- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Samsung LCD és LED TV-k
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topik
- SSD kibeszélő
Aktív témák
-
erdoke
titán
Végeztem a mai vezetési adaggal. Passat vissza a kölcsönzőnek, Accord el a szalonból. Legurultam Mezőkövesdig az M3-ason és vissza, illetve városban futottam még úgy 30 km-t. Első benyomások:
- Futómű pazar a Passathoz képest, már előre dörzsölöm a tenyerem a nyári kerekekre gondolva (225/45 R17 Michelin Pilot Sport). A Passat egy bálna ehhez képest, hamar, és kissé kiszámíthatatlanul tolja az orrát, de a feneke is korán megindul, nagyon nem a kanyarok bajnoka. A felfüggesztés lényegesen feszesebb az Accordban, nyilván a kanyarstabilitáshoz ennek komoly köze van. Arra emlékeztet, amikor az első generációs Focusomon peres Bridgestone Potenza ZR gumik voltak, csak ez ugye még téli gumival...
- Az ülés beállításával még játszanom kell, mert hosszabb távon a deréktámasz ellenére elgémberedett a derekam. A tömése jó kemény, és az oldaltartása is kiváló, inkább az én méretem és az ülés paraméterei jönnek össze nehezen.
A kormány elég közvetlen, bár egy kicsivel még jobban az lehetne. A fogása jó, a különféle vezérlőgombok elhelyezkedését még szokni kell, de használatuk értelemszerű. Sajna a "fedélzeti computer" menüjében csak az egyik irányban (aztán körbe) lehet léptetni, szerencsére 5-nél több pont egy menürészen belül nincs. Mintha nem lehetne annyira alászedni a kormányt mint a Passatban, így a kisebb méret ellenére nagyobb fordulókört véltem felfedezni.
- A motorról még nem nagyon tudok mit mondani, végig 3000 rpm alatt tartottam, folyamatos haladásnál 2500 alatt. Kíváncsi leszek, mikor kezdi el jobban venni a fordulatot, a legutóbbi Passatot is pár km-rel vettem át, és az úgy 1500-tól kezdett magához térni, de 2500-ra gyakorlatilag beállt. 200 km 130-140-es autópálya és 30 km városi forgalom mellett (két hidegindítással) 6,9 literes átlag jött ki, de ez szintén nem sokat jelent még ebben a stádiumban. A hangja már most is sokkal barátságosabb a VW 2.0 TDI-k kerregésénél, talán később még tovább csendesedik. A vibráció hasonló az általam korábban vezetett közös nyomócsöves dízelekhez.
- A váltó jó fogású, rövid utakon jár. Egyelőre néha még nehezen vesz bizonyos fokozatokat, különösen a hátramenetet, de ilyen nyersen más váltó se volt jobb. Nem kedvez a váltó bejáratásának a renyhe kuplungolásom és a gyors váltáshoz való ragaszkodásom.
- A rádió elfogadhatóan szól, igaz, még CD-vel nem próbáltam. Állítólag az egész középkonzolt le kell kapni, hogy a GPS töltője ne a szivargyújtóig kígyózva, hanem rövid kábelen fentről-bentről kapjon kakaót. Talán mégis rendelek egy Mp3/WMA kiegészítő dobozkát, azt is a rádió mögé kell bedugni, és akkor egy kalap alatt szerelhető.
- A műszerfal műanyagjai tetszetősek, de keményen kopogósak. Divat lett mostanában kopogtatni, egyébként semmi értelme nincs, normál használat mellett hozzá soha se ér az ember. Arra jó az egész, hogy őrült versengést szítson a gyártók között, ki tud igényeskedőbb puha műanyagot találni. Igazán igényes autóknál nem probléma ez, nem használnak műanyagot, "osztjóvan".
- A tollas kulcsot újra szokni kell, nem volt hasonlóm kb. 4 éve.
- Néhány kevéssé hasznos apróság hiányzik még a Passat és más autók után (3 villantásos index a kar egy billentésével, elektromos kézifék Auto Hold funkcióval, kettős és hűtött kesztyűtartó, stb.), és persze ott van az a pár hasznosabb extra (ülésfűtés, kapcsolható első-hátsó parkolóasszisztens, kombi), ami nem fért bele a keretbe. Lehet élni mindegyik nélkül.
Ha van valami kérdésetek, vagy kifelejtettem valamit, majd írok.
Aktív témák
- Politika
- EAFC 25
- Óvodások homokozója
- Milyen autót vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GTA VI
- További aktív témák...
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- Így lehet neked Teljes Magyar Logitech Craft Billentyűzet
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest