Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Autós kamerák
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Steam Deck
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz rbalint88 #112367 üzenetére
Nem kicsi. Golf IV szintű alsó-középkategóriás helykínálat várja az elöl ülőket és mivel az ember egyedül használná melóba futkosáshoz lényegtelen, hogy a hátsó sor mekkora. Ez eddig pipa. Egyáltalán nem hangos. Hiába 4hengeres a Golf IV TDI sem halkabb nála pláne ha ugyanúgy pd motoros. A 3hengeres kisdízel kifejezetten jól el van szigetelve az utastértől de muszáj is volt jól elszigetelni mert valóban borzalmas hangja van. A lényeg, hogy ebből nem sok minden szűrődik be az utastérbe inkább csak akkor jön meg a hangja ha intenzíven gyorsítasz vagy automatából átlököd kézi üzemmódba és kihúzatod. Ja, ilyenkor hangos pont mint az összes többi dízelmotoros autó hengerszámtól függetlenül. Ha egyenletes tempóval haladsz városon kívül vagy autópályán ahol már némi szélzaj is van jóformán nem is hallani a motorból semmit. Nyilván ez csak akkor igaz ha az összes motorborítás a helyén van az alsót is beleértve, és persze nem cincálta szét őket a nyest. Ez is pipa.
Ember azt írta, hogy napi 250km-t letekerne vele. Heti öt munkanappal számolva az 5000km egy hónapban ha szombatonként is dolgozik akkor ennél lényegesen több de az egyszerűség kedvéért számoljunk csak öt nappal. Ha a nyári szabadságolást ünnepeket ilyesmiket nem számoljuk akkor is legalább 55000 kilométert menne az autóval egy évben csak munkaügyben. 3,5 literes fogyasztással az 3850 liter nafta /2év. 5,8 literes fogyasztással már 6380 liter üzemanyag /2év (mert ugye a kérdező azt írta előreláthatólag két évre tervezi megtartani az autót). A jelenlegi átlagos 379 forintos gázolajárral számolva egy amúgy szintén takarékosnak mondható alsó-középkategóriás dízelhez (Golf, Focus, Megane... dízel akármi) képest kapásból megtakaríthatna ~960.000 forintot a két év alatt csak üzemanyagon az egyéb üzemeltetési költségeket még nem számolva. Gyakorlatilag az autó árát amiben ül 1:1 visszahozná a kocsi. Ez a nem mindegy.
A benzin-gázos autó sem jó alternatíva mert a rövidke benzines váltók miatt bármelyik 1.6-1.8 alsó-közepes akármi bever 8liter gázt autópálya tempónál, ha nem többet annál kisebb motorral pályázni pedig istenkísértés. Számold ki az mennyi 110.000 kilométerre vetítve 225 forintos autógázzal.
Ez így végigolvasva biztosan sokaknak nettó fillérbaszásnak tűnik de ha már egyszer a saját költségemen kellene bejárnom dolgozni ilyen kiqúrt messziről akkor én azt igyekeznék a lehető legolcsóbban megoldani.
Persze végig a magam nevében beszéltem, én ezt tenném.A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest