Hirdetés
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Házimozi haladó szinten
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Dare2Live #187278 üzenetére
Na ezt nem birom hova tenni hogy fel se hivhatsz senkit. Mert miért? Miért veszik el a telefont a rabositott személytöl? Lelő vele? Szétunnám az agyam net nélkül 1 óra után.
Nem tudok olyan szituációt elképzelni, hogy valaki kényszerintézkedés foganasítana ellenem ok nélkül és ne üvöltsem folyamatosan hogy az egyik gyereke holttestével fogom agyonverni a másikat.
Sokszor mondják hogy nem tehet róla a rendőr, parancsot teljesit. De arrol tehet hogy ilyen szakmát választott![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Mégegyszer: ártatlan vagyok, rendőri túlkapás ér, a feleségem ott marad, azt se tudja hol vagyok, mert föl se hivhatom.
Hogy bántanám a gyerekét? Nem.
Hogy rendkívüli erőfeszítésbe kerülne a saját testi épségem, a családom és a tényleges bosszú lehetőségének érdekében befogni a pofám az biztos.
De amíg ki nem b*sszák őket a testületből, nem kapnak letöltendőt, nem hurcoltatnak meg a médiában, nem veszítik el az egzisztenciájukat addig csak körfűrésztől, tüzesvasról, sósavról és hasonlókról tudnék álmodni az 100%[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok. Véres torkú 16 éves rozsdás Mazda6 dízel leváltására ti milyen autót javasolnátok?
Felhasználói profil: Agglomerációból BP-re 45km-re bejárni, ez havi 1800, meg egy kicsi, bő évi 25 ezer.
Keret: Rugalmas, ha lenne másfélért az lenne a legjobb, 3 fölött csak indokolt esetben, 4 körül a teteje. A feleségem 2-t mondott (bár szerintem az ő 20 éves CVT Honda HRV-je lecserélésére havi 3-500 kilométerre nem sajnálna egy ugyan ekkora keretet).
Elvárás:
- Legyen még új-ság benne, nem kell teljesen újszerű de még legyen benne belőle. Az 1.9TDI-k és talán a 2-es Priusok is itt esnek ki szerintem, pedig még 5 éve nagyon jók voltak (ahogyan a Mazda is, mikor 6 éve megvettem)
- Legyen megbízható, ne évi 10db 10 ezer forintos hibája legyen, hanem akkor inkább 1 darab százezres. Ezt a Mazda nagyjából teljesítette, bár inkább eleinte.
- Soha semmilyen körülmények között ha kalapáccsal verem és sósavval meg sós vízzel locsolom se induljon meg a rozsda . Ez Mazda után szerintem jogos elvárás
- Minél alacsonyabb kilométerköltség MINDENT számolva. Fogyasztás, akkupakk, értékcsökkenés, tervezett szervíz és tervezetlen is. Nem általkodok olyan számot mondani hogy 40Ft/km (Egy új autónál az értékcsökkenés miatt ez könnyedén 100Ft fölé kúszik, havi 200 ezret nem fogok autóra költeni, inkább járok buszval.)
- Egyéb: Németországban venném, kint lenne egy évig használva ennél rövidebb ingázásra, majd ki kéne bírnia hazáig és itthon még egy pár év attól függően milyen távon érdemes megtartani a kilométerköltség minimalizálása érdekében.
Üzemanyag: Mindegy, de a nyomatékot szeretem. Nagyon szép dolog a környezetvédelem, de nem gondolom, hogy egy ember napi munkábajárása miatt fog az emberiség elpusztulni, ami versenyauó üzemben 7 alatt eszik azt szeretem akkor is ha nem látok a tükörben. Az automatát is szeretem, de 500-ért felújítani nem annyira. Próbáltam elektromosokat, újabb leaf-et, i3-mat, nekem nagyon bejöttek (a feleségem cvt-je is). Hogy 130-ról hogy ugrik 160-ra az persze jó kérdés, a Mazda ebben nem rossz (de lehetne jobb is).Minden IS átszaladt az agyamon:
2014 körüli Mazda6 (dízel, benzin), Mazda3, CorollAuris(benzin/hübrid), Mondeo, i30/céda
2007-2010 Prius, RX400H
2002-2008 5 hengeres Volvo dízel, 1.9TDI
Valami VAG 2.0 CommonRail, Octavia, Golf, Passat6
Nissan Leaf vagy más elektromos itthon/cégnél töltve és "ingyen" járva (itt a zárójel a szervízköltségek nullához tendálásának elméleti síkúságára akar utalni, tehát hogy hiszem ha látom hogy semmi nem b*szódik el rajta sose)
PHEV (V60 6 másodperces 0-100 ) a keret legtetején.
Valami vattaúj legolcsóbb kis gyösz szalonból. A Daciát és az Aygo-t ha nem aszámoljuk ott kezdődik hogy Clio 0.9TCe. Na ez turbóbenzin.Mint látható méretben rugalmas vagyok, valami vagány legyen benne. A vajbőr+tetőablak nálam már a non plusz ultra. Kisturbóst nem igazán szeretnék. Lehet turbós, de minimum 1.7liter és nyomni fogom, úgy meg nem lesz jó a fogasztása csak ha dízel.
Valamiért van egy olyan berögződésem, hogy 2014-es autót kell vennem. A 3-4 milliós sávban elvárom a teljes sérülésmentességet és az utolsó centiméterig leigazolható valós szervízelőéletet.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #190226 üzenetére
Kell még kintre is kocsi, nem kell honosított, majd jövőre.
Kíváncsi vagyok valós költségekre de persze ez sosem derül ki.
A v60-nal az a bajom hogy 2 bonyolult technika van benne, a menetdinamika viszont gondolom eszméletlen (ahogy a tömege is ami irányváltoztatásnál jelentős hátrány)https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Valakinek van információja németországi Umweltplakettekről?
2004 Mazda6 dízelt (EuroIII, forgalmi szerint 07 kategória) vinnék ki pár hónapra, valaki szólt hogy kéne Umweltplakett, utánanéztem, és látom hogy ez csak sárgát kapna és ahova megyünk kompletten az összes környéke teljesen zöld plakettes övezet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MunezXBK #190289 üzenetére
Október elsején kezdek Stuttgart mellett, Karácsonyig akarunk másikat venni, ezzel pedig Karácsonyra hazajönni, repülővel vissza és utána a kinti kocsit használnánk.
Tudtommal ha van munkahely és lakcim kint csesztethetnek a magyar rendszám miatt akkor is ba nem vagyok kint 6 hónapja.
Illetve tudtommal Umweltplakett kell akkor is ha magyar rendszámos. Tudsz esetleg benfenntes infóval segíteni? Köszönöm!https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #190379 üzenetére
Igazából azt lehetne még monitorozni hogy mennyit fordult a főtengely, és vissza lehetne számolni hogy átlag hanyas fokozatban használták. Csak akkor a sok hülye ezres fordulaton használná hatosban hogy ne gyüljenek bele a fordulatok.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz vzsryl #190401 üzenetére
Én még azt látom hogy nem igazán olcsóbbak kint az autók. Eddig azért volt egy jó kis rés, 1000 eurós autó könnyen eladható volt itthon egymillióért. Most valahogy ami itthon javítást igényel, nem olyan jó már a kutyának nem kell és ugyanúgy ezereuróssá válik, ami meg rendben van nem akarják eladni, szervíz drága már, költve volt rá, megtartják és ez magasan tartja az árat. Utolértük a fejlett nyugatot
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
Ja mert hogy vontatáskor forog az egész váltómű...
Feleségem automatáját (honda cvt) egyszer sikerült véletlenül olyan 50-es sebesség körül véletlen N-be rakni. Hangosan és pár méteren megállt az autó de nem tűnik úgy hogy károsodott volna.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #190460 üzenetére
Egyébként van valami lista az euro4 dpf nélküli tipusokrol? Szivesen vennék dizelt, euro4 kellene, de a dpf-et nem venném a nyakamba.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Gombinyó #190472 üzenetére
Nyilván, de valamennyit azért kell mennem városban.
Isaszegen át mindenképp.
Utána vagy pécel-m0-gyorsforgalmi, vagy nagytarcsa-xvii-jászberényi-kozma utcai temető.
Előbbi nyilván kedvezőbb dpf szempontbol. fogyasztásban hogy a 49km alig város vagy a 40km több vátos jobb-e az kérdéses, gyanitom utóbbi esetén kicsit kisebb a fogyasztás de magasabb a kuplung-fékkopás, kormosodád és az ideg.
Azért a gyorsforgalmin sem lehet délután 4kor ötödikben kiszáguldani a városbol.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz varsam #190627 üzenetére
Nekem a feleségemnek rendes manuális vizsgája van, de nem vezet kézi váltóst. A gerincproblémája miatt nehezebben mozog, neki önbizalmat ad hogy nem kell annyi részlettel foglalkozni, végtagmozgást összehangolni, hanem az útra és a vezetésre tud koncentrálni.
Ha csak pár százalékkal kisebb esély fenyeget hogy baleset éri, nekem megéri az automata plusz költsége.
Ha édesanyád is hasonló képpen gondolkodik lehet az automata tényleg jobb választás lenne. Nekünk 2000 évjáratú Honda HRV van CVT-vel, ugyan az a váltó amit tboldi javasol és a Jazz-ben is van. Azt mondták nekem hogy ha beszarna komplett bontott 200 ezer, volt már hogy dobott hibakódot meg úgy tűnt mintha kicsit a hajtólánc megcsúszna, de ne felejtsük el hogy egy rendkívül elhanyagolt állapotban áron alul vett 20 éves 300ezer km fölötti példány aminek jszp szerint tizen valahány ( ) tulajdonosa volt. Egy jobb állapotú példány ha rozsdamentes is szerintem kifejezetten élhető, könnyű beszállni, picit suv-os. megbízható 105 lovas nem vvti-s honda 1,6 szívóbenzin. Tényleg csak a rozsdát kell megnézni (az alja amúgy gyönyörű csak a kerékívek nem) meg a váltót.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok!
Mit lehet venni/tenni, ha elkapja az embert az a f*szág hogy még most utoljára kéne egy rendes hagyományos autó mert 5 év mulva már nem lehet kapni és talán lenne is rá néhány millió forint, ha most veszek mást akkor, annyi. Mire legközelebb lesz rá keret már csak műanyag autók lesznek.
Először is 1200 kiló alatti hátsókerekes lehetőleg sorhatos, esetleg v6 minimum 2,5 de inkább 3 literes autó egyszerűen nincs. Ami kicsit is közel áll hozzá:
- MX5 nem sorhat, bár könnyű, gyenge, másrészt 120 kilósan nagyon jól néznék ki benne.
- IS200 2,2-vel hiába sorhat, 1,4 tonnához szerintem gyenge
- IS300 csak kombi automata, nem tűnik sportosnak
- E46, még nehezebb, bár jóval erősebb (is van, nyilván nem a 316)
Toyota Suprára, Porsche 911-re nyilván nem telik, Boxster még talán éppenhogy kitelne, de itt a fenttartásnál talán még az E46-nál is jobban félnék.
Automatától önmagában nem tartózkodnék, nyilván ha nem egy lomha 25% teljesítményt levevő 4 sebességes valami.
Vagy felejtsem el a hátsókereket és kinyílik a világ választék terén?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Biqci #191762 üzenetére
Nyilvánvaló, hogy az 1,2 tonnáról le kell mondani. 1,5 fölé azért nem kéne menni szerintem.
Néztem még Infinity-ket, kia/Hyundaiokat, lehet valami régebbi merci kéne, de nagyon régit sem akarok.
Korban valahogy így gondolkodok:
Időben az öregebb "még tartósnak készült" "még nem túlbonyolított"
és a fiatalabb "már viszonylag modern" és "nem volt még ideje tönkremenni, rozsdásodni, gumiknak megkeményedni" között kéne a metszetet megtalálni.
Ha jól gondolom, bár a "már viszonylag modern" már 2000-től teljesül, valahol 2007 körül kezdődik a "nem volt még ideje tönkremenni, rozsdásodni, gumiknak megkeményedni"
A "még tartósnak készült" "még nem túlbonyolított" pedig talán 2012-ig enged az újabbak irányában, de lehet hogy régebbit kéne nézni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz troll81 #191772 üzenetére
ÖÖöö szóva ljól értelmezem-e:
Veszek egy mk2 focus st-t, plusz belepakolok Volvo V50 alkatrészeket, és az első féltengelyeket lekötöm ?
Eleve V50 jobb lenne, csak drágább? Nem picsáznak meg műszakin? Stabil ez így?
Mennyiben áll meg ez a művelet?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Jelenleg kint élek még egy évig, majd haza akarom vinni utána. Dolgozni is kéne vele járnom 40 kilométerre, meg bevásárolni, meg nyaralni. Hogy külön hobbiautóm legyen ahhoz kicsi vagyok. Elég hogy az asszonynak is kell egyet fenntartani.
Most van egy 2000 cvt HR-V neki egy 2004 Mazda6 rozsdízel nekem.
Valami prius2 neki + egy nekem megoldáson gondolkodom, utóbbi felét úgy kéne megoldani hogy kicsit élvezetes is legyen, mondjuk eddig a hr-v-vel nem indultam volna el nyaralni, a prius azért már alkalmas lenne rá.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz troll81 #191791 üzenetére
"a kolléga nem tudom mennyi pénzt szán a dologra"
Nagyon képlékeny.
Egy olyan autóért ami elektromos, tudom otthon tölteni, tehát ingyen járok dolgozni, benne van az élvezet, nem csak közlekedőedény, fenntartási költsége minimális (mondjuk évi 100 ezer forint), 10 évig megtartható és ezalatt alig kell rá költeni elmennék 15000 euróig. Talán egy i3 (rex) ilyen lenne, de félek annyira nem költségmentes az. Vezettem már, nem mondtam volna meg hogy hátsókerekes, azt meg hogy 170 lóerő főleg nem. Mondjuk száraz volt az út és csak tanpálya volt Zsámbékon.
De ki kéne még szoítani az asszonynak egy prius 2-t is.
Szóval nem csak egyszeri költségben gondolkodok hanem fenntartásban is. Hiába csak 3000 euró egy autó ha rámegy még 4 mire rendberakod, meg évi 2000 csak a szinten tartás avagy a hanyatlás lassítása, mert az 10 év alatt 27000 euró.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #191825 üzenetére
"van pénzük gázolajra és egy sokkal nagyobb ország, messze vannak a városok egymástól. "
Amit így 3 hét Németországban élés után látok:
Sokkal sűrűbben vannak települések, nem 10 kilométer van kettő között, hanem max 5, annak is a fele 70-es korlátozással. Tömve trafipaxokkal, itt az 50 az tényleg 50, nem 68 mint otthon, rengeteg útfelújítás, hatalmas dugó, városban 20-30-40-es táblák. Sokkal lassabban lehet azonos távra eljutni. Míg otthon 40 kilométert ingázok pestre, itt 20-at nehezen vállalnék be, inkább másik albit keresnék és más is így gondolkozik.
Mellesleg egy 4-szer nagyobb méretű ország ahol 8-szor annyian élnek, tehát dupla olyan sűrűn.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #191842 üzenetére
Milyen modellekre gondolsz? Sajnos a hahu meg a mobile.de sem túl segítőkész ezen modellek megtalálását illetően, ha a tulaj beírta hogy benin (ahogy sok Prius-os beírja) akkor még azt sem találod meg, hogy hibrid, nemhogy plug-in.
A mobile.de-n (és az autoscouton sem) pedig még az autó saját tömegére és a hajtott kerekekre sem lehet rákeresni.
Én elsőnek az Outlandereket látom kb 4 milliótól. Mi van olcsóbban?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #191850 üzenetére
"a titkos tipp/a befejezett Prius PHEV: C-Max Energi "
Ezt kifejtenéd?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #191854 üzenetére
Köszi. Márhogy a toyota hibrid hajtása és motorja került bele?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Nem biztos, hogy magát a motort kellett cserélni, manapság egybe építik a motor+inverter+diffi+áttétel (lassító áttétel van bennük, a villanymotor akár 16ezret forog). Másrészt vannak benne érdekes megoldások, pl a kenésre a főtengelyen van kialakítva olajjárat ami bent a motor közepén jön ki, illetve valami csúszógyűrűvel le is van földelve. A hűtőkör is igen kusza.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Pttypang #191870 üzenetére
Nem olcsósítás miatt nincs váltó, hanem mert nem kell.
A villanymotorok méretét folyamatosan csökkentik(súlycsökkentés), ahogy tudják növelni a fordulatszámot, a nyomaték ezzel kompenzálva van egy nagyobb áttételű lassítóáttétellel. A titok nyitja a félvezető kapcsolási frekvenciája az inverterben, ezt kell tudni növelni, mert ugye a kapcsolási veszteség a frekvenciával arányos. Akusztikailag is egy frekitartományon belül kell maradni, de közben szépen ki kell tudni rajzolni a szinuszt hogy a motornak se legyen darálós hangja. Az összesített hatékonyság (inverter+motor+áttét) így is 95% felett van. Alul korlátozva van így is a nyomatékuk, mert enélkül letépnék a gumit a felniről. Hidd el, nem kell váltó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz hobizoli #191879 üzenetére
Igen, mert el kell érni a 260-as végsebességet, (ehhez kell a hosszú áttétel, mert 736 milliméter átmérőjű kerékkel, 15,5-ös áttétellel 16000 max villanymotor-fordulatszámmal számolva 143,2 km/h végsebesség jönne ki) de 3 másodperc alatt 100-ra kell gyorsulnia.
Azért a villany sem mindenható, a hatékonyság magas, de attól még van optimális fordulatszám, és a tartomány felétől csökken a nyomaték. Nyilván az alatt is csökkenne, de ott eleve korlátozva van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Múltkor javasoltátok az i3-mat range extenderrel.
Van most itt kint Németországban egy német kollégám akinek ilyen van, megkérdeztem róla, nagyon jó épp megfelel a családnak egyetlen autónak, de:
- A rex tankja csak 9 liter,
- emiatt kb 150 kilométerenként meg kell állni tankolni
- csak szinten tartja az akksit, tehát ha 20%-nál kapcsolod be nem tölti fel csak 20-on tartja.
- kérdeztem nem hangos-e (mivel 600ccm 2 henger gondolom nem alapjáraton tölt inkább párezres fordulaton), azt mondta hallható de nem zavaró, és városi tempónál kikapcsol
- Az autó végsebessége 150-re van limitálva
És amit én nem értek:
- Németországban az áram ára 30 cent/kWh, otthon kb 12cent. Ezen az áron ugyan annyiba kerül mintha benzines autót tankolnék, akkor mi a retekre jó az egész villanyautó?
Ja a cégnél is lehet tankolni, kedvezményes 27 cent/kWh áronŐ sincs meggyőződve hogy hosszú távon olcsó lesz fenntartani, 2-es BMW-t vagy B mercit akart venni de ez is kijönn kb ugyan annyiból, de nem tetszettek neki, a régi autója meg már 10 éves volt, azt már mindenképp le kellett cserélni
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Ezt egyébként honnan lehet sejteni mennyi lesz egy autó fenntartása?
Mármint nyilván tudja az ember hogy egy 20 éves BMW-nek több mint egy új Swiftnek, de például egy Octavia és egy Outback közt (számomra legalábbis) nem ennyire egyértelmű.
Persze le lehet ellenőrizni:
- a kopó-fogyók közti különbséget (féktárcsa, lengéscsillapító, stb) vagy
- a fogyasztást.
De olyan dolgok mint:
- a korrózió
- bonyolult rendszerek (üzemanyagrendszer, automataváltó, részecskeszűrő) elromlása
- megmagyarázhatatlan elektromos hibák
- típushibák és use error okozta váratlan kiadások (pl elégtelen kenési rendszer vagy nem megfelelő gyakorisággal cserélt vagy nem megfelelő minőségű olaj miatti vezérműtengelykopás, főtengely csapágykopás)
szerintem sokkal nagyobb mértékben befolyásolják egy autó fenntartási költségeit.
Van erre valami statisztika?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz bandus #192231 üzenetére
Na ez az, de mégis vannak vélemények ezzel kapcosatban, de számosítva nincs. Van néha egy cikk hogy egy autónak az első 5 éve mennyibe került az első tulajnak, hát ez pont nem ami az átlag magyart érdekli, inkább 10 és 15 közt.
kisza: lehet, hogy egy autóhoz nem 30 hanem 20 ezer egy féktárcsa, mindeközben az injektor nem 40-ért felújítható, hanem 170 ezer újonnan, akkor mégis az első autó fenntartása olcsóbb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Jó azért van autóm 6 éve, van némi sejtése az embernek. De pl azt hogy mivel drágább azt a Subarut fönntartani mint az octáviát tényleg nem értem. Mert boxer? Mert japán? Mert sokat eszik? A japánt drága fenntartani alaptételt sem értem, ugyan annyiba kerül hozzá egy fék, lengéscsillapító vagy hasonló.
A nagyságrendeket viszont nem tudom perspektívába helyezni. Lehet, hogy egy komoly autó költsége akár 10szerese is lehet egy egyszerűnek? De előbbit kényelmesen alapjárat-nyomatékcsúcs közelében használod utóbbinka meg kiordíttatod a lelkét.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Érdeklődnék, mit ajánlanátok.
Feleségem 20 éves CVT-s Honda HRV-jét szeretnénk lecserélni mert a legutóbbi műszaki alkalmával már jelentős mennyiségű kittet kellett elhelyeznem rajta, néha a cvt is megcsúszik, stb.
Elvárás lenne a gerince miatt, hogy automata legyen, és nem bólogatós robotkuplungos, inkább bőgős vagy hagyományos, ne rángassa a hátát. Ha picit könnyebb lenne beszállni, picit magasabb építésű lenne az is pozitívum. Namost kinéztük a Prius2-t, azonban nem feltétlen látom ennyi pénz elköltését indokoltnak a heti 5x pár km+1x30km utakhoz. Emellett megnéztem a kínálatot, 4-5000 eurótól indulnak az épkézláb darabok (igaz 5-ért már láttam hollandiában lelakott félmilliót futott p3 taxikat is, de az messze van). Az autót németországban vennénk meg és itt üzembe is helyeznénk, majd mikor jövőre hazaköltözünk akkor hazapapítoznánk. Kivételt képez, ha otthon jobbak vannak mint kint.
Amiket néztem (nem jelenti hogy tuom milyen váltó van benne): A merci, pözsó 1007, Scenic, C3, Touran, Meriva, Cmax, B merci
Ami biztosan túl kicsi lenne: Smart, talán az 1007 is de megtetszett a tolóajtó
Valami olcsón fenntartható, nem rozsdásodó autó kéne, főként boltba járni, iskola/ovi/bölcsi járatnak, főleg településen belül és a szomszéd városba.
Keret: 2000€, mert józanul akarok költeni. Többért már lehetne prius2-t venni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Vicces képek
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Villanyszerelés
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen