Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Hirdetés
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz deicide #104107 üzenetére
De gondolom nem 80 nal keri a 4 et mint a szivo D Tipom, nagyon regen meg a zastavam is 140 korul kerte a 4 et mazdam 150-160 korul, persze csak nemet autopalyan
#104110) t1
2 felnott meg 1 baba barmobe befer ha a kivant babakocsi is elfer a csomitartoba, 2 gyereknel meg problemassabb 3 nal meg csak a nagyvas johet szoba, a leirtak kozul barmelyik jolehet, gondolom golfbol is a kombiba gondolkodtal, ez praktikussabb mint a vento, viszont ennyi futasnal szerintem megerne egy os regi adagolos dizel PL SDI ,TDI.96 elotti TDI passat az az igazi igas lo elnyuhetetlen darab.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ilyesmire gondolok, ez egy idelis valasztas lenne szerintem (nem feltetlen a linkelt darab, az csak az csak iranymutatas), es barmelyik felsoroltnal jobb auto.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Akkor meg plane dizel, en picivel tobbet megyek egy nap mint te, regen benzines kocsikat vettem de 2009 be elegem lett, valtottam dizelre ami kurva nagy bakloves volt mar rogton dizelt kellet volna vennem elso kocsinak is 97 be, rengeteget sporol nekem, es gyakorlatilag nincs kulonbseg teli nyari fogyasztas kozott.
dizelel csak a munkaba jarason fogsz 10-15k havonta.
Es feltetelezem (remelem) ez a gyerek szam a jovobben csak tobb lesz, ne keljen minden evbe kocsit venni.
Ha 3+ gyerek a terv erdemes rogton egyterube gondolkodni, persze csak ha hamar lezavarod 1-2 ev, ha 15 evig huzod akkor nem erdemes.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz Kornel #104126 üzenetére
Azert ilyen 94-96(7) koruli passatot kicsit keresve lehet venni meglepoen jo allapotba 1 eve mielott a citroent vettem volt egy maku hibatlan pecsen az sima TD volt, de jol felszerelt minden mukodott meg a klima is, csak vegul ugy dontottem kicsi lesz nekunk, jol dontottem kicsi is lett volna.
-
nesa
veterán
De ez ranezesre nem dizel, sajnos dizelnel az elso 5mp utan mar korom fekete, hallotam mar olyan legendakat hogy valakinek a dizelbe is tiszta volt, de ezt csak null km es kocsinal tudom elkepzelni amit meg nem hasznaltak.
En probaltam mar olyat is hogy ilyesmi mint a tied benzinesbol leengedett olajal olajcsere elott meg megjarattam, az utanna betoltott friss olaj lehet legalabb 2x annyi ideig kibirta feketedes nelkul 10mp
-
nesa
veterán
válasz honda 1993 #104659 üzenetére
Az otlet jo, a kocsi is, csak az erdemes peldanyok arany arban vannak, az 1,5D vagy Td 4L korul elvan, szerintem nemfogsz egyszeruen talalni ertelmes darabot.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Tsebacsi #105132 üzenetére
Neked lehet ez vicces de en imadom, kb 10-12 evi fiatozas utan vettem mazdat amin 3 havonta 1x tuti nem sipolt es mindig lemerult az aksim mert rajta maradt a vilagitas, ahoz vagyok kb szokva hogy 1x felkapcsolom a vilagitast azt jo van az ugy evekig.
Tipomon se suron kapcsolgatom, a citroen meg tervbe van hogy atalakitom mert ez igy szamomra nem jo hogy napjaba 5x kell le fel kapcsolgatni.(#105136) TaaT
Ez ami igy nez ki kapasbol mondom egy rakas szar, lehet total karos volt 1x vagy tobbszor
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Morris #105778 üzenetére
Csak mert epp leszarom napja volt a vizsgabiztosnak, engem meg a 90 es evek vegen mikor minden ok volt a kocsival, de meg akart szopatni... azert nem akarta a kocsit atengedni muszakin mert az elakadas jelzo haromszog prizmajaba nemvolt benne az E betu, kimentem gyors kertem egyet valakitol, igy atment a muszakin.
Kis buzinak megvolt gondolom a napi orgazmus. -
nesa
veterán
válasz footy #105792 üzenetére
A fiat tipomba ugy toltam bele 100k hogy az olajcsren meg a tankolason kivul gyakorlatilag semmi nem volt, a 17. es a 20 szulinapja kozott, ez utan is a rakoltott penz 90% lakatos munka volt, es meg mindig hasznalom, jovo honapban kezdi a 23. at taposni egyszeru jon, megy, ha kell megal, amit epp akarok.
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #105797 üzenetére
Az enyem 1,9D
(#105796) tboy93
Az unohoz kepest egy tank, de meg az mk2 punto utan is ha atulok a tipoba erzem azt hogy ez bizony egy osztalyal feljebb van, mar ahogy az ajto csukodik egesz mas erzet... hiaba hamvas ifju a punto, a tipo meg kicsit rancosodik itt ott de azert erossen erzik a kategoria kulonbseg.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kornel #106014 üzenetére
Mar a 80 as evekbe gyartott adagolok is tudtak 6-800bart fordulaton de ettol meg a porlaszto csucsok ugyanugy 125-150 bar korul nyitnak.
Ugyhiszem a gazos adagolok a zafira es signumokban voltak, astraba nem vagyok biztos.
(#106009) kornelka
Latod pont ilyen felniket szeretnek, nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
-
-
nesa
veterán
Miert lenne bevetel kieses 100 as tablanal 200 al = 300k + 3 honap a buzik kozt kenyszer munka (semmi sincs ingyen) a vasat 1 evre elkobozni ennek a tarolasa a vas ertekenek 40% utanna adnek 30 napot a kifizetesre es a kocsi atvetelere ha nem akkor az allame a vas es mehet a piacra.
A jogsit maradhat. -
nesa
veterán
válasz Criton #106632 üzenetére
A zafira komolytalan 7 szemelyesnek vicc, inkabb 5+2 ,de meginkabb 4+2, olyan egyterut nezz aminel lehetseges a 3. sorba az 5. ajton keresztul is a beszalas.
Meg ezek az opel dizelek problemassak lehetnek, nagyon becumizhatod vele, az auto ara lehet a javitas.
Ha csak egy siman jo kocsit akarsz Euro van1 ez van fiat, citroen,peugeot, lancia emblemaval is, az EV2 is belefer a keretbe de annak a fentartasa dragabb, az mar van toyota emblemaval is, esetleg van meg a vw,seat,ford harmas sima adagolos dizelel, vagy az amerikaiak.
Szerintem EV1 800k korul az utolso evjaratok is vannak, vagy a face liftes vw triobol nezegtnek, de az ev1 jobb minosegu anyagbol van es nemis rohad ugy mint a vw.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Declare #106636 üzenetére
Nem ez nem igy van, a signum es zafira 1.9dti egy penz temeto a javithatatlan adagolo miatt, es bontoba se fellelheto, az uj meg cirka 1millio ft.
Hangzatos bizony, ezeket a DTI ket inkabb bontoba kuldik ha elszar rajta a legidiotabb VP44 (ebbol is tobb fele van).
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Criton #106639 üzenetére
Ezekre gondoltam kimondott az EV1 re ami nemfert bele a keresobe de ugyan ez az a Lancia zeta es a phedra
EV1
Pug 806
lancia zeta
Citrom evasion
fiat ullyseEV2
pug 806
lancia phedra
citrom c8
fiat ullyse.es ev2 teher verziobol is mar nagyon kulturalt darabok jottek 7-8-9 szemelyesbe, valamikor 2007 utan ...
fiat scudo
citrom jumpy
pug expert
toyota pro ace[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Criton #106651 üzenetére
De azok is jok lehetnek, de azok ev2.
Ez mintha neked szolna.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #106653 üzenetére
En csak az adagolos dizelekbe hiszek ezert vettem 1 eve EV1 1.9TD.
Nekem semmilyen hokuszpokusz dizel nem kell, de ugye 2002 utan az adagolosok kihaltak, ha mar mindenkepp ilyen modernebb dizel akkor JTD de alitolag a 2.0HDI se rossz, EV2 is azthiszem minden motor PSA de leeht tevedek ezeket nem jartam korbe, csak az ev1 et.
2002be jott az ev2, a teher es annak a szemely verzioi jottek 2006 ba, ekkor ment nyugdijba az ev1 teher/szemely.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Kickass #106658 üzenetére
Igen 2.0 az es vp44 bol a psg 16 os a kerulendo darab, amugy a vp44 sem a legtartossabb adagolo de az meg csak csak ok, a psg16 fej a szar ill egyutt a 2 , sima adago letere ezek tudtak akar 2000bar is, igaz a 80 as evek adagoloi is elertek mar ujkorukba a 800bart.
(#106672) z00li
Ha 3 gyerek akkor kell valami nagy vas ma szo volt ezekrol, nekem is 3 van nincs mese kell a 7 szemelyes, azert kerdeztem nehogy 1 ev mulva megint autot keljen venni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz z00li #106675 üzenetére
En ezek kozul valagotnek 700k er mar elvarhato a hibatlan peldany, jol felszerelve 6x el ablak, digit klima , legzsakok.......... es minden mukodjon.
Olcson fentarthato az 1,9TD viszont ez a kategoria nem 5litert fogyaszt ezzel szamolj nekem olyan 7,8 viszont tok mind1 hogy nyaron klimaval vagy telen klima nelkul, orszaguton hosszuba elgurul 6,5 el is.
Privat velemeny de asszonynak szerintem semmi keresnivaloja hatul a gyerekeknel, egy kissebb koccanasnal agyonvagja oket.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz parandroid #106704 üzenetére
EV1 bol fut a legtobb kb 10x annyi mint a vw verziobol, baris videken meg mindig ezekbol jon ki a legtobb kisaruszalito ami 90% megegyezik a szemelyautoval gondolom mindenkinek ismeros ez a forma kisteher.
Az ulesmagasito mar szabalytalan, csak olyan korban lenne szabalyos amikor mar majdnem nem is kell.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz parandroid #106712 üzenetére
Tamla nelkul ugyhiszem 50k lesz + eselyes kiskoru veszelyezteteser feljelnt azt maszkalhatsz a gyamugyre....
de ez is akkor szabalyos ha az ov bevan akasztva a szekbe hogy esetleges utkozeskor a gyerekkel eggyut mennyen elore a szek es csapodjon vissza, igy elkerulheto hogy kulon csapodik vissza a szek es felig melle a gyerek hogy a gerince eltorik.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz parandroid #106722 üzenetére
Az also kevesbe fontos amit megnyilaztam azon kell atfuzni.
-
nesa
veterán
válasz Predator2 #106752 üzenetére
Euro2 megjelenesevel talan egy idoben jelentek meg az elso CR es egyeb hokuszpokusz dizelek euro 3 ba meg van adagolos de itt mar ritkabb, cirka 2005 ig, itt lepett az euro4 ebbol meg talan valami japan vagy koreai letezik adagolosba de nemtudom biztosra.
Ha ez presztizs kerdes nalad vegyel valami ujabb CR dizelt majd megmondjak itt melyik ajanlott az elso szerias JTD meg HDI szerintem jol sikerult.
(#106751) Dorien
Kerlek ne mondj ilyet else hiszed hogy egy 20+ eves adagolos dizel mennyivel beeri, a Tipom ha kicsit nagyobb tavokat megyek Pl 100-120km ezen mar csuklobol 4,5L/100km a fogyi ha nagyon hosszut megyek csinaltam mer 38 literel 900km is, es ezt nem egy 6millios uj autohoz kell hasonlitani hanem milyen benzinest kapsz 150k er ami ettol 1 literrel eszik csak tobbet es ugyanez a kategoria, semmilyet.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Bati0501 #106783 üzenetére
A 16 os jobban megy viszont porgetni kell, a 8 as szerintem jobb varosba mar lent is van nyomatek, ezert kenyelmes .
Nekunk van mind2, 8 as es 16 os is,mire akarod hasznalni?(#106781)
Ugye hogy nem egyedi csoda hogy a 93as kocsi ennyivel is beeri, tipo tempra forumon valaki irta hogy 80nal mikor meg ennyi volt a megengedett hosszuba 3,8 al is elment.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
válasz Dorien #106802 üzenetére
Tudom hogy 3 TC cikk elolvasasa utan mindenki szaki lesz , de engem a gyakorlati oldala jobban erdekel.
itt megtanultam azt is hogy a D szar a Benzines meg fasza.
Taxis haver azota nemtud penzt keresni miota elmondtam neki hogy a dizel rovid utakra nem jo es sokkal inkabb a janlott egy benzines, plane varosba, szerencsetlen azota otthon sirva rohog es keptelen munkaba alni, az elmult 30+ ev taxizasaira gondol hogy mekkora barom volt hogy mindig dizelt vett.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz !Overdose! #106806 üzenetére
Es varosba mennyit eszik a gep?
A zetorom ha kicsit is figyelek 5,5 de mar evek ota rendre 38 litert tankolok es ez 630-640km re eleg varosba, 6,5 nel tobbet meg nemigen tudtam letolni rajta akkor is azert mert a resolaj csovon elfolyt nem vettem eszre. -
nesa
veterán
válasz !Overdose! #106810 üzenetére
Egyebkent nem erdekel ki milyen szamokkal csapja be magat, az is ok elfogadom hogy ahondad elvan ennyivel, de nem csak ez a kategora letezik, az evasionom pl igy fogyaszt, az az 50-50% ne tevesszen meg ez kb mintha csak varosba hasznalnam csak nemtudom atirni az 50%ot kb annyi van hogy 2x 8 percet megyek orszaguton de ebbe van 3 korforgo, es cirka 1 orat varosba, most telen inkabb a tipot hasznalom mert kevesebbet fogyaszt es csak 3 an megyunk.
nem allo futesem van benne csak ha kintmaradok a gyerekekel mig asszony vasarol ilyen 30-40 percekre nemszoktam lealitani kell a futes, 10-20 percre meg nyaron se mert akkor meg a klima
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Huawei P Smart 2021
- Linux kezdőknek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest