- Gaming notebook topik
- Powerbank topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz Odiepapa #1401 üzenetére
grat a géphez a youngtimer mit takar? mien kedvezményekkel jár?
ui:megvan
Olyan 20 évnél idősebb jármű, amelynek piaci ára emelkedő tendenciát mutat.[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Odiepapa
csendes tag
-
fecosan
csendes tag
majd szoljatok mikor lesz a találkozo én is el szeretnék menni.ha még lesz mivel
w123 2400 D 78
-
ákos123
csendes tag
Komplett kormánymű csere után az ótószerelő lőtte be úgyhogy nem én csináltam, de a beállításnál ott voltam. szerintem húzott rajta.
W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
Odiepapa
csendes tag
Tegnap nem tudtam válaszolni, mert a server rakoncátlankodott. Örülök, hogy tetszik a gép, majd talin élőben is meg lehet vizsgálni.
Felnit ebayen és vaterán néztem. Ezt pont a vaterán lőttem. Nem kell kapkodni, jó áron is ki lehet fogni felniketMercedes-Benz W123 300CD 1978
-
ákos123
csendes tag
megint egy órát kellett légtelenítenemW123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #1415 üzenetére
Valszeg trapa neki az üezmanyag szivattyúja, de legalábbis a kézi része az teljesen !!!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Emberek !
Nem tud valaki köténylemezt, első sárvédő merevítő és bal első doblemez hátsó-hátsó részét leakasztani valahonnan ???
Ezek sajna már a nagykerből sem szerezhetőek be, legalábbis UNIXéknál ez a helyzet, de pár másik cégnél sincs !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
fecosan
csendes tag
szevasztok .tud valaki ülésfütés kapcsolorol vagy azt is csak bontobol lehet beszerezni.2 db kellene.
w123 2400 D 78
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #1425 üzenetére
Szevasz
Ok, köszi megnézem !
Tegnap is a Bárdi oldalán kotorásztam de lehet hogy vak vagyok. ..
Lassacskán alakul a járgány, készítettem fotókat, majd teszem fel.
Megszereztem végre a félkomplett padlólemezt is, így vágre a bal oldal összerakható. ..
. . .jöhet a jobb oldal, meg az újabb meglepetések. . .
Kinek mi a tapasztalata festésről ?
Hol mennyiért csinálják, és milyen jobb festékek vannak, mikre kell ügyelni, stb. ???
Minden tanácsot szívesen fogadok !!!
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Batman2 #1426 üzenetére
festés alatt gondolom fényezést értesz
tapasztalat:
1. fényezőt SENKI nem mer ajánálani. Ok: nincs normális fényező
2. ha van normális fényező, akkor az félmilla/milla körül fényez
3. épp ezért én sem ajánlok senkit, mert nekem sem lett tökéletes, habár nem közelítette meg a félmillát sem...Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz Odiepapa #1427 üzenetére
Igen, természetsen arra gondoltam !
Nem is az kell, hogy ajánljon valaki egy fényezőt, hanem, hogy mikre kell odafigyelni, előkészítés, körülmények, stb., milyen festéket érdemes venni, ami nem mattul pár év múlva és megfelelően fényes, kellően stabil, szép réteget ad ???
Nem neoluxra gondoltam, azzal már volt egyszer fújva, nem volt valami csodás. . .
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Odiepapa
csendes tag
válasz Batman2 #1428 üzenetére
Festékkel nem kell törődni, hacsak nem magad szeretnéd fényezni a vasat. Minden fényezőnek megvan a maga kedvenc festéke, amit ismer. Garancia semmire nincs. A fényező nem vállal arra garanciát, hogy a lakatos elbajszarintotta a munkát és emiatt indul meg újra a rozsdásodás, a lakatos pedig nem vállal garanciát arra, hogy a fényező mennyi gittet húzott a kocsira és ettől pattogzik le a festék...
[ Szerkesztve ]
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
fecosan
csendes tag
válasz Batman2 #1429 üzenetére
én ppg-vel fujatam a táltost és azzal is fogom mivel egy kicsit lenyuztam az oldalát.de jo még a standax is.láttam fényezést sadolinal (lehet hogy rosszul irtam)az is jobár aztán mindegy mert ugy is fel kell poluiroztattni a kicsikét mert általában mindig marad benne valami .
w123 2400 D 78
-
ákos123
csendes tag
BATMAN2!
amit adtál kis növényke zárt rendszerben az történt vele, hogy megjelent a zselében egy kis zöldes színű folt gömb alakban teret foglalva. amúgy mintha fejlődne mert hozott néhány ágat alul. Lehet hogy amiatt penészedett? be, mert Pec a kis kobold álmaim asszonya és gyermekem anyja kissé sötétebb helyre tette SEGÍTS NEKI!W123 200 D 1981 LEPADLÓZOM, OSZT MÉG VISSZAKÉRDEZ!
-
mozes092
csendes tag
Sziasztok! Lenne nekem egy nagy gondom a 123-mas mercedesemmel az hogy vettem bele 10w/40-es szintetikus olajat és valahová eltünt belöle de nem csepeg és nem füstöl a motorja .gondoltam arra hogy csipegetné?? De még nincs elhasználodva a motorja meg hidegben is nagyon jól indul.Ha tudtok segitsetek.
-
Dawess
csendes tag
-
Odiepapa
csendes tag
válasz mozes092 #1436 üzenetére
Amikor ezeket a gépeket gyártották, még szó sem volt szintetikus cuccokról. Teljesen ásványi anyaggal ment és nem volt velük semmi baj. Ezt ajánlják most is bele. 15w40, ásványi cucc. Én a shell kutakon szoktam néha utána tölteni, de régebben valvoline longlife-ot töltöttem bele. Egyaránt jó mindkettő.
Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz mozes092 #1434 üzenetére
Szevasz
Én használtam hosszabb ideig Valvoline 10w40-es olajjal, jó volt és nem fogyott egyáltalán, pedig az én motorom már egy igen kopott, még épp hogy működő, nehezen induló fajta volt.
Aztán használtam ugyanebből a típusból a 15w50-eset, az még jobb volt, mivel kicsit sűrűbb olaj és az jobb egy kopottabb motornak !
Azzal mentem 150-et is a járgányommal, azzal a gyenge motorral !!!Régóta kacérkodom már a gondolattal, hogy kipróbáljam a 10w60-as, állítólag nagyon ellenálló, extrém magas hőmérsékleten is közel normál viszkozitású olajat, csak az nagyon drága (. . . és egyre drágább).
De mindenesetre egy 15w50-es olajjal jobban szimpatizálok, mint a sima 15w40-essel, mivel régebben olvastam egy cikket az olajokról, miszerint a használat során az olajok hosszú szécláncú molekulái - amik felelőlek jórészt a viszkozitásukért - lassan aprózódnak, töredeznek a használat során, így egy 40-es olajból egy idő mulva közel 30-as viszkozitású olaj lesz, ami meg az átlag motorokban már nem tömít eléggé és nagyobb olajfogyasztást, kompresszió veszteséget okoz.
Tehát ezzel a gondolatmenettel egy 50-es olajból egy idő mulva közel 40-es olaj lesz, ami még elmegy.
leginkább egy 10w50-es olajat tennék bele, de az nagyon ritka, ami hidegben is már egész jó, és melegen is jól tömít.
Amúgy arra a felvetésre, hogy jó ebbe a leggyengébb ásványi olaj is, az a meglátásom, hogy ma már üzemanyaggal sem azzal megyünk, amivel a 70-es években, azok is fejlődtek finomodtak, talán a teljesítményük is nőtt,
és éppen így van ez a z olajokkal is, akkor nyilván még fejletlenebb, kevesebbet teljesítő olajajok voltak, azzal is sokáig üzemeltek normál használat mellett ezek a motorok, de ha már manapság vannak fejlettebb olajok, amelyek szélsőségesebb körülmények között is jobban megőrzik paramétereiket, és azok éppen pont szintetikusak, vagy félszintetikusak, hát miért nem mennénk azzal,
a motornak is csak jó, ha az olaj hidegben és melegben is jobban viselkedik és talán méghosszabb élettartamot biztosít így a motornak, mint amit valaha el lehetett érni,
továbbá, a manapság már felgyorsultabb közlekedésben nehezebben helytálló öreg járágányok motorjai amúgy is nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, tehát jól jön a nagyobb védelem !!!
(mivel különböző mértékben, de mindenkire hat óhatatlanul valamelyest a közelekedés dinamikája, ami ma sokkal erőteljesebb, mint annak idején, a 70.es években, a sok keleti autó fénykorában.)Természetesen másnak lehet más véleménye, de azért úgy vélem, hogy a felsorakoztatott érveim, sem teljesen alaptalanok.
Egyébként a járgányom, most, már felújítás után folyamatosan olyat tapasztalok, hogy a melegedőben levő motor jobban húz, energikusabb és jobb a hangja, mint a már teljesen bemelegedett motor !
Persze ehez azt is hozzá kell tenni, hogy nincsen teljesen rendben a motorom, még mindíg és legutóbb, az olajcserénél a szerelő töltött bele valami olajat, mivel én elfelejtettem elvinni, az általam vettet és ki tudja, hogy mit tett bele ???
Lehet, hogy valami nagyon gagyi és nem is igazán dieselbe való olajat.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1433 üzenetére
Pontosan mit csinál ??
Ha befertőződött, akkor általában szürkés-fehéres, fonalas gomba szövi be az egész edénykét és elpusztul a növényke is benne !
Ha annak a kis zöldnek, ami keletkezett benne, van kis levele, akkor valszeg fialt a növényke, mivel táptalajon sokszor elkezd "magától" sokszorozódni és az alján kis, apró hajtásokkal lesz tele.
Ha tudsz, küldj fotót róla, aztán megmondom, hogy mi a helyzet !
De ha elpusztulnak, adok másikat, csak az üveget kérem vissza.
Meg, ha tetszik, van még többféle, adok még másfajtát is.Amúgyis, ha befertőződött volna, akkor ne nyitsd ki, majd ha összefutunk legközelebb, hozod magaddal és én megsemmisítem, mármint biológiailag, hősterilezéssel.
Nem veszélyesebb az a gomba, mint egy penészes lekvár, de azért úgy szabályos, ha rendesen megsemmisítem !Addig is minden jót !
Üdv.:[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Odiepapa
csendes tag
válasz ákos123 #1440 üzenetére
Szia,
Örülök hogy tetszik, bár ismereteid kicsit hiányosak. 300CD sorozatban készült az amerikai piacra, úgyhogy gyártottak diesel coupet. Szó se róla, ez nem az a széria. Nagyon sokban van már a gép és még mindig nincs vége. Nem merek számot mondani, mert kimondani is SOK. Persze attól függ hogy mihez viszonyítunk. A karosszériára mondok olyan 5-6 kilót. De rendbe lett téve a futómű és a fékrendszer is. A felnikről, gumikról nem is beszélve. Vettem bele egy másik motort-váltót is. A átépítési project egyelőre mentális folyamatban van, a donor egy 3.8 vényóc. Most az utasteret: kárpitokat újítom fel, közben agyalok a motor projcten is.Mercedes-Benz W123 300CD 1978
-
Batman2
őstag
válasz ákos123 #1441 üzenetére
Szevasz
A küszöbök: 2 x 13000 Ft
Csak az első két sárvédő lesz cserélve, az: 2 x 8400 Ft
A hátsókon javító ívvel lesz megoldva, az: 2 x 4400 Ft körül van.
De mondhatom USD-ben is, értékben akkor sem lesz se több, se kevesebb !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Der Bosss
csendes tag
Néhány (száz) hozzászólással előbb valaki beszélt a biztosításról, de nem találom.
Kérlek titeket (aki tud) segítsen nekem, hol találok ócsó, de nem gagyi (pl.:máv) biztosítót. És mégegy kérdés, ha 25 éves idén az autó, akkor lehet-é rá veterán biztosítást kötni?MB W123 300D 1981-ből!!!
-
Puttyos
csendes tag
válasz Der Bosss #1444 üzenetére
Nekem a Hungáriánál van ilyen youngtimer biztosításom. Annyi a feltétele, hogy be kell lépni, a Trabant-Wartburg, vagy a Magyarországi Bogarasok Klubjába. Én a bogarasoknál vagyok pártoló tag. Annak díja 6.000Ft/év, a biztosítás pedig11760 Ft/év. Ja és még annyi, hogy kívülről valahogyan azért ki kell néznie a verdának, mert unokatesóm 1-es Golfjára is akartunk kötni, de az egy kicsit nem volt szép és nem mentek bele.
Van két oldal is: www.kedvezmenyesbiztositas.hu., vagy a www.bogarasok.hu.
Telefon:0630/2955-474.
Email: szepes@bogarasok.hu -
mozes092
csendes tag
Szevasztok.
Lenne nekem még egy gondom hogy amikor megyek a mercivel és méha elkezd bugni,zörögni és nem tudok rájönni hogy mi lehet az oka de van egy sejtésem az hogy a difije bughat De mért zug??Meg ha megyek vel mondjuk 3 dik sebességben és viszaveszem a gázrol a lábamat és lassan kezden neki adagolni a gázt és elkezd szaggatni,rángatozni de ha lepadlozom akkor megy mint az óra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Politika
- PlayStation 5
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Powerbank topik
- További aktív témák...