Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
ma A Xiaomi idén nem keveset tette bele a Redmi Note 14 Pro+-ba az elődmodellhez képest, mindezt csupa üvegbe és friss dizájnba foglalva.
-
Eladatnák az Ubisoftot
it A részvényesek 10 százaléka támogatja az egyik befektető törekvéseit.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz rasotamas #192233 üzenetére
Azért nagy átlagban megvan mi mennyire rozsdásodik, származás (pl. Ausztriában jobban korodálnak), ázsiaiakat vékonyabban fényezik.
Szívóbenyát veszel nem ilyen számokat fogsz látni.
Automata dieselnél megvan a rizikó mindenben.
De egy szívóbenya is lehet gatya, ha nem törődtek vele, csak más számok lesznek a számlán.
Dieselt az vegyen aki sokat megy, és úgy vegyél, hogy legyen egy nagyobb összeg a zsebben, ha rá kell borítani
A tuti a garis új autó lenne, ha olyan is a hozzáállás, mert most van aki szív pár éves autóval isEladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192233 üzenetére
Az elso 5 evet egyszerubb szamositani pont amiatt amit irtal, mert a kotelezokon kivul jo esellyel nincs varatlan kiadas. Az 5-10-15 ev intervallumban talan sokkal jobban fugg a usertol hogy mennyibe kerul az auto. Ertem ezalatt a hasznalat modjat (boyracer vs autopalyas hosszu etapos user) es az autora valo igenyesseget. (zavarja-e egyaltalan a rozsda vagy hogy kopog a futomu)
Ismertem olyat akinek 5M-ba volt a 3-as Golfja 5-6 evvel ezelott, pedig azert mar kis tulzassal vadi ujat is vehetett volna...Szoval szerintem ilyen statisztikat(10+ eves autok tervezett kiadasa) lehtetlen kesziteni...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #192238 üzenetére
Nem azért mert boxer, bár vannak nehezebben hozzáférhető dolgok benne (pl gyújtógyertya) de önmagában nem a boxersége adja. Viszonylag ritka típus ezért sok alkatrészből nincs utángyártott csak gyári. Ez már eleve egy jelentős költségtényező. Mivel kevés van belőle így pl bontott karosszéria elemekből is eleve kevés van és az is drágább mint egy tucat Skodához pl. Az más kérdés, hogy jó szerelőből sem olyan sok van mint pl a Skodához.
Szóval ez egy összetett dolog.És ha forgatni kell akkor mi van? Semmi. Legyen üzem meleg és mehet neki a fordulat. Amúgy is a nyomaték öl nem a fordulat.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192249 üzenetére
Ha jól emlékszem volt valami youtube videó, hogy mennyire rossz ez az autómata váltó és kész ipar van hozzá itthon, mert gyári hibás. Majd megkeresem, vagy kijavítanak. Meg ha jól emlékszem, hogy szerelők is imádják, mert szerelni is jó, elég zsúfolt.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192253 üzenetére
Megtaláltam(youtubealert, TCAntialert)
-
IOX
tag
válasz rasotamas #192252 üzenetére
Ugyanez a cipő nálam is. Automatát szeretnék. Lehet, hogy Honda hibridre voksolok. Egy Insight például frissebb típus rénézésre is. Civic-ek viszont autó formájúak. Prius-ból nagyon sok volt Taxi & elég lelakott belsőket tapasztalok. A váltó javítást egy automatánál meg kell csinálni, eladáskor senki nem fogja kifizetni Neked ezt a költséget. Kidobott pénznek érzem.
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #192255 üzenetére
Mercedes A és B osztályba szerelt CVT rendszerű automatájáról van szó, amúgy innen kezdi sorolni mibe rakták ezt a csodálatos váltót.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192333 üzenetére
Ha a német rendőr magyar rendszámmal megállít és látja, hogy 180 napnál régebben van német lakcímed akkor megbüntet és kötelez az autó honosítására. Nekem az első perctől német rendszámos autóm van, de akit ismerek is, mindenki már régóta lecserélte a rendszámot. Bár inkább az autóval együtt. Jobbat kapsz olcsóbban. Szerintem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pècsimunkás
addikt
válasz rasotamas #192373 üzenetére
Ja...
Mindig azt hallom, olvasom, hogy a magyarok nem szeretnek adózni! Mégis ki szeret ?
Németországban szereltettem már autót számla nélkül, mosattam autót számla nélkül, húsosnál vagy a zöldségesnél vásároltam számla nélkül...
Bezzeg, mi magyarok milyenek milyen adóelkerülők, és kiskapukat keresők vagyunk...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192373 üzenetére
Igen, az az Umweltplakette. Van zöld, sárga és piros. Azt jó drágán adták neked, mert amúgy kb. 5Euro
sky11: nem egyedi a számla nem adása. Most nem tudom pontosan, de van valami jogi háttér, hogy mikor és miért nem kell számlát adni. Pl. a strandon soha nem adtak számlát, se a belépőről, se a sörről, tök mindegy melyiken voltam itt a környéken. Márpedig ahol több száz, esetleg ezer ember nem kap, ott nagy lehetne a bukó...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
pècsimunkás
addikt
válasz rasotamas #192378 üzenetére
Alapvetően én mosom az autóm, de volt hogy elvittem autózódóba is.
20 euróért felni mosás, gőzborotva, gépi mosás a legjobb programmal, szárazolás. Az ember szólt, hogy 10 euróért mindez. Mondom ok. Akkor még magyar rendszámok volt. De voltam ott a mostani autómmal is egyszer. Az ár szintén az akciós ár voltEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
akooos
veterán
válasz rasotamas #192395 üzenetére
Kint 99%-ban tényleg vezetett szervizkönyv van, nem pedig utólag teleírt azonos tollal és bélyegzővel évekre visszamenőleg
Bocs nem vágom az egész sztoridat, de 3900 euróért nem biztos, hogy vennék hibridet. Nem tudom mennyi a kereted, de én tennék még hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz rasotamas #192405 üzenetére
Havonta két hetet melózok a kamionnal, aztán hazajövök két hetet heverni. Kint a kabinban alvás ingyen van, az áramot meg termeli a generátor. A cégtől kapok havonta 40 Eurós Shell kártyát. Plusz oda, vissza viszek három utast és így az utazás is ingyen van, még karbantartásra is marad. Ezért vettem Grand Espace -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
oliwire
őstag
válasz rasotamas #192410 üzenetére
Csak a tankolás 2-3 hetente jön elő, és kevésbé látszik, mint egy egy összegben a 70.
Igazad van a tankolás-többlet több éves szinten, mint a kötelező, de azért aki évi 30-hoz van szokva, és hirtelen jön a több, meglepő tud lenni.
Saját példából mondom nekem kb 14-ről 41 lett.. És az egynegyedét most kellett fizetnem, mert szeptemberben került hozzám. -
ngaba
aktív tag
válasz rasotamas #192433 üzenetére
Ez egy szubjektív lista, nem komplett. (De az összefoglalóba tényleg mehetne egy lista. Az autós újságok szoktak "milyen autót 1.5 millióig" stb. listákat csinálni.) Az ő keretéből minél újabb (kiforrottabb, és kevésbé leharcolt) évjáratot néznék, de a megadott motorokkal nagyjából mindegy szvsz (+ 1.4 TSI-nek utánajárni), illetve Integrale írta múltkor, hogy "Delta/Bravo párosból 2010 utániakat nézz, ahol jobbra lent van a hátramenet, előtte Opeltől származó váltók vannak bennük, csapágyasodnak." (De amúgy apámnak 2009-es van, és nincs baja.)
Illetve a kérdező olyan autót szeretne, ami nem forog sokat a pályán, ezért (kisebb) szívókat nem javasoltam. Szívóbenzinesből (egy-két kivételtől eltekintve) bármelyiket meg szabad venni, ha csak a motort nézzük. Szerintem a japánok a legjobbak (szinte bármelyik), de ez is szubjektív vélemény persze.
Vegyes felhasználásra én az Opel 1.8-as motorját vadásznám még, B Zafirába elég sokáig rakták, de másba nem tudom mennyi ideig: Ilyen van még a H Astra mellett a Alfa 159-ben és a Fiat Croma II-ben, ezek Magyarországon szerintem baráti árban mennek, és jók.
Szerintem a VAG túlárazott (és egy-két Seatot leszámítva unalmas), de ez is csak szvsz. De az is tény, hogy enyhe VAG-előítélettel is látom, hogy tudnak minőségérzetet nyújtani, (amikor én kerestem autót, és a Scenic és hasonlók után beültem egy 1. gen. Touranba, nagy volt a kontraszt, pedig a Scenic sokkal praktikusabb autó).
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192457 üzenetére
Kulfoldi autovasarlasnal a legfontosabb szabaly, hogy exportra(is) kinalt autot nem veszunk Amire nem akar jotallast/garit adni a kereskedo, azzal gond van.
Sot ha olyan neppernel talalok autot aminel vannak csak exportra kinalt autok, akkor el se megyek megnezni. A jobb/kevesbe atb@szosmegbizhatobb neppereknek van bejaratott magyar/roman kapcsolatuk aki elviszi toluk a hullakat.
Szerintem keress sok km-es autot inkabb. Nekem az a tapasztalatom hogy Nemetorszagban es Ausztriaban is nagyon felnek a sokat futott autotol igy azt joval olcsobban meg lehet venni. A 4e euros ar kornyeken mar egyebkent elgondolkodnek rajta hogy raszanjak meg par eurot(Ausztriaban az ÖAMTC-nel 70 euro korul van) a hivatalos atvizsgalasra, mert sokszor behozza az arat.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz rasotamas #192459 üzenetére
Nem feltetlenul kell kereskedesbe menni, lehet nezni maganszemelynel is.
Csak csekkoltasd le, pl ADAC Prüfdienst vagy Dekra.
Egy autoklub tagsagot is erdemes lenne kotni, mert ha egyszer lerobban az auto a palyan, akkor a mentes nagyon draga lesz.
Egyebkent en elengednem a prius vonalat. 4e euroig minel egyszerubb autot erdemes venni, mert az aksifelujitok nemetorszagban nem teremnek minden bokorban. Ha hivatalos szervizbe(nem jogosultak aksi felujitasra) kerul az auto akkor pedig konnyen nagyon draga lehet a vege.
Egyebkent nalam ezert esett ki nemreg az auris, pedig en a 12-14e euros kategoriaban nezelodok ami azert nem annyira kockazatos.
Valami egyszerubb benzinest lenne erdemes keresni ami nem rohados. (Punto,Corsa, Polo?)
Az automata feltetel?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz rasotamas #192464 üzenetére
Úgy néz ki igen. Pedig már lassan 8 éve nálunk van, szerethető amúgy. Felrakom hahura, nincs szükség rá tovább.
Roszda a bal oldali hátsó küszöb aljánál volt, a hátsó ajtó mögött, meg a jobb hátsó ajtó aljánál, de ezeket még tavaly megcsináltattam, kijavították. Alvázvédőzve is volt pár éve, szóval rozsdamentes. Illetve ez utolsó szériás, 2005 év végi.Zsombe
Oksa, köszi, szűrök arra is újra, bár most épkézláb darabot nem láttam. Jó volna abból is egy frankón felszerelt üvegtetős Executive
dj79
Köszi! Roppant korrekt.ngaba
Remek, kösz a háttérinfot. Akkor azt véglegesen elengedem. Pedig sajnálom tényleg, mert lehetne az egy remek autó normális motorral.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192498 üzenetére
Nekem szerencsém van, mert van vagy 30 garázs és kb. 30 parkolóhely, ami a házhoz tartozik, persze az egész magánterület, így idegenek nem is parkolhatnak, csak esetleg látogatók. Bár 80 lakásos a ház, olyan még nem volt, hogy ne legyen hely, pedig már 8 éve, hogy itt lakunk. Mi pedig jól ki is maxoljuk, mert van 3 kocsi, abból egy a garázsban és a motorom pedig a zárható bringatárolóban
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192502 üzenetére
Ez így van. A német jog szerint 3 hónap az általános felmondási idő. De ingatlan bérlés esetén, lehet több is, ha már több éve bérli az illető az ingatlant. A felmondási idő akár 9 hónap is lehet. Rendkívüli felmondás pedig igencsak be van korlátozva...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192508 üzenetére
Esetleg nézz be közvetlenül az autóházak honlapjára, hátha. Én már vettem így autót, az első pl. fennt sem volt a mobile-n, a honlapjukon találtam. A mostani kocsim már fenn volt az Autoscout-on is, de először a márkakereskedés oldalán láttam meg. Csak ehhez el kell dönteni, hogy milyen típusokat keresel, úgy egyszerűbb.
molnarpeter: tudomásom szerint csak céges értékesítés esetén van garancia. Ezért ha neppertől veszel, lehet, hogy magánszemély lesz az eladó nem cég, így a téma megoldva részükről.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192547 üzenetére
Hol használnátok? Mert ha város a cél, akkor egy GD Jazz cvt-vel lehet jó lenne. Ebből az összegből nagyon jót, sőt GE-t is lehet venni. Én ha az Accord után beleülök, mintha egy hokedlira ülnék, olyan magas a nagytesóhoz képest. Tudom, Jazz, lehet kicsit már unalmas mindig ezt hallani, de egy tényleg univerzális autó
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #192550 üzenetére
Szerintem egy Jazz úgy általában megbízható. A lányom kb. másfél éve vette, 2006-os, big blokkos, 180k km-rel, 1700€ volt. Eddig semmi, de komolyan, semmi baja nem volt. A vétel után meg lett minden fontos csinálva ( minden folyadék csere, 8 gyertya csere, Egr csatorna pucolva, szelepek beállítva), azóta minden nap ezzel jár melóba, suliba a szomszédos városokba. 10-12k km egy évben.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen