Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Sok teljesítmény kell a Microsoft Copilot lokális futtatásához
- OLED TV topic
- Az amerikai hadsereg lát fantáziát az OLED kijelzős hordozható eszközökben
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dell notebook topic
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dumb
senior tag
Ha nincs kompresszió, az szerintem azt jelenti, hogy kopott a motor, csak a felújítás segít. Elsősorban attól kopik könnyen, ha több mint 10.000 km-enként cserél az ember olajat, ha hidegen nagyon nyomja neki, főleg az első 10-20 másodpercben nem szabad.
A 150 E az nagyjából reális ár szerintem.
Tuningolni sztem nem lehet számottevően. Kb. 3-6 lóerőt, nagyobb adagolóval, meg az adagolás átállításával, de nem hinném hogy megéri.
Turbóval már jobban lehetne növelni, de az kb 2-300 E lenne minimum."Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
_seth_
veterán
Tudok egy jó kasznist hajdúböszörményben, 123-ast is látott már Amikor odavittem a kocsim akkor is volt nála egy ezüst 123-as amit az idő vasfoga kicsit tönkretett. Jó áron dolgozik, jó munkát végez és jó festőt is ismer ha érdekel bővebben küldj privit
[link] Asszem az egy 123-as az enyém mellett
[link] Itt nézd meg a rohadás/rozsda nevű mappákat és a renew-et
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN