Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- NVIDIA® driverek topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
Hirdetés
-
Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
gp A PC-re és konzolokra szánt alkotás jövő hónap közepén érkezik.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #187649 üzenetére
Ha viszont van esély rá, hogy az elcseszett 10 éves konstrukció problémái közül jónéhány megelőzhető az ajánlottnál rövidebb olajcsere-periódussal (pl koksz mindenhol a láncos tsi esetében,vagy néhány motornál így nem rakódik le olajsár a kényes helyeken, mint pl a furatoknál és a lehúzó gyűrűknél), akkor én személy szerint inkább ledobatom azt az olajat 7-8 havonta, valszeg olcsóbban jön ki a km költség, mint egy motorgenerál
-
dj79
senior tag
válasz #41635072 #187872 üzenetére
Swift, de ha jól emlékszem, 2007 október utániakból lenne érdemes válogatni, ott már javítottak pár dolgot, mint pl a csomagtér lemezét. Ha a vezető magas, akkor viszont mindenképp érdemes kipróbálni, ugyanis elég pocsék a kilátás a közlekedési lámpákra (nem túl nagy az első ablak). Az 1.3 swifteknél a váltóban a nyelestengely-csapágy szokott elhullani, az 1.5 viszont legtöbb esetben panaszmentes.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kali4 #187963 üzenetére
Szia!
G astra jó irány, első autóként nem rossz választás, annyi van, hogy huszonéves fejlesztés.
Pont az elmúlt hetekben vadásztam egy olcsóbb
városi négykerekű esernyőreautóra, igazából ennél az összegnél a márka és a típus kevésbé számít, inkább az előélet a fontos. Láttam csodákat a piacon, pl. 15 éves autó, 17 eddigi tulaj meg ilyenek, szóval kitartást kívánok ehhez....[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz Brandynew #188199 üzenetére
OFF
Tegnap a sparban voltam, 2400ft a cseresznye kilója, viszont szép áru.
Lehet, hogy velem van a baj, de én egy balatoni nyaraló árából inkább vennék helyben 2 lakást, brutális áron mennek az albérletek a környéken, ugyanis a multik mindent is kibérelnek. Akkora a munkaerőhiány, hogy ukrajnai dolgozókat toboroznak..... Az évente befolyó albérleti díjból pedig pár belföldi és külföldi nyaralás bőven kijőnne.
-
dj79
senior tag
A tsi is lassan melegszik be, ezáltal a sok városi hidegüzem miatt az átlagosnál magasabb koksz rakódik le a szívószelepeknél. Nincs szívósor-befecskendezés, ami lemosná a lerakódásokat.
A hsd rendszer viszont városban mindent maga intéz, ezáltal sokkal nehezebb elpusztítani. Hideg motort nem enged pörgetni, a motor hőfokának és az akku töltöttségének figyelembe vételével több üzemmódja van. Ezáltal az autó dönti el, hogy mikor indítsa a benzinmotort vagy mikor állítsa le. Én pl élvezem, hogy piros lámpánál a motor áll, viszont a klíma meg működik -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #188358 üzenetére
Talán a 2013 utániak, amikor átálltak szíjas vezérlésre.
Somatom: biztos jó dolog az állófűtés, haverom osztrák import voyagerében is van, de nekünk célszerűbb volt hibridre váltani, arról nem beszélve, hogy asszony is sokkal magabiztosabban terelgeti a priust, mint a golf kombit.
-
dj79
senior tag
válasz TayRol #188473 üzenetére
Tegyenek félre 300 ezrest akkubajra (valszeg nem lesz rá szükség).
Mivel a férj utál vezetni, valszeg hamar megbarátkozna a csökkentett tevékenységet igénylő autózással.
Műszakilag a hsd-k ráadásul elég megbízhatónak számítanak ilyen úri huncutságok nélkül, mint pl dpf, dmf, generátor, kuplung etc. Ha plug-int találnának 4m körül (ott még akkugondok sem jellemzőek), akkor meg hozzájön a sztorihoz a zöld rendszám összes előnye90% városra csak az elektromos lenne jobb.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz FrankMonzano #188541 üzenetére
Nem éri meg. Inkább ezt rázzad gatyába.
-
dj79
senior tag
válasz FrankMonzano #188546 üzenetére
Eddig tartunk kb 150-200 ezernél, ami az "új" autó első szervizköltsége simán lehet.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz dellfanboy #188625 üzenetére
500ft belépő szerintem korrekt egy ilyen nagy kiterjedésű, izgalmakat tartogató és titkokat rejtő kalandparkba/vidámparkba.
Amúgy ebből rendelik meg a neten az üres szervizkönyveket és bélyegzőket? -
dj79
senior tag
válasz szotyika77 #188681 üzenetére
H Astra, z16xer motorkóddal, abban nincs egr, ami a városi használat miatt plusz pont, cserébe van okoskerék. Focis II, 1.6 benzin sem rossz, sőt megnéznék egy Nissan note-otnis. Ha viszont nagyon sok a város, kettes Prius is opció lehet (mi két gyerekkel is elférünk benne)
-
dj79
senior tag
válasz inf3rno #188738 üzenetére
Nincs tökéletes használtautó. Pl a golfot úgy mertem megvenni, hogy egyrészt láttam, kitől veszem, másrészt tudtam azt, hogy mire/milyen extra költségekre kell számítani. Vittem rétegvastagság-mérőt, elemlámpát és pokrócot. A priusnál nem kellett, mert volt helyben csápos emelő és mérő. Átneztük a papírokat etc, körbemértem, aztán utána emeltük. Próbaút, fékteszt, fekvő rendőr teszt és ennyi. Nyilván ha valaki a műszaki dolgokban nincs annyira otthon, érdemes egy picit kompetensebb személyt vinnie, esetleg a véleményét megkérdezni az adott típustól.
-
dj79
senior tag
válasz inf3rno #188750 üzenetére
Szerintem nem érted, mit írtam le. Nem szerelőt meg kereskedőt viszel magaddal, hanem bárkit, aki műszakilag kicsit jobban képben van.
A csápos emelőn azért sok mindent észre lehet venni, meg lehet rángatni a kerekeket pl, a fekvőrendőrtesztnél a stabpálcák/szilentek könnyebben megszólalnak, ha gond van. Fékbetét/tárcsa szemrevételezhető bármikor.
Kiolvasás csak gyári kütyüvel jó a legtöbb esetben, szóval innentől egyszerűbb, ha random ubulka elviszi a gépet szakszervizbe, de ott meg rommá fogják fikázni és ottani árakon számolják ki a nagyságrendi első szerviz költségét. A kereskedők ezért nem kedvelik az ilyen jellegű átvizsgálásokat.
A "tegyük fel" részre annyit mondanék, hogy ezen elmélet alapján Neked új szalonautót javasolnék. -
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #188754 üzenetére
Yaris hibrid vagy akár Jazz?
-
dj79
senior tag
válasz SECTORnooB #188756 üzenetére
Mégane 1 ph2, esetleg Citroen Xsara 1.6. Egyik sem rohadós, a citromnál a hátsó futómű drága, a mégane esetében nincs túl sok rumlis cucc a trafókon kívül.
inf3rno: mégane 3 1.6 benzin, kifejezetten jól sikerült konstrukcióként emlegetik.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz SECTORnooB #188770 üzenetére
Pedig a széria végi mégane jobb, mint a híre. Simán el mertem indulni vele az adriára is.
Xsarája kollégámnak volt, 14 évig, egy hátsó híd felújítás és egy világítás kapcsoló volt az extra a normál szervizeken kívül.Sajnos ebben az árkategóriában a rozsda lesz a legnagyobb ellenséged, illetve a New Orki c. nepperek remek kamuival fogsz szembesülni nagyrészt. (mekímét, szerettet, kópanásmentes, füstmentes)
1 hónapja kerestem egy városi, második autót, sok érdekességgel találkoztam, na[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz inf3rno #188783 üzenetére
Az már egy jó konstrukció. Go to Renault topik.
A kettes széria eleje elég betegágy.peterkeT: nem értem a kérdést. Az a kocsi annyira megbízható volt, hogy be mertem vállalni egy 1800km túrát úgy, hogy a párom 5 hónapos kismama volt.
Kenwood: az általad vágyott szakmai tanácsokat szerintem Facebook típus csoportok tudják szolgáltatni.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz parandroid #188788 üzenetére
Nézz körül az itthoni 500-600 ezres használt kategóriában és egyre inkább öregszik az autópark.
Az elmúlt 16 évben kifizettem pár átírást az olcsóbb kategóriában és voltam pár alkalommal szerelőnél.
Mégane 1, mégane 2, Peugeot 206, 307, fiesta, Ibiza, alfa156, Clio, Swift, golf, Prius, fabia, anyósnak Scenic, utána jazz, anyámnak Corsa, szóval van merítés.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz parandroid #188793 üzenetére
Az egy izgalmas időszak volt pont az életünkben, akkor volt a párom kismama az első gyerkőccel, ráadásul akkor vettük a kecót, ment a felújítás, szóval másképp voltak csoportosítva a források.
Amúgy igen, elindulnék. Egyrészt azért, mert a szűk családon belül két szerelő is van, másrészt folyamatos és megelőző karbantartás híve vagyok. Nyilván voltak specifikus hibák, ahol piaci árat kellett kifizetnek egyéb szakembereknél, de eddig egyszer sem állt meg úgy autó alattam, hogy tréler vagy vontatókötél segítségével értem haza.Felettem Tin kolléga hozzászólása összefoglalja a lényeget. Vagy így lesz megbízható autód, vagy pedig újat kell venni, garival.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Series X|S
- LEGO klub
- Nyaralás topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Filmvilág
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen