Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
ma A Samsung álmos délutáni sajtóközleményben jelentette be az Exynos 2400e-vel szerelt új telefonját.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #186111 üzenetére
El kell döntened, hogy melyiket szeretnéd. A Corolla a legújabb 4. generációs hibrid hajtást kapta, meg egy új hatékonyabb benzinmotorral és jobb karosszériával. A Mondeo a 3. generációst kapta és a benzinmotor meg a karosszéria saját. Nyugodtan veheted a Fordot is, de a Toyota még akkor is megbízhatóbb lesz és többen értenek hozzá, ha 10-15 év múlva lenne vele valami. (vagy ne adj Isten hamarabb).
Ha használt akkor meg ne félj tőle azt valaki használta/használja, tehát nem lehet baja az akkumulátornak. Corollák nem fognak állni sima neppereknél, mert még alig van belőlük. Meg itt beragadt készletekről sem beszélhetünk, elég új autó. Nem kell annyira félni, sokkal többet bírnak az aksik mint azt az ember gondolná. Ha Toyotát vennél használtan akkor az Elite auto be tudja vizsgálni az utolsó csavarig.
Lithium akkumulátor jellemzően plug in hibridekben van. Ezekre igaz a cellafeszültség. Minden gyártónak van saját diagja azzal lehet megnézni. De a Toyotának van ingyenes androidos appja hozzá. A helyes működésű tartományuk (feszültség-V) 4,2-től 3,7-ig terjed.
A fedélzeti rendszerek semmit nem osztanak meg sajnos a felhasználóval.
Corollánál az 1,8-ban Li-Ion van ami 56 modulból áll és 3,6 Ah. Az 2.0-ban NiMH van, ez 180 modulból áll és 6,5 Ah.Lényeg, hogy nyugodtan vegyél kocsit, bármelyiket. Legkevesebb esélyed van rá, hogy pont a pack menne tönkre. A HSD-re meg ott a 10 év gari. Ford is ad biztos valamennyit, de azt nem ismerem. Viszont azt még vedd figyelembe, hogy egy Mondeo soha nem fog olyan jól fogyasztani mint egy Auris/Corolla.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen