Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dell asztali gépek
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #86774 üzenetére
Szerinted érdekli az Opelt, hogy kinek adja el a gépjárművet?
Számára a darabszám a lényeges.
Nem beszélve arról, hogy sok helyen a céges autó is a cafeteria része, ergo nem is vásárolna magának autót az illető. (Nálam is ez a helyzet....)
Mellesleg a H Astra jelenleg is elérhető típus, nem csoda, hogy több van belőle mint a J Astrából. -
parandroid
nagyúr
válasz parandroid #86791 üzenetére
Tessék, itt egy remek összefoglaló a magyarnál jóval fejlettebb és vásárlóerőben jóval tekintélyesebb német piacról. A lényeg igazából ez a 2014 februári táblázat - magyarázatként annyi, hogy az első oszlop az összeladások darabszám, a második a magánvásárlások, a harmadik a céges vásárlások szerinti rangsor arány szerint, utána a céges/magánvásárlás arány. Ha kiemeljük az Opelt, akkor látható, hogy mind a Corsa, mind az Astra esetében 87-13 ez az arány, ami az egyik legrosszabb a mezőnyben, csak a Passat és az Insignia előzi meg. Illetve a BMW és az Audi prémium sorozatai, amire a cikk is külön kitér, hogy ezeket a nagy értékű autókat szeretik vagy cégautóként kérni, vagy cég nevére vásárolni az adókedvezmények miatt. Az olyan relatíve olcsó autók esetében, mint az Astra, vagy a Corsa, ennek nincs jelentősége, annál is veszélyesebb ez a trend.
Vicces egyébként a forgalomba helyezett autók színeit vonaldiagramon mutató táblázat is:
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dany007
veterán
válasz parandroid #86821 üzenetére
Valóban nem olvastam végig.
És szomorú... mármint az az 1$-on spórolás...Még kérdés, hogy érdemes-e ezért egy egész gyáróriást hibáztatni? Elő kell venni a felelősöket, a vezetőket, aztán börtönbe csukni. Elvégre emberek haltak meg miattuk.
Biztos rájöttek ők is, hogy kb 1$-os mutatványról van szó... de biztos volt valaki aki azt mondta, hogy nem, mert túl költséges... -
atos19881101
senior tag
válasz parandroid #86911 üzenetére
Szedan 6-osom van. A magam 195cm -el magam mögött minden gond nélkül elférek. Sőt szélességben sem problémás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz parandroid #86913 üzenetére
Voltunk már benne 5-en. A kolléga nem írta, mekkora emberekről van szó. Gondolom nem 5 megtermett kosaras fog benne napi szinten Bp-Bécs távot megtenni. Ha pedig igen, akkor kisbuszt kell venni. Én csak azt mondom, hogy a 6-os a kategóriájában igen is nagy beltérrel rendelkezik.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86916 üzenetére
Maximum de az komprumiszumos.
-
Bling95
őstag
válasz parandroid #86916 üzenetére
ugy használjuk, szüleim elől, én meg öcsém középső sor, hugom hátul.
tehát az 5 emberből 4 teljes értékű felnőtt meg egy 14 éves kislány..
egyre inkább úgy érzem hogy mazda 5 újítás lesz csak
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #86950 üzenetére
grand picassoról annyit, hogy pont tegnap láttam tréleren egyet, 1-2 éves lehetett.
szerintem egy ilyen korú autónál megengedhetetlen, hogy bármilyen műszaki hiba miatt trélerezni kelljen. -
nesa
veterán
válasz parandroid #86958 üzenetére
check-engine sarga, pont mint az ablakfutes, van aki ezert megal,en valahogy ugy vagyok olajnyomas legyen a tobbit kb lesz@rom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #86965 üzenetére
A kulonbseg pusztan annyi h itthon az autoklub tagsag sem jelent ingyenes szerviz trailert. Nekem 7km volt 24k az audi kedvezmenyevel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86965 üzenetére
Akkor ez nem fenyeget, valoszinuleg a budos eletbe nemlesz garancialis kocsim.
Szerintem meg az egyszerhasznalatos kocsikba ez gondolom nalad az olcsot jelenti (nalam ez a 50-200e ft kategoria) nincs ilyen lampa, ezek leginkabb a 2000 utani modelleken terjedtek el tomegessen, persze lattam mar ilyet 95 os gepbe is.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #86970 üzenetére
Szerintem mi nem ugyanabban az orszagban elunk.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #87235 üzenetére
Ignisnél jól néz ki jah az a 93 lóerő, de az csak akkor gyün ha kinyomod a szemét ... alul semmit de semmit nem megy, undorító azt az autót vezetni, ah de utáltam ... ha azt akarod hogy ne fulladj le 1< emberrel légkondival, akkor 3-4e fölé kell forgatni, akkor valóban megy, de üvölt és zabál, és a nemmegy és megy között nincs is átmenet, ostobán teljesítményre meg fordulatra van hangolva az a motor, egy sokkal gyengébb de értelmesebb katakterisztikájú motor simán élhetőbb ....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #87904 üzenetére
Elírás... Erről ez jutott eszembe: [link]
65k az nem km hanem mérföld mert, hogy us verzió tehát mérföldben mér. Tehát laza 104k km van benne ami azért szivacs, mert 100k km-nél van a nagyszervíz amit tutin nem csináltak meg rajta.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #88061 üzenetére
ja en is Marea-val masfel ev alatt mentem kb 4-5k km-t
de van mellette masik auto is, ugyhogy azert sem szalad belehavercshaje 2009-s CRV-vje mar 13k km felett van (vatta ujan vette, elso tulajos)
azt szerinted ki nyalna be, hogy 5 eves auto es megis "csak" ~13500km van benne
pedig annyide biztos ECU/oracseres volt, es azé'
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #88061 üzenetére
azért nem ritka magyarországon.
ahogy mondod, viszont nem is biztos, hogy rosszabb, mint egy városi "keveset" futott autó.
enyémbe 112k van, és nincs 6 éves, de 52k-t én raktam bele nem egész 2 év alatt.
lehet vissza kéne tekerni, mert nem mondod meg róla, hogy nem 60k van benne, így meg nem fogom tudni eladni majdmás:
ki milyen olajat rakna a kocsiba, és honnan érdemes beszerezni?
fb suzuki csoportban már arról beszélnek, hogy az eneos-t is hamisítják.
honnan kapok tuti eredeti olajat mo-n?(#88066) TaaT:
még ha az lenne, de boltba meg neten rendelve is rádsózzák a hamisat.[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88164 üzenetére
Igen, a 3-as is felmerült, de a költségvetésbe belefér a 6-os, ami azért jóval nagyobb (mármint a 2. generációs). A legújabb 3-as sajna még 5 milla körül mozog használtan, szóval az nem játszik..
De ez még mindig rohadtul bizergálja a fantáziámat: [link]
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88175 üzenetére
Köszi, igen, mindenképp be fogok menni itt a Mazdába, a legjobb lenne egy használt, garis kocsit márkakereskedéstől elhozni. Ki akarom fizetni egyben, ha lehet, így új kocsi nem hiszem, hogy lesz belőle.
1-es BMW nem nagyon lenne (méretben) ugrás az A3-hoz képest sajna. Férjen bele egy babakocsi + cuccok 2 felnőttnek+ 1 gyereknek[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #88230 üzenetére
Igen, lehet ezt csavarni sokféleképpen, de ez a valóság.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #88230 üzenetére
+1
kb. ezt csinálja a fenti hsz-omban említett rokon is.
úgy vezeti az új dízel kocsit, mint az előző benzines toyotát, forgatja hidegen, melegen, ha kell, ha nem.
nem bírtam neki elmagyarázni, hogy ne tegye, mert szerinte az autó van érte, nem ő az autóért.
szerintem 4 évesen egy motorgenerál előtt megveszi majd a helyi szalontól egy magyar neppet, aki szép új autót farag belőle papíron, valaki meg nagyot cumizik vele itthon.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #88230 üzenetére
HI!
besziz iten zudeket, az okos megmondtka hogy nincs igy oszt kisz...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Declare
őstag
válasz parandroid #88230 üzenetére
Ok ebben biztosan van igazsag. Na es mi van a benzinessel? AZ örökeletü, annak minden mind1? Amiket irtal, turbo, kettöstömegü, egr, azert ezek mind olyan dolgok, hogy kis törödessel 200-250k km menniük kell. Nekem az 1,7cdti astraban sajna a kettös tömegü 150k km nel kukas volt, de igazabol ez egy nyilt titok, hogy ebben a konstrukcioban ez a cucc ennyit bir...de az alapallapot azert szerintem nem ez.
Szerintem egy benzinesenk is ki lehet nyirni a valtojat, motorjat 200k km alatt...de ok, adom, hogy a dizelnel ez könnyebben megy es hasznaltan megvenni nagyobb riziko Ugyanakkor, ha pont itt Nemetorszagot nezzük, ha minden dizeles auto lepukkana 100k km alatt, akkor mar forradalom lenne szerintem az itteni kocsik többsege dizel (de ez csak ilyen ex has sacc )
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88236 üzenetére
Az klassz.
Tényleg szinte mindenkinek dízel van itt. Kollegák közül senkinek nincs benzines kocsija. Van, aki napi 120km-t ingázik, pályán, dugóban araszolva, van, aki 3km távról jár, jöhetne kb biciklivel is. Ezek a 3-4-5 évesen eladott 100-150k futású autók aztán jó eséllyel landolnak otthon, ahol az új tulaj könnyen egy méretes zsebbenyúlással szembesül..
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #88338 üzenetére
Vasárnap a Köln - Győr (1060km) 14 óra volt. Volt rosszabb is már, de sosem vidám..
Avanti Roma
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #88348 üzenetére
Horvátoknál csúsztunk bele ilyenbe, pedig ott csak egy sima turnusváltás volt (szombatonként van, akkor nem érdemes menni).
bitpork: Meg is dobta a fogyit akkor bár az átlagon nem változtatott sokat 9 liter volt (2002-es 1,8 16V 125LE-s Mondeo).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #88334 üzenetére
az ilyet sosem tudom megerteni, hogy a tolto miert a csomagtartoban van a csomagok kozott, meg 20perc alatt miert jon ra vkire a hugyozhatnek hirtelen, meg az elkenyeztetett gyerek valogat, hogy mit eszik
emlekszem eccer lementunk munkatarsaimmal egy hetvegere Heviz-re
a 220km-s ut 5.5 oran at tartott, ennyi ido alatt a sima szemelyvonat is leerannyi ido alatt a megengedett normal sebessegel 600+km-t levezetek
ne hiszem el hogy vki 200km-t masfel orat nem tud egy helyben ulni
több drón kell ;P
-
válasz parandroid #88394 üzenetére
Jujj , ez nagyon nem igaz! A fórumot illetően igen csak szakmabeli, és az autókkal kapcsolatban is csak ritkán téved. Pl amikor rólam van szó
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz parandroid #88394 üzenetére
Nekem a Honda fórumban sokat segít, csak ki kell bogozni mit ír.
neduddki írásáról ez jut eszembe
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szimát melyin serenrodbn vnanak a bteűk egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslő és az ultosó bteűk a hölyeükn lneegyek. A tböbi bteű lheet tljees össze-vabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovalusnk el mniedn bteűt mgaát, hneam a szót eszgébéen.
Egy idő után rááll a szemed, ha meg nem akkor ignoráld a hsz-eit
-
Typhoon47
senior tag
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #88394 üzenetére
HI!
1Mm tavolsagbul nagyoin bator vagy mna:- )))
udv
neduddki
mod: Dluinet: koszike:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #88618 üzenetére
+1
bár úgyse értik meg, miről beszélsz -
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #88618 üzenetére
Az 1.4-es volt 60 LE. Nekem volt egy és még élek, pedig előztem is vele.
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #88618 üzenetére
+1
-
!Overdose!
őstag
válasz parandroid #88618 üzenetére
Szerinted tényleg biztonságosabb egy gyerekkel az autóban egy kamion mögött a kialakult 6-8 darabos kocsisor közepén a darálóban közlekedni, amit hátulról előznek igen-igen nagy sebességkülönbséggel a haladni vágyók, mintsem inkább megelőzni azt az átkozott kamiont és senkitől nem zavartatva folytatni az utad a saját tempódban? Hát nem tudom, de én nem igazán érzem magam biztonságban ebben a szituációban. Egyébként sem szoktam száguldozni, akkor sem ha egyedül vagyok, de álszentség lenne azt állítani, hogy óra szerint 89 km/h-val közlekedek, mert ez nem igaz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz parandroid #88618 üzenetére
Had ne röhögjek hangosan a hozzászólásodon. Sehol sem állítottam, hogy alkalmatlan. Azt mondtam, hogy necces vele előzni mert veszélyesen alulmotorizált. Csak, hogy tiszta legyen a kép egy ilyen autóról beszélünk. Előzzél már meg ezzel három személlyel + tele csomagtartóval egy árkon bokron át tiltáson döngető dögszállítót úgy, hogy közben még szembe forgalom is van. Újkora óta az Opel Gaál szervizeli és a karbantartó szervizekre is oda van hordva. Teljesen jó műszaki állapotnak örvend nem vérzik a torka. Az a kocsi azzal a motorral ennyit tud. Íme az adatlapja. 0-100km/h:16.5s, a Vmax: 160km/h. Utóbbi adat amúgy ordas nagy hazugság. Navival mérve 147km/h a vége. Ott megáll mint a szög ha két lábbal állsz a gázon akkor is. Óra szerint persze megvan a 160.
Ahol egy 100lovas 1.6 benzinessel biztonsággal előzöl ott a 60lovas astrával 3x is meggondolod, hogy kimenj előzni. Szánalmasan gyenge autó 120felett egy személlyel is meghal.[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
válasz parandroid #88618 üzenetére
Kívánok neked agy rosszmájú anyóst aki ott ül mindig az ülésén és egy tized km/h áthágásért minden alkalommal ezt elmondja neked
Viccet félre. Olyan nincs aki nem ment gyorsabban. Te sem. ReSeTeR sem, de még DeFranco sem. És innentől értelmetlen a vita. Ha azt akarná az autóipar hogy ne lehessen átlépni a kresz sebességhatárait akkor be lenne vezetve az arab modell. Még én a mozgó forgalmi akadály is belefutottam figyelmetlenségből ( ok-oké meg a tempomat hiányából) 1 km/h-s túllépésbe és meg is jött a csekkem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz parandroid #88627 üzenetére
Igazság dől a billentyűzetedből, de mint általában a többség te is elfelejtesz valamit. Nem az számít hogy ki mibe "kényszerül" hanem az h az ember természete gyarló, és jellemzően az 1.2 htp-vel szoktak nagyon sokan Fittipaldi-t játszani.
Tegnap elmentem szüleimhez, csak 7km. De van egy 3-4 km-s szakasz ami már nem város de még nem falu. Természetesen a htp fabia, az 1.0 wagon r és a tornyokon felfeküdve utazó tranzit érezte úgy hogy meg kell előznie. Ráadásul ez utóbbi utána beállt elém és visszalassított 7-re. Még sem előztem meg.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #88630 üzenetére
HI!
hat szornyu sz.r is amikor az ember az osztrak nemet falusi utakon kozlekedik... kesz feludules mo;- )))
udv
neduddki
p.s. van aki lajtna tul kozlkedest szeretne latni, van aki meg a balkan-orosz viszonyokra vagyik, tolemmehenek oda cska ne itthon sinaljak baromsagfaikat
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz parandroid #88630 üzenetére
nemtom és két havonta járok Dániába. Az odaút a német pályán agyrém. Mindenki , még a magyar rendszámosok is lelöknek ha 130-cal megyek.
A Dánok ,meg nem ismerik a követési távolság fogalmát. A szó legszorosabb értelmében 2,5 m távolságot tartanak 130nál a pályán.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #88638 üzenetére
Nalunk is ez van(USA, MD). Autopalya mindenhol, autouton senki sem eloz pedig van szaggatott-lehetne, 5 ev alatt talan egyszer eloztem akkor is neztek, hogy mi volt ez
Nalunk tartjak a sebesseghatarokat sot otot-tizet ra szoktak dobni es ugy megy a teljes sor. Akkor van gond, ha rendor all az ut szelen akar milyen okbol, allhat az az autopalya masik oldalani is ami el van valasztva korlattal, akkor is dugo van-lesz mindket savban, mert mindenki lelassit, szinte megall a rendor mellett aztan megy tovabb.
Egyszeruen nem ertem miert ilyen kivancsiak, mert mindig ezt csinaljak, es mindenhol, ez nem Maryland sajatossag. A fittipaldikat meg, hamar kiszedi a rendor agressziv vezetes, meg kozuti veszellyeztetes miatt, meg csak nem is kell gyorshajtani hozza, eleg ha bevag masok ele, vagy ha nincs kovetesi tavolsag.Ket hete jottem at New York-kon, pont a csucsforgalomkor ertem be a varosba, azert az egy kicsit mas vilag. Mocskos aggressziv, gyoker modon vezetnek,
-
sasa134
addikt
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #89776 üzenetére
Igen, ez az új generáció már utolérte a konkurenciát.De vannak marha idegesítő dolgok, pl az 1.8-asban nincs ülésfűtés, nem lehetett hozzá rendelni. Az mi..? Nekem a 12 éves A3-asomban simán (1.6) volt, igaz Carat felszereltség mellett.
Nem mintha 1.8l-eset akarnék, 2l-t akarok, de akkor is. Ezek ilyen apróságok. Meg ott az ülésfűtés kapcsolója. Hát komolyan, erről lehetne egy külön tanulmányt írni. A Mercedes már a 70-es években nem rakott ilyen bumszli Ikarus kapcsolókat a autóiba. Első japán kocsim lesz de már most bosszankodok[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #89779 üzenetére
1,8-as TSI Skoda, pályán 6-osban 140-nél simán kiírta, hogy váltsak feljebb. Jó-jó, de hova?!
#nincsbennetarcsi
-
joshua7
veterán
válasz parandroid #89779 üzenetére
140-nél már 3300 körül forog.
Az komoly. Milyen autó is ez?
Semper Fi
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #89779 üzenetére
Wow köszi a tapasztalatokat. Akkor nem értem ezt az ülésfűtés dolgot, én eddig akárhány 6-ost néztem (gen2), 1.8-ban nem volt ülésfűtés (még az Exclusive felszereltséghez sem). Lehet akkor ez már az új generáció sajátja, ha jól értem a Te 5-ösöd új.
Azért az a 140-nél 3300 kicsit meglepett, azt hittem megáll 3000-nél, hatodikban. Meglátjuk, a 2literes mit forog, gondolom akkor kb az hozza kb a 3000-et ennél a tempónál.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #89787 üzenetére
Az igen, gratulálok hozzá!
Cimborám a 6-osára is sokat várt, volt vagy 4-5 hónap az is. Ilyen jól fogynak a Mazdák? vagy ez általános, hogy ha össze x-elgetsz egy felszereltséget, azt ennyi idő legyártani + Eu-ba hozni?
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
veterán
válasz parandroid #89779 üzenetére
hm, ez marha érdekes áttételezés. az asszony toyotája pont az ellenkezője, néha még negyedikben sem viszi az 50-et, hatodikban viszont olyan 2500 körül forog 140-nél, az alap 1.4 d4d motorral. ebben 23 km volt amikor beért vele a városba
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Typhoon47
senior tag
válasz parandroid #89787 üzenetére
Gratu Hogyhogy végül új autó mellett döntöttél? Csak megjelent a típus és nem bírtál ellen állni?
"Education is important but big biceps are importanter"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen videókártyát?
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen