Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- iPad topik
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
Rákérdeztem, ezt megelőzőleg taxis rendszáma volt, azt meg vitte tovább az előző tulaj. De van is róla papírja, azt is meg tudom majd nézni.
(#50433) FerNandor: A sokat eszik nézőpont. Após ilyennel jár, Hangács - Jászberény 6,5l, ha nem tapossa ki a belét. Ha igen, akkor van az 10 is Viszont akkor megy is rendesen.... Városban nem használja annyit, de elmondása szerint 8 liter körül szokott megállni.
(#50432) DeFranco: egyik se kell, előző életemben sem hittem belőle
(#50438) TaaT: le is szeretném. De arra mit tudok mondani, hogy telefonban mit mondd? Elhiszem egyelőre, hogy 3 hétig tolták vele az ipart.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
DeFranco
nagyúr
nézettél már át autót? attól én kicsit sem lennék nyugodt, hogy "ránéznek", rengeteg mindenhez bontani kell, hogy kiderüljön, vagy menni vele nem keveset egy értő sofőrrel. egyiket sem teszik meg.
van amit kiszúrnak, tényleg, meg ott a computeres diagnosztika, ha van, de ez édeskevés az üdvösséghez
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
na erre viszont tényleg nem mondok semmit.
megnézték a fényszóróbeállítást, az igen. szakszerű olajszintet is ellenőriztek? ablakemelő motort kipróbálták?
hagyjuk szerintem, tényleg nem akarok ebből most vitát, de komoly kételyeim vannak afelől, hogy egy rejtett vagy elfedett hibát ki tudnak-e szúrni. aztán meg lobogtathatod a papírokat, azt fogják mondani, hogy bontás nélkül nem derült volna ki.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
de értsd már meg, hogy állapotfelmérésen nem arra vagyunk kiváncsiak, hogy ég-e a lámpa, meg hogy fúj-e a klíma, mert azt meg tudjuk nézni magunk is, hanem hogy hengerfejes-e az a k.va motor, csak szétadalékolták, meg hogy meg-e fog halni a szervópumpa meg hogy ki fog-e esni az első kerék hazafelé.
a rétegmérés ok, a futómű, alváz, karosszéria átvizsgálása ok, motorhang, kuplung- és váltóérzet OK, kpiffüst OK, de ettől még úgy veszel meg egy torkavéres sz.rt mint a huzat.
el kell vinni, kötelező, én is azt mondom, de azért ne osztogassuk már a jóezhataxiisvolt csak vidd el állapotfelmérni szöveget mint a cukorkát, meg felülteted vele az ötküllős szopórollerre a delikvenst.
főleg, ha még nincs is benne tapasztalatod. nem muszáj minden kérdésre válaszolni.
én hülye vagyok hozzá, belátom, de legalább amihez nem értek vagy nem láttam, nem szólok bele.
-
TaaT
nagyúr
Én írtam nekik még régebben késő délután árajánlatért, aznap este 8-ra jött is a válasz email
De a filterABC olcsóbb volt (plusz ingyenposta), és a Unix-os kedvezményemmel sem bírták felvenni a versenyt.
alienpapa: levennék a luxus emblémát és vmi kínai sosenemhallottamróla márkáét raknák rá, fel se tűnne nekem.
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
whitezo88
nagyúr
én is elég rövidnek érzem az ötöst. vmax 202, de 180 felett már nagyon üveghang kezd lenni. 6500 körül van ekkor kb, 7000nél van piros ha jól rémlik.
már ezerszer elmondtam itt, de 320i-t (150le sor6)kellett volna venni csak féltem a fogyasztástól, egyebektől pedig nem kellett volna, na mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Ha nem pittyegne, akkor nem... mindig elfelejtek venni, kúton szoktam, de ott csak kétlityist, azt meg 2 hét alatt kinyomom..se baj, úgyis mindennap szakad az eső
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Tankblock
aktív tag
-
!Overdose!
őstag
Ezek közül egyedül a Dunlop gyárt valóban jó gumikat, de önmagában még ez is kevés. Inkább konkrét mintázatokról érdemes beszélni a témában.
vendingo: Nemrég vettem nyári gumit hasonló méretben. Szerintem két kimagasló mintázat van idén: Dunlop Sport Bluresponse és Continental PremiumContact5. Én az előbbit választottam és csak ajánlani tudom.
mod: Persze, igazad van az általad felsorolt gyártók termékei is tökéletesen alkalmasak a biztonságos közlekedésre, de a fékútjuk (főleg esőben) akár méterekkel is hosszabbak lehetnek. Köszönöm, de nekem megér 10k-t egy garnitúrán, hogy egy középkategóriás helyett az elérhető legjobbat válasszam.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
Ez igaz lehet de szerintem értelmetlen így összehasonlítani. Mert attól még lehet jobb az a gumi ami hosszabb úton állt meg 100-ról egy Trabi alatt mint ami rövidebb úton de egy Porsche alatt.
Csak itt már nem a gumin múlt a dolog. De ha a Porschéra is feltennénk az előbbit akkor meg még rövidebb lenne a fékút.Més que un club!
-
ABE
őstag
Úgy 2.5-3e km-t mentem az elmúlt nem egészen 1.5 hónapban, az első mért tankolás átlaga 5.3 lett, a másodiké kerek 5 liter, mindkettő pontosan lett számolva. Ha spritmonitor nagy átlagával hasonlítom össze, nagyjából rendben vagyok, bár még dolgozom az 5 liter alatti átlagon.
-
Kornel
veterán
van benne valami, de inkább vennék 200k km-t pályán használt kocsit, mint 100k km-t városban futottat.
az a baj, hogy így is, úgy is lutri.
itt van példának az enyém, amit 60k km-el vettem, de a kuplung már rég nem 100-as, nő használta városban, elképzelheted. ugyanez egy jó sofőrnél országúton/pályán elment volna 200k km-t. -
SpeedR
őstag
Miért ne lehetne évi kevesebb km-re is dízelt venni? A megtett 130e km alatt kb. visszahozta azt a +1 milla felárat, amit vásárláskor fizetett ki, tehát gyakorlatilag ingyen ült az 1.6-os szívónál erősebb, nyomatékosabb autóban 6,5 éven át. Eladni pedig sokkal könnyebb, mint a benzines tesót. Bár ez lehet, hogy nem annyira izgatta, ha kereskedésbe adta be.
-
-
-v-
addikt
"Miért adnám el?"
Mert egy zsírúj garanciális, és azzal újabb 130k-ig biztos nem lesz baj, de legalábbis jóval kisebb eséllyel.
Plusz szebb, jobb, kényelmesebb, gyorsabb stb."De ha el is adom, miért egy kereskedésbe viszem be 1,1-1,2 M-ért?"
Mert nincs kedved sz*pni az autóeladással egy évet.
-
Bdanyy
addikt
De ennyi erővel nem csak autót, hanem pl ruhát is pénzkidobás újonnan venni Ismerősék annyira paraznak pl a használtautók műszaki állapotától, hogy inkább 0.9es senderot vesznek, hogy ez is kibírja 10 évig majd mint az előző mindenféle hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-v-
addikt
Hidd el nekem aki nálad lényegesen csóróbb, annak a szemében rengeteg dolgot csinálsz te is, ami "indokolatlan szórás". Arra hogy más ezt ilyen szinten is megteheti, arra max. irigyek lehetünk
Meg persze mi az, hogy indokolatlan, ha sok pénze van, akkor nem sokat számít az az összeg, cserébe egy biztonságosabb verdában ül a családja, és nyugodtabb szívvel adja oda a fiának amikor nyaralni mennek vele, mert tudja nem rohadnak le a horvát autopályán, nem kell meghatározhatatlan hibákat kutatnia meg fülelnie stb. stb. De még soksok érvet lehetne mondani, amiért ez nem indokolatlan, plusz ez elég szubjektív dolog is ám, kinek mik a szempontok, mi fontos neki, mitől érzi jobban magát, mg arra mennyit hajlandó áldozni. Amitől te ezt pénzkidobásnak látod, az az, hogy neked ez sok pénz..másnak meg kevésbé..[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Az a 400 ezer forint meg másnál lecsapódik, az az érték nem fog elveszni.
Vegyünk egy egyszerű példát. Te garázskapukat árulsz. Van egy ügyfeled, aki viszonylag jómódú, ezért 3-4 évente megveszi az aktuális Volkswagen Passatot. Nem akar szarakodni a hirdetéssel, nem érdekli az a 2-300 ezer forint, beadja egy kereskedésbe. A kereskedő ezen az autót keres 400 ezer forintot. Lehet pont abból fog nálad venni egy garázskaput. A Passatos ügyfeled nem vesz még egyet mert már van neki, viszont a kereskedő, akinek eddig nem volt, most majd fog. Ki járt jól? Mindenki.Nyilván sarkított példa, de remélem érted mire akarok kilyukadni.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ez nem a pénzszórásról szól.
Te is biztos csinálsz olyat, hogy egyebassza most a közelebbi (drágább) boltban veszek sört, mert a másik (az olcsóbb) 20 perccel messzebb van.. kidobtál 100 forintot az ablakon. Napi szinten az biztos marha sok annak, aki egyik napról a másikra él. Nekem is volt, hogy számított 100 ft
Csak a nagyságrend változik.. Ez a skála nullától a végtelenségig megy..
Honnan tudod valójában mennyi időt spórolt azon, hogy oda beadta? Tényleg csak napi fél óra lett volna? Vagy több? Hány "tezsvíremmennyitengedszazárbú" hívást meg stresszt spórolt meg? A 0 szabadidőd van naponta és a fél óra szabadidőd van naponta között igen nagy a különbség, fél órában például lehet sportolni valamit.
Melyik számít többet, a pénz vagy az egészséged? Remélem érted mire akarok kilukadni, még ha eléggé sarkítom isDeFranco:
"Ne úgy nézd ezt, mint bukás, hanem mint egy szolgáltatás, aminek ára van"Na ennyi, ez a jó mgfogalmazás
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Egy normális világban ez teljesen járható út lenne, hogy az ember a használtat egyszerűen leadja a kereskedőnél és beleül az újba. Van is ilyen, és nem is kell hozzá túl magasra menni a vagyonossági létrán. Egy közepes mérnök vagy orvos már simán ez a szint.
Ezeket az autókat viszont nem hogy az ársáv alján nem találod meg a HaHu-n (ahol az ide látogatók többsége kotorász') de egyáltalán nem találod meg ott, mert elmennek kéz alatt a kereskedő haverkomajóbarátjának. Ha fel is kerül, akkor olyan áron, ameddig a többség nem jut el a listában.
Ne úgy nézd ezt, mint bukás, hanem mint egy szolgáltatás, aminek ára van. A szolgáltatás tárgya a kényelem, hogy nem kell hirdetni, nem kell időpontra otthon lenni, nem kell telefonokat felvenni, a biztonság, hogy nem kell bodzaszedőknek mutogatni, hol is áll az autó, honnan kell elvinni, és az azonnali finanszírozás, hogy nem áll benne a pénzed, hanem egyből viheted álmaid autóját.
Ennek az árát fizeted meg az árkülönbözeten, de ez nem egy ördögtől való dolog.
Hogy a realitás mást mutat arról a rendszer szereplői tehetnek, nem maga a rendszer.
-
-
Laraxior
titán
Majd észrevszed ha eltömődik munkatársam is igy járt, ráadásul neki is meganeja van
Tiszta takony volt az egesz cső. Azota csak egyfélét tesz bele."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Tudományos Pandémia Klub
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Kedvenc zene a mai napra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone 12 mini - kicsi a bors, de bitang erős
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Google Maps
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest