Hirdetés
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Házimozi haladó szinten
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz kalapacsolok #49930 üzenetére
én megnéznék valami hasonlót
esetleg 407 SW, de a megbízhatóságára nem vennék mérget.
esetleg egy laguna még.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #49934 üzenetére
Kombinátor a logikus választás.
-
Kornel
veterán
válasz kalapacsolok #49934 üzenetére
pályára kell, napi 120 km, az nem kevés + nyilván még jön hozzá ez az, tehát dízellel sokat spórolhatsz.
pályán 130-nál ezek elmennek 6 körül, egy benzines hasonló méretű 7-8 liter kb., gondolom ez is szempont.
attól, hogy kombi, meg nem fogyaszt sokkal többet, mint ha nem kombi lenne, persze nyilván egy kis többlet súly, de a méretnek ára van.
honda jazz nem autópályára való, városba/országúton a helye.(#49936) hossszú : most nem ez volt a lényeg
amúgy két választás van, vagy vesz egy szart olcsón, amit megcsinál magának, vagy megpróbál kifogni egy jót, aztán vagy sikerül, vagy nem[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
Nagy és nehéz autót nem alulméretezett motorral veszünk.
2.5 V6 kombim nemrég 7.3-at evett vegyesben.
-
EQMontoya
veterán
válasz kalapacsolok #49934 üzenetére
Corolla E12 1.4 D4d-ket nézd meg, 3-5 ajtós, és kombi kivitelben is jól lehet.
Same rules apply!
-
Integra
titán
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
ezt majd Qru megmondja, milyen az 1gen jazz-e pályán, amit én tudok hozzá tenni, az az, hogy anyum jazz-e teljesen jó 140-nél is pályán (2012-es, 1.4 i-vtec 100le). süvítés messze van tőle, de természetesen van gördülési zaj, 175/60r15 gyári gumi, illetve oldalszelet érezni, mert nagy az oldalfelülete is. teljesen természetes. de ezzel a süvítéssel én semmit sem tudok kezdeni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szőröscica
addikt
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
Egy középkategóriás kombi (Mondeo, Passat, Laguna, stb.) autópályán eljár 6-6.5 liter között, tempótól függően egy átlag 2 liter körüli dízelmotorral. 120-nál óra szerint akár 5 liter környéke sem irreális.
Azok a kis mütyürök, mint a Note, vagy a Jazz, nem fogyasztanának kevesebbet pályán.
-
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
C5 a te barátod. Kicsit több mint a keret, de a c5 II már egészen jó, és b@szott nagy belülről.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
asszem a note-nak nagyon dicsérik az 1.4-es motorját.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #49942 üzenetére
én mondjuk Megane II-t vennék. ezek a citroenek stb 1.5 tonnásak, ha a fogyasztás is lényeg, ami ugye lényeg ennyi km-nél, akkor nem mindegy. MII 1.5dCi 106le kombi eljár 130-cal 5 literböl (1260kg), de nem muszáj 130-cal menni mindig, ugyebár.
ja és nem hangos
(#49954) kornelka: számomra dCi
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
zoo8800
veterán
válasz kalapacsolok #49980 üzenetére
Spritmonitor
itt mondjuk nem teszteket találsz, ez inkább egy "fogyasztás-blog"[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
kalapacsolok
senior tag
válasz kalapacsolok #49980 üzenetére
(azért nem dízelt említettem kombi esetén, mert az már nehezen összehasonlítható. Kevesebbet fogyaszt a dízel, de sokkal drágább javítani, könnyebben elromolhat stb... Szóval most csak a 2 autótípust hasonlítanám ebből a szempontból össze. Ti melyiket vennétek?)
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #49980 üzenetére
a Jazz szerintem nem egyterü, hanem sima kisautó.
esetleg a kiszemelt típusokat írd be youtube-ra, sokan csinálnak fogyasztásos videókat."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
EQMontoya
veterán
válasz kalapacsolok #49980 üzenetére
Benzines Focusok jó autók (kellemes futómű, elég megbízhatóak is), de határozottan iszákosak. Egyik ismerősöm 1.6-os Focussal 8 alá nem nagyon tud menni. Hasonló körülmények között az 1.6 Corolla 7 alatt is tudott enni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
válasz kalapacsolok #50242 üzenetére
ugyan miért jobb egy peugeot 307 / toyota auris pályára, mint egy honda jazz?
kb. mindkettő annyira jó, de igazából egyiknek se az igazi terepe.
kombi kell neked, mondeo, passat, 407, c5, stb. -
Integra
titán
válasz kalapacsolok #50242 üzenetére
a jazz-ben a kutya nem a csomagtartóban utazik, vagy lehajtott ülésekkel, hanem felhajtod az ülőlapot a háttámlára és a kutya közvetlen te mögötted fekszik a padlólemezen, egy karnyújtásnyira. és semmi sem lesz kutyaszőrrel tele a padlólemezen kívül, vagy a pokrócon, amit odateszel, a legkönnyebben így tartható tisztán az autó is. több haverom is ezért vett ufo civic-et, a kutyák miatt. én is szoktam néha velük menni, egyik ülőlapot ledöntöm, a kutya meg mellettem a padlón fekszik és alszik. ja és ott a teljes csomagtartód is még használatra.
ezt a bullshitet meg ki mondta hogy nem jó autópályára? fel se megyek vele szégyenemben legközelebb..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz kalapacsolok #50247 üzenetére
nem fogsz olyat találni ami a jazz variálhatóságát hozza, ezt most felejtsd el. ettől függetlenül akkor neked kombi kell, mert azt mondták. én 150-es átlaggal vígan túrom az autópályát a jazz-ben
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
máyköl
veterán
válasz kalapacsolok #50247 üzenetére
Én tényleg nem értem egy corolla miért lenne egy jazz -nél alkalmasabb a sztrádára. Városba való mindkettő.
Mi való a sztrádára? Range Rover, X5.
Szerintem...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50253 üzenetére
Kombikban még ki/felhúzható háló is van, így a kutya is nyugalomban lenne hátul, nem beszélve a könnyű ki-bepakolásról.
Mi az az ok, ami visszatart a kombitól?
-
válasz kalapacsolok #50253 üzenetére
1.5 milla...annyiért már van allroad is....
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50262 üzenetére
Drágább? Nem. Többet fogyaszt? Nem. Nagyobb. Hát persze, de pont erre van szükséged.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50264 üzenetére
Mennyivel fogyaszt többet, literekkel?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50499 üzenetére
Pályához kell a kevesebb LE, gyorsuláshoz kell több.
De mondtam már, a nagyobb motor, u.akkora kasztniban kevesebbet eszik.
-
TaaT
nagyúr
válasz kalapacsolok #50499 üzenetére
A takarékossághoz (pályatempónál) hozzátartozik a hosszú végáttételezés (is)
Give them hell Ukraine!
-
válasz kalapacsolok #50501 üzenetére
Minél kevesebbet forogjon minél magasabb fokozatban. Nagy köbcentisek sajátja, vagy kis motor de 6-7-8 gangos váltó.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz kalapacsolok #50504 üzenetére
ígyvan
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz kalapacsolok #50504 üzenetére
De pályán jobban jársz egy 5-6 literes mecrivel, mert az kétezernél már képes 130at menni MEg hát az élvezeti faktor is nagyobb
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
válasz kalapacsolok #50504 üzenetére
Én is el tudnék viselni egy hatodikat a kocsimba, hiszen 3000-nél megyek 100-al
Give them hell Ukraine!
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50499 üzenetére
én a 106 lovast venném, nekünk is olyan van. azért ám ott van abban a 6. sebesség is. óra szerint 130-nál 2500-at forog. mondjuk az fura, hogy ez még 5kg-mal nehezebb, mint az MII Grandtour 106 lovas dCi. 5 liter alatt megállsz vele.
van ebben részecskeszürö vajon?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
veterán
válasz kalapacsolok #50499 üzenetére
A 106-ost válaszd, a 86 lovas pàlyàra halàl ès többet is eszik (tapasztalatbòl mondom).
Egyènkènt mèg a 106lovas sem igazàn pàlyàzàsra valò.(#50506) bitpork: az èlvezet ok, de nekem pont ma bizonyìtotta be az audi, hogy az màr a màsik vèglet volt pàlyàzàsra. 1.9-2tàdè az optimàlis megoldàs.
Az a6, 2200körül forgott 135-nèl 6.-ban.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ABE
őstag
válasz kalapacsolok #50843 üzenetére
Számomra - annak ellenére, hogy a Renault abszolút nem áll messze tőlem - kiesik a dCi az érzékenysége miatt, bár egy 3-4 éves modellt talán már bevállalnék. A 307 és a C4 szintén nem túl jó hírű megbízhatóság tekintetében, gyakorlatilag a következő generációval kezdtek kijönni a franciák ezekből a problémákból. Ha dízelben gondolkodsz, a Fiestában ugyanúgy PSA motor van, mint ahogy a Peugeot-ban.
Az valami irtózatos tévhit, hogy autópályára kell az erő - persze visszavonom, ha 130-at bőven túl akarod lépni -, a teljesítményre országúton (előzéshez) van szükség. Az én 206-osom a kis pöcsköszörű 68 lóerős HDi-vel is tartja a 130-at az érdi emelkedőn, s a tükröt használva mindig tudom, ki elé tudok még kigyorsítani, szóval ha takarékoskodni akarsz, egy 308-es méretű kasztniba is elég a 90 ló.[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz kalapacsolok #50851 üzenetére
Nos, ez ugyan csak hallomás, de állítólag az újabb dCi-k már megbízhatóbbak, a régebbieknél tudtommal gyakori volt a befecskendezők meghibásodása, mert nagyon érzékenyek a gázolaj minőségére.
Olvasnivaló hirtelen: [link] és [link]
Ennek ellenére tutira fogsz olyan tulajt találni, aki saját bevallása szerint gond nélkül használja a 8-10 éves dCi-jét 300e km után is.Amikor választottam, nehéz szívvel, de Clio helyett 206 lett végül - majd az idő megmutatja, hogy jó döntés volt-e... -, HDi-ről ismerős tulajok és szerelők is pozitívabban nyilatkoztak, ami egybevágott az általam olvasottakkal. Persze egy common rail dízelnél kis túlzással bármikor és bármelyik típusnál beüthet a krach, szóval ne vedd készpénznek, amit írtam. Olvass, keresgélj, aztán vond le magadnak a konzekvenciát, hogy minek akarsz hinni.
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50869 üzenetére
itt, amit pirossal jelöltem, az a magasnyomású pumpa. azon van a cimke, hogy "Siemens VDO".
de úgy tudom csak a 106 lovasok siemensek, a többi, ha minden igaz, Delphi. de autós programban is meg tudod nézni, pl. "autodata".[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50875 üzenetére
nem. eddig azt mondtam, hogy a Delphire mondják, hogy kényes. Amiböl nem tudom, mi igaz. A Siemens rendszerre nem mondanak ilyet. Magyarul a Siemens "elvileg jobb".
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz kalapacsolok #50894 üzenetére
az a cikk egy sz@r. mind a négy céget szarként állítja be. akkor mi a jó? amit ök csinálnak? nagyon megmondják a "tutit"
a delphire már elvileg kiforrottabb a javítási technika, de fogalmam sincs amúgy. azt tudom, hogy 65 lóerös thaliába 170 ezer körül volt a 4 új porlasztó egyedül. lehet bele külön venni kapcsolószelepeket meg mittudomén miket, azok is kb 20ezer/db és akkor lehet vinni az egészet megtisztítani, padon letesztelni meg beprogramozni. szóval egyik sem olcsó.
nem kell ezen annyit gondolkodni. azt vedd, amelyik tetszik, amelyik kulturáltan jár, kényelmes vele menni, jó állapotban van stb.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
válasz kalapacsolok #53195 üzenetére
Elég kevés az infó de passat, golf, bmw mind kitelik. Persze nem a csúcsról.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
giigz
veterán
-
Richard!
addikt
-
zolikaDB
veterán
válasz kalapacsolok #53195 üzenetére
Nagyon jó kis autó a C'eed. Pár hónapig jártunk egy kollegával napi szinten 100km-t vele, nem volt baja. Igaz, új "egygazdás" céges kocsi volt. Nekem tágas, pedig 195cm magas vagyok.
-
8th
addikt
válasz kalapacsolok #53195 üzenetére
Az Opel Vectra Kombi 1.8 benzines motorral jó kis autó és nem is fogyaszt sokat. Csomagtartója óriási és a hátsó sorban is van hely.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Kornel
veterán
válasz kalapacsolok #53979 üzenetére
ilyen kocsiba akár jó is lehet, kérdés nem fagy-e meg a droid egy idő alatt, ha hozzá se nyúlsz
nagyobb értékű kocsiknál, ahol gyaníthatóan van műholdas védelem, rögtön olyan helyre viszik, ami le van árnyékolva, utána meg szétkapják és kész vége.
egyébként okulva mások kárán, javaslok egy olcsóbb casco-t, egyik fórumtárs is több mint 100k-t tolt az 1 millás megane 2 védelmére, aztán elverte a jég... -
neduddki
nagyúr
válasz kalapacsolok #53979 üzenetére
HI!
azat ugy tanntak meg hogy a tutaj hozzafert a cella adatokohoz mert a rendoreseg hozzalalsa szokasos, de ahhzo az kelelt, hogy nagyon-nagyon belso kapcsolatukelgyen a szolgaltatozhoz
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #54059 üzenetére
10e
-
kalapacsolok
senior tag
válasz kalapacsolok #55657 üzenetére
Meg olyat is láttam Megane 2-ből, hogy 3 ajtós, 5 üléses - és kishaszongépjárműként van levizsgáztatva... Meg olyat is láttam, amiből csak ki volt szedve a hátsó üléssor, szintén kishaszon...
Ha kiveszem a hátsó üléssort az 5 üléses meganeból, akkor kishaszongépjárműként levizsgáztatják és 2 üléssel használhatom úgy?
-
giigz
veterán
válasz kalapacsolok #55727 üzenetére
Ha teheted, a 106 lovas dci-t vedd, szerintem az a jobb választás.
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #55761 üzenetére
Megane-t a 6-os váltó és a pályázás miatt, de jó lenne tudni az áttételeket, mert az is lehet, hogy pont ugyan az a vége, csak jobban szétdarabolva, és pályán pont nem hozna semmit.
-
Xero
nagyúr
válasz kalapacsolok #55765 üzenetére
Típus, motor és gear ratio.
szerk: Elsőre amit találtam róla, az annyi, hogy a default 5-ös Megane váltóhoz képest a 6-os egy plusz overdrive áttétel, szóval pályára való. A kérdés az, hogy a Citroen váltójához hogy viszonyul.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz kalapacsolok #55771 üzenetére
Pályán mennyivel akarsz menni?
Az év hány napján teszed meg azt a 130 km-t?
-
DZs
senior tag
válasz kalapacsolok #55777 üzenetére
Amelyiknek az ülése kényelmesebb, azt vedd.
-
őstag
válasz kalapacsolok #56265 üzenetére
Szia!
Ha magánszemély nevére kerül a max 3.5T-s teherautó akkor nem kell menetlevelet vezetni.
Kivéve persze ha cégben költséget számolsz el rá, dízel áfát igényelsz vissza.cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- Magisk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen