Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz LógaGéza #105993 üzenetére

    A többiekkel ellentétben én lehet nem is a motortól félnék, még csak nem is a nagynyomású rendszertől, ez az egyik legmegbízhatóbb cr, kb. pócvágen adagolós tdi-hez lehetne hasonlítani a tartósságát meg a hülye biztosságát is.
    Ennek ellenére maga az autó röhögve elviheti egy cr rendszer felújításának költségét anélkül, hogy ahhoz hozzányúlnának. :D
    Kasztni rohadós, pláne amibe már beletaknyoltak vagy törték, ezen azért volt már mókolás főleg a küszöböknél meg kb mindenhol máshol is. Bölcsőt, tornyokat, alját, tank körüli részeket át kell nézetni, ha a tulaj nem látja csavarhúzót simán belevágnám. Meg lehet csinálni eladásra is, az pár hónap múlva olyan lesz mint az ementáli.
    Másik mulatságos rész a futómű, hátul csatolt lengőkaros, itt még nem olyan vészesek az árak, a hátsó hosszkitámasztók pl csak tizenegynéhányezer forint/db. Elöl alul és felül is van egy egy lengőkar, kormányösszekötő, stabilizátor stb..ha nem kínai szarral van összerakva ami fél év múlva kiverődik akkor az 6számjegy bőven (+munkadíj+futóműbeállítás).
    És akkor ott van még az elektronika, ha kopott a gyújtásbetét akkor a kulcsot hol érzékeli hol nem, kb leszopja magát mire elindítja, lehet elég csak megfújkálni az immo csatiját valahol a műszerfal mögött a kábelrengetegben (ha megtalálod), de lehet gyújtáskapcsolót kell cserélni ecuval kulcsokkal.

    A konkrét autón ráadásul világít a légzsákvisszejelző járó motornál, arra is az lesz a válasz hogy csak ki kell törölni vagy csak kontaktsprével valamelyik csatlakozót megfujkálni(kivéve ha nem :D).
    És ez az info mennyiség részben a cartársak részben saját tapasztalat, egy év alfázás után, aztán visítva adtam el (pedig alapvetően olasz autósnak tartottam magam).
    Az Alfának két nagy előnye van, egyrészt sima négyhengereshez képest a TS motorok hangja fordulaton szebb, illetve a futóműve ha jó akkor sínautó, nagyon jót lehet vele autózni.

Új hozzászólás Aktív témák