Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem lesznek kitömve VRAM-mak az új VGA-k a gyártók szerint
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Steam Deck
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
Megjelenési dátumot kapott a SYNDUALITY: Echo of Ada
gp A PC-re és konzolokra szánt extraction shooter január végén debütál.
-
Super Mario és Game Boy: múzeumot nyit a Nintendo
it A Super Mario, a The Legend of Zelda, a Game Boy és a Switch rajongói is örülhetnek a múzeumnak.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MM
őstag
válasz spileraaa #212812 üzenetére
Dusterben gyárilag felezték az 1-est és 2-est, legalábbis az 1.5 dCi verziókban.
Pont arra elég, hogy meglendüljön a bódé és már váltani kell.
Plusz a hátul négyzet lámpás újabb Duster-ek már tényleg szintet léptek, és élhetőek autopálya tempónál is hosszabb utakon (zajszigetelés, merevség, futómű), amellett, hogy terepere itthon nem kell jobb, hacsak nem "hobbi offródos" valaki.Nálunk a cégnél van egy szakajtóval 1.0/1.4 GL+ Allgrip Vitarából és 1.5 dCi újabb 4x4 fullos Dusterből azoknál, akik sokat vannak terepen, de nem kell a pickup. Az egybehangzó vélemény, hogy aki a logóval megbékélt, az jobban jár a Dusterrel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest