üzenetére
Ha láncos akkor vagy 1.4-es vagy 1.6-os. Tudomásom szerint ez az egyedüli gond ezekkel a motorokkal, így ezzel már nincs gondod. Persze a szokásos általános dolgokat meg kell nézni, de amúgy ha rendben, vehető.
Most van benne ezek szerint 120k km. A fiam a Pro'ceed-jét 180k- val vette, 2.0l benzines, január végén lesz 2 éve. Eddig a féklámpa kapcsolóval volt gondja, ki kellett cserélni és most 2 hete lett a kuplung cserés, 200k után. Még az eredeti volt benne..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz snefi2 #192685 üzenetére
Mind a kettő jó, de szerintem ha ez nem jön össze, ne ragaszkodj feltétlenül az 1.4-hez. Ha találsz egy 1.6-ost, ami megfelelő, érdemes megvenni azt is. Minimális a különbség a fogyasztásban, de jobban megy. Ja, még elfelejtettem, hogy az első években a rádió eléggé tré volt, kontakhiba és gyenge vételkészség jellemző. Nem tudom pontosan mikortól javítottak rajta, de szerintem a fészlift után már jobbak.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz snefi2 #192687 üzenetére
Az a helyzet, hogy amíg ki nem mész az autópályára elég az 1.4. De a pályán elvérzik. 1300kg 90Le-vel főleg ha meg is pakolod, mert kombi, akkor miért ne? alapon nagyon gyenge. Én sokat jártam egy kombi 1.8l-es Focus 2-vel és ha meg volt pakolva kellett neki türelem amíg felgyorsult. A többit leírták előttem a kollégák, csak igazat tudok nekik adni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen