Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V.Stryker

    nagyúr

    Jó reggelt!

    Kereskedő hozzáállásával kapcsolatban kérnék véleményt. Múlt héten vettünk egy C4-et, tgk-t, 2,5millióért. Csütörtökön hoztuk el, nem nagyon használtuk,a főnök járt vele ide oda. Hétfőn reggel vesszük elő és a központi navigációs kijelző be van csíkozódva, teljesen használhatatlan. Ugye ezen itt nem csak a navit, hanem rádiót, fogyasztást, minden infót ott ír ki, még azt is,hogy melyik ajtó van nyitva.

    Felhívtuk őket, mondták vigyük vissza, megnézik. Megnézte egy alkalmazott, mondta hagyjuk ott, mert komolyabbnak néz ki a móka, kiviszik a szerelőjükhöz.

    Mikor vittem be a kulcsot, ott volt a főnökük, aki már jött azzal, hogy meg fogják ezt korrekten oldani, de tudjunk róla, hogy mivel ez nem főegység, ezért ez igazság szerint szívesség a részükről. :W

    Szerintem meg nem. Egy két és fél milliós autónál nagyjából semmit nem veszek szívességnek.

    Mellette már mikor megnéztük a kocsit, akkor az feltűnt,hogy a bal első ajtó nyitására, a bal hátsó ajtót jelezte. Felírtuk a foglalós papírra, hogy ezt még megnézik mielőtt átadják, persze nem nézték meg, de aztán mondtuk, mindegy, nem lehet ez nagy gond.

    Mi a meglátásotok, erről a nem főegység, nem garancia, csak szívesség mókáról?

    Ezer százalékra veszem,hogy ha valami nagyobb költségű javítást igényel, akkor ránk akarják majd terhelni.

    Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra

Új hozzászólás Aktív témák