Hirdetés
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Házimozi haladó szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz venom8888 #192527 üzenetére
Nekem i-dtec van, 150Le-s, a márkaszerviz 5w30 olajat tett bele mindig, soha nem volt vele gond, nem eszi egyáltalán. Legutoljára Liqui Moly Pro Engine M600 került bele.
De gyere át ide [link] Itt a Honda topicban biztosan kapsz segítséget
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #196993 üzenetére
Ebben az esetben biztosan szívó benzinről és turbó dízelről van szó, tehát kis fordulatszámon a turbós motor erősebbnek érződik, de 2000 felett elkezd megérkezni a benzines is, és 3000 felett már le is hagyja. 5000 környékén pedig sokkal durvább lesz a szívó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz venom8888 #196996 üzenetére
Városi poroszkálásnál a dízel nyomatékosabb, de amikor kicsit játszol, a 200 ló és nagyobb használható fordulatszámtartomány miatt a benzines erősebb.
Octavia RS-ekről pl van sok videó(nulláról/tartott sebességről a dízel jobb, aztá nekifeszül a benyás és elmegy), de ott az erős dízel vs erős benzines megy egymásnak, de a 2.2 az sima, kényelmes utazásra való dízel.Nem is igazán értem hogy kerülnek egy kalap alá, tök más karakterek.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199022 üzenetére
Mondásnak jó, de azért nem mindenre húzható ez rá. Meg kérdés az is, hogy mit jelent a hosszúéletű. Tény, hogy amelyik motor megbontás nélkül elmegy 700-800e kilométert, az hosszabb életű, mint az, amelyik csak 400e kilométert bír ki, viszont kérdés, hogy még mi minden térdel le ekkora távolság alatt a segédüzemben (pl. részecskeszűrő, EGR, kettőstömegű, stb.).
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #199022 üzenetére
Mutass olyan korszerű turbós motort az utóbbi ~5 évből, ami kicsi, és nincs “nagy” lóerő bennük. Az 1L-es, háromhengeres förmedvények átlagosan 110LE körül vannak, az 1.4-esek 140LE-sek, de tesztpadom eddig szinte csak többet mértek. Az 1.5-ös, háromhengeres Fiesta ST 200LE-s. De ha nem hot hatch vonalon akarunk körbenézni, akkor ott az 1.5-ös Civic, ami 182LE.
Ez ilyen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199027 üzenetére
Az Accord 2.2-es egy turbódízel. Illetve 350Nm és 140 ló volt említve az összehasonlításban, amiknél a dimenzió sem stimmel (egyik teljesítmény, másik nyomaték).
Ami tény, hogy jó régen véget ért a nagyköbcentis szívók kora és a közepes-kis szívóbenzines motorok is már szinte kihaltak teljesen az újatokból. Jobban mondva nem teljesen igaz, mert hibridek esetén azért nincs turbó a legtöbb helyen.
Ha írnál néhány sort, hogy mire használnád, évente mennyit és meddig szeretnéd használni a leendő gépsárkányt, illetve mekkora autóban gondolkozok, esetleg van-e valami preferencia, kívánalom, akkor szerintem tudnánk ajánlani pár típus-motor párosítást, amit érdemes lehet megnézned.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199030 üzenetére
Dízel tiltás mennyire aktuális Nálatok? Napi munkába járás mennyi kilométer lenne? Többnyire városi üzem, vagy inkább autópálya?
Ha sok a város, akkor szétnéznék a hibridek (pl. Auris) között is, ha inkább csak országút-pálya van, akkor esetleg dízelben is gondolkoznék (bár évi 10-15e kilométer alatt inkább nem).
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199032 üzenetére
Az alábbi hibrideket nézném meg első körben;
- Toyota Auris, Prius
- Lexus CT, IS
- Passat GTE, Golf GTE
- Kia Optima
- Hyundai Ioniq
- Fordból nem vagyok otthonos, de pl. Mondeoból is van hibrid, Toyota technikával, ha jól tudomMég felmerül a kérdés, hogy otthon, vagy munkahelyen van-e lehetőség töltésre? Ha igen, akkor plugin hibrid is képbe kerülhet. Hibridek esetén a CVT és a kombinált belsőégésű-villanymeghajtás miatt kicsit másak teljesítmény szempontjából. Mindenképp érdemes vásárlás előtt egy próba, ha errefelé akarnál továbbmenni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz venom8888 #199022 üzenetére
a 5.-6gen Civic VTI szivoban volt 1.6-bol 162lo 25+ eve, vagy 185lojj a 6gen Civic Thai/-ben, ott senkiben sem szokott felmerulni, hogy "tul van huzva" meg az ellettartam mennyi is.... pedig veretve par evente lehet gyuruztetni
egy turbomotornal, meg azonnal ez a problema, hogy tul van eroltetve
probald meg melyikkel ered el elobb a 200 loerot, a szivoval avgy a turbossal
siman tudsz venni Tesco-ba jaros 1.6-s turbomotoros autot akkora fotengelyi teljesitmennyel, ami szivoban a S1600-s rally kitcar-ban volt, amikben 2000km-kent felujitjak a motort egy szabad szemmel is igen jol lathato osszegert
TJET Bravo-k 400k+ km-t elpotyogtek megbontas nelkul, szupersz(t)ar TSI-kben meg eddigra 2x eltort a dugattyu a gyurugatnal, meg az 5-6. szett lancvezerles volt/van rajta
meg lehet azt csinalni jora is, max nem mindenki tudja...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
MC Pite
veterán
válasz venom8888 #199027 üzenetére
Ez így ***, fölösleges sok hozzászóláson át rugózni ezen...120-130 ló egy szívó 1.5, mégis mennyi legyen turbóval?
De ha fázol a turbótól vegyél szívót, a kompaktok között van (Megane, Ceed, i30, 3-as vagy 6-os ha nagyobb kell), probléma megoldva.Auris hibrid 136 lovas, és alul/megindulásnál is elég nyomatékos az elektromos motor miatt...
De ez most, vagy 2 év múlva kell
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
yodamester10
őstag
válasz venom8888 #199030 üzenetére
Azért ezt tartsd szem előtt ha majd egyszer eladni is szeretnéd
[2030-ban tiltja be a benzines és dízel autók értékesítését Anglia] -
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #199068 üzenetére
Én amúgy tényleg nem vetném el az Aurist, vagy kicsit zsebbenyúlósabban az IS300H-t sem.
legyen üres
-
-
6030D
Ármester
válasz venom8888 #199068 üzenetére
Bőven elég jelenleg csak forma után nézelődnöd, senki nem tudja, milyen ár lesz 2 év múlva. Lásd most az új autók kb 20-25%-kal drágábbak, mint két éve, és ez feljebb húzta a használt autó árakat is.
A keveset fogyaszt, de megy úgy mint a Suzuki autóhoz felveheted az 1,5 TSI motorokat, 2 év múlva bőven lesz róla tapasztalat, jelenleg meg jól fogyasztanak, és azért arrébb lehet velük állni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199083 üzenetére
A motor eléggé korrekt szerintem, jól viszi a bódét, legalábbis a 140 lovas változattal meg voltam elégedve. Viszont, ha Vitara játszik, akkor nézz rá az S-Crossra is. Illetve, mintha valahol pletykáltak volna, hogy lassan (1-2 éven belül) az aktuális S-Cross utódja is jönni fog. Ha nem sürgős, azt még megvárnám.
-
BigBlackDog
veterán
válasz venom8888 #199086 üzenetére
Sok mindentől függ (pl. futamidő). Szerintem első körben nézz meg egy netes kalkulátort.
Amit még ne felejts el számolni; forgalomba helyezési költség (szerintem 50-100e Huf között), ha aktuális, akkor metálfényezés felára, évente kötelező, casco, gépjárműadó, kötelező szervizek. Futástól függően 3-5 évente kellhet egy garnitúra új gumi is. Illetve az újonnan nyárin szokott kijönni, szóval kapásból kellhet 4 db téli gumi, vagy komplett kerék.
Egyébként szerintem 60-100e huf közötti összegre ki lehet hozni a havi törlesztőt a futamidő függvényében.
-
MC Pite
veterán
válasz venom8888 #199086 üzenetére
A Vitara fiatalos? Legyen...
De olyan igényességi szinten van, mint semmi más. Bányász béka...
Hogy insigniához ez hogy jön (ugyanakkora litertelejstménnyel) azt viszont nem értem. De még két évig nem is kell
A fasza Ecocontact5-el lesz mosolygás. Vagy félelem inkább, mindegy.dehogynemszar a vitara...izlések és pofonokPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
BigBlackDog
veterán
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #199640 üzenetére
Miért lenne az? Mk1 oktáv még hetvenöt pacival is volt, meg, 2010 előtt teljesen megszokott volt kompakt kategóriás autó is 80lóerő körül&alatt. Nem írják elő, hogy mindenképp' 10kg-tól kevesebb tömegnek kell esnie egy lóerőre Hidd el, nyugodt-kimért közlekedéshez ezekkel is elmegy a bódé.
legyen üres
-
LZs?!
aktív tag
válasz venom8888 #201714 üzenetére
Ahogy Bdanyy is írta.
Egyébként nem hűt 'rendesen', de jobb, mint a semmi.
PS: egyébként a számomra ellentmondásos dolog, hogy pl. a jelenlegi Skoda-ban van, de...na, most a kesztyűtartó maxra tolva is legfeljebb 'nem meleg', ellenben a könyöklőben lévő tároló (ami nem hűtött, mint feature) folyamatosan 'jéghideg', mivel a kardánalagúton áthúzott, hátrafelé menő szellőzők csatornája pont alatta megy.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Kickass
őstag
válasz venom8888 #205220 üzenetére
Ezt így nem lehet megmondani, élőben meg kell nézni ki kell próbálni, ha nem tetted meg eddig.
Ahogy írták is, lehet az Astra jobban felszerelt lesz (LED fényszóró max. O4-ben lesz, ha sport/AGR üléses az Astra az is jobb mint az oktáv ülése) viszont belső méretben az Oktáv nyer.
Technikát illetően K Astránál volt vmi az 1.4T motorral, szerintem itt rákeresel megtalálod, Oktávnál nincsenek nagy drámák, egy diózásra lesz szükséged előbb-utóbb a koksz lerakódás miatt. -
Gombinyó
őstag
válasz venom8888 #205249 üzenetére
Átlag magyar család, aki 10k-t megy évente szerinted, nem fogja 5 évesen 50k km-el eladni a szalonból kihozott autóját. Legalább is átlag Ferencnek jó eséllyel nem.
Az éves 30k-s futás egyáltalán nem sok és nem feltételez céges futást. Nekünk is csak a covid miatt kialakult rengeteg homeoffice miatt nem ment bele 30k az elmúlt évben.[ Szerkesztve ]
-
-
KMT
addikt
válasz venom8888 #205271 üzenetére
Már 2018 áprilist is írt valaki, hogy azután nem jellemző az LSPI hiba. Ha ez igaz, kellemetlen, mert az ennyire új Astra nem olcsó. Persze ennek a dátumnak semmi nyoma, nem tudtam megerősíteni.
#205245 szabonagyur
Jó lesz az az automata! Ne legyünk konkurens keresők.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Futás, futópályák
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Black Myth: Wukong
- Synology NAS
- Spórolós topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen