Hirdetés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Házimozi haladó szinten
- Nikon DSLR topik
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Apple notebookok
- Léghűtés topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
ma Csalódhattak, akik arra vártak, hogy drasztikusat változik a tízéves Apple Watch. Viszont így is ez lett talán a legjobb évről-évre frissítés az óra történetében.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
ez mi, 25W40 egy caliba ??????:
Tisztelt Doki!
Az elmúlt hónapban a következő problémával
szembesültem. 3-4 hónapja vettem egy Opel
Calibrát (C20NE, 1991, 130 ezer km) és annak
rendje és módja szerint lecseréltük benne az
olajat és olajszűrőt, stb. Az olajat max, jelzésig
töltöttük (10W40 MOL félszintetikus). Három
hete amikor meg kellett bontani az autót, a
legszűrő házban olajat találtam, ami a pillangó
szeleptől folyt le. (Ahova kartergáz elvezető
csövön keresztül került). Ezután eresztettunk le
az olajból (max-2dl) és minden ki lett tisztítva.
De múlt heten amikor kíváncsiságból újfent
megnéztem, megint volt olaj a légszűrőházban
(nem sok de volt). A kérdésem az, hogy mitől
lehet? Mikor cseréltem az olajat, nem volt
semmi olajos (bár az 15W40-es volt a
szervizkönyv szerint). Túl híg a 10W40-es olaj
ebbe az autóba, mást használjak?
A fentiekhez meg annyi (bar nem tudom van-e
összefüggés a kettő között), hogy a nyáron
sajnos 200-300 km mentem vele úgy, hogy az
egyik henger gyújtása kihagyott, mert kitört a
gyújtáskábel Horvátországból hazafelé. Az
utolsó 100 km-et biztosan 3 hengerrel
mentem (nem jószántamból). Ez okozott vagy
okozhatott szerinted valami maradandó kart a
motorban (leszámítva a katalizátort) és lehet-e
összefüggés az olajos problémámmal?
Kíváncsian várom válaszod, és előre is
köszönöm!
István
(2001. 10. 11.)
A kényszerű három hengeres túra nem
okozhatott ilyen tünetet, az biztos! Az már
nem ennyire, hogy tényleg 130 ezer km a
kocsi futási teljesítménye, ha mégis, nem
biztos, hogy kíméletes előélete volt. Hiszen
a sportkocsikkal általában sportosan is
mennek! Szóval egész biztos, hogy erősebb
a motor kartergáza, mint a kívánatos
mérték. Ezért 10W-s motorolajat már ne
használj hozzá. Inkább 25W-40-est, de az
legyen jó minőségű és önthetsz hozzá egy
motorolajba való motorjavító adalékot is.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Hálózati / IP kamera
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Milyen asztali médialejátszót?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xbox 360
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen