Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Raspberry Pi
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz gzbotii #182225 üzenetére
Mitsubishi Outlander mk II wikipedia(katt) szerint, 103 kW (140 PS), de találtam olyan hivatkozást(katt), ahol 136/140 Hp BSY/BYL. Ezek a VAG motorkínálatban(katt) 136 PS AZV, 140 PS BKD, BMM(DPF). AZV BKD jó, BMM PD elemmel(katt) van baj.
-
grizlisandor
addikt
válasz gzbotii #182234 üzenetére
DPF-el Euro 5, gondolom ami nem Euro 5 azt szabad venni a 2.0 DI-D-ből, de ez az én elméletem.
FB találtam Outlander csoportot, most már csak azért is benézek, hátha valaki összerakta a kirakóst.
Szerk.: AAA-ra kitérve, egy ismert autóért ment V.Stryker nem azért, mert megyek szétnézek és milyen roncsot fognak rámtukmálni.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #182432 üzenetére
A piac diktálja az árakat, ezért is vettem újat, most egy éves és el akarnám adni szerintem nem sokat buknék rajta.
Az ingyenes karbantartásra kíváncsi leszek, bejelentkeztem jövő hétre, mondták szóljak amikor ott vagyok, hogy ingyenes karbantartás van az autóhozEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #182437 üzenetére
Kereslet nőtt meg, részben ugyanaz az oka, mint az ingatlan piac szárnyalásának, az 1% banki kamat éves lekötés esetén, mínusz kamatadó, mínusz fel veszed a pénzt.
Sokaknak volt megtakatítása, amit nem érte meg bankban tartani, sokan átrakták kiadható lakásokba, vagy nyaralókba, de voltak sokan akik inkább vettek új autót.
A kedvező forint alapú lízingek is hozzájárúlnak a sok eladáshoz és, hogy kb. 2 éve újra mernek felvenni hitelt az emberek (2008 előtti állapotot már túlléptük).
Az építőipar fellendülése sok embernek javította az anyagi helyzetét (5%-os ÁFA 25-30 e db lakás épült az országban)
A wltp és euro 6d temp bevezetése meg készlethiányt alakított ki, mert nem volt mindenkinek kész a megfelelő motor és az új motorok miatt a gyártó sorokhoz is hozzá kellett nyúlni.
Ehhez jön hozzá a plusz költség a motorok fejlesztése a jobb kibocsátás miatt.
Az euró árfolyamáról meg ne is beszéljünk[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
monster95
tag
válasz gzbotii #183343 üzenetére
Olvasstam már olyan rém történeteket hogy 45 ezer kilmoéter után kuka volt a motor.
De a kérdés az adott.Atlagban mennyi km-tert birnak ezek a motorok.Es ha netán beüt a krakk akkor javíthato e ?Vagy mi megy el ilyenkor a motorba?
Még azt is ovlasstam hogy a ford szerint 250 ezer km-tert bír a motor főjavítás nélkül.De mit is takar a főjavítás? -
Ádám16
addikt
válasz gzbotii #183436 üzenetére
Lehet, hogy az én hülyeségem, de inkább vezetnék egy lakkhibás zöld RS Octaviát, vagy egy Eternal Blue MX5 ND-t, mint egy ilyen matt-semmilyen-sárga Octavia-t/Mx5-öt/bármit.
Azért van a citromnak szebb árnyalata lsd. RS Clio.kisza25: Nem vagyok a színek ellensége, de ennek a citrom árnyalatnak semmiféle szépségét nem látom. Talán a 2000-es évek elején voltak még ilyen "régiSwiftek", azoktól is vert a víz. Persze, akkor más idők/ízlések voltak. Mindegy is, maradjon az én bajom.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #183803 üzenetére
Az első twingonknál a kuplung alatt a fémig volt kopva a szőnyeg egy 50-es hölgy után. Gyakorlatilag a 4 sarkán nem volt egy ép elem, mindent finoman megfogott az autóval a kollegina. Ja igen, 60k körül már folyamatosan csúszott a kuplung, annyira elkopott, hogy folyamatosan rajta pihent a lába. Szóval én értem miről beszélsz.
Kollégám szokta úgy hirdetni a leharcoltabb autóinkat, hogy vak házaspár használta hétvégente autós moziba.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz gzbotii #189102 üzenetére
Helló!
G7-ből magamnak 1.4 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI-t vennék. A 2.0 TSI láncos, volt egy 176 k km-t futott, de csak 3 éves, nem volt baja a láncnak. DSG-ből 2.0 TSI vagy 2.0 TDI, vagy GTE (PHEV, 1.4 TSI, de olajos DSG).Összefoglalva, normál közlekedésre: vagy 1.4 TSI manuál, vagy 2.0 TDI ha kell a DSG. Illetve GTE.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #189102 üzenetére
1.6 TDi: kb. 20 ilyen egyforma Golf kombink van, mind a 20 darab nulla km-es kora óta eszi az olajat, kell a literes flakon a csomiba, két olajcsere között. 150-180k körül kezdenek hullani a porlasztók, autónként változó, hogy mennyi. Mi nem javasoljuk ismerőseinknek, hogy ezekből vásároljanak saját használatra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189382 üzenetére
Semennyire nem igényel szakértőt, ha nem izgat a garancia akkor otthon mindent könnyen meglehet csinálni. Még egy váltóolaj csere is tök egyszerű művelet. Alapvetően egy sima 1.8 szívó. Légszűrőt és pollenszűrőt 5 perc rajta cserélni, otthon magamnak csináltam, az olajcserére meg elvittem márkaszervizbe a garancia miatt. Csak megvenni drágább utána a HSD nagyon olcsón fenntartható. De tényleg, ha otthon csinálod egy kötelező szerviz alig 20k Ft. Egy váltóolaj csere meg kb 15k Ft. És azért jó mert tervezhetőek a költségek, mivel nem nagyon elromlós. A GTE-nél is 21k volt az éves szerviz, de ott ezer dolog elromolhat és az nagyon húzós.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #189390 üzenetére
Pedig teljesen hagyományos autó, de annyira jók a 4+ szervizárak, hogy nem mennék hagyományos szerelőhöz az biztos. Ha meg nem érdekel a gari megcsinálom otthon és kész. Tényleg annyira egyszerű, hogy akinek van egy kis érdeklődése az autók iránt könnyedén megcsinálja. [link] Ugyanez az Auris is.
Ennyi egy váltóolaj csere [link] És 90k km az előírás.
Mondjuk féket azt én sem cserélnék, mert nem értek hozzá.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
-
dj79
senior tag
válasz gzbotii #189395 üzenetére
Ahogy előttem Qru is írja, nem túl gyakori a fékcsere.
Az elsők kb százezer, a hátsók meg kétszázezer (persze ha nem rohad be ) km futást elbírnak.
Amúgy nekem is voltak ilyen félelmeim, de 50km körzeten belül jónéhány, a típushoz értő, felszerszámozott szerviz/szerelő elérhető, illetve 3 márkaszerviz is van a közelben. -
8th
addikt
válasz gzbotii #190171 üzenetére
A kilencven lovas őskövület adagolós tdi elég hálás jószág ilyen szempontból. Fillérekből bele lehet verni egy kis életet. Recept: nagyobb csúcsok, sdi tengely és egy normális chiptuning. Az adagoló a turbó a kipufogórendszer és minden más maradjon érintetlen gyári és máris megvan közel 140 ló példaértékű görbével. Ez egy olyan százezer forintos tuning amivel nem okádja a füstöt az autó és még nem megy a tartósság és megbízhatóság rovására.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #190599 üzenetére
Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota StarletLesz még más termék/logo csere is vajon köztük?
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen