Hirdetés
-
Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
ph Az egyes termékek, kártyaolvasóval kapcsolatos problámájára reagált a cég.
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #11998 üzenetére
BBD! Ne keress tovább! S600 kell Neked!
Szopórollernek egyiket sem mondanám, de a K-Jetronic kétségkívül bonyolultabb szerkezet. Cserébe mivel többet fogyasztanak, talán kevesebb a széthajtott.
Automatával kapcsolatban nem foglalnék állást, így én is csak azt tudom mondani, amit hallottam eddig, hogy a 4-es váltók megbízhatóbbak. De szerintem az 5-ös sem lehet akkora szívás.
Nekem szerdán megvolt a váltótartó bak és a szimering cseréje (remélhetőleg nem fogja már ereszteni az olajat). Kapott friss ATF olajat is, bár a Liqui-Moly MOS2 váltó adalékot elfelejtettem beletöltetni.
A kopogás elmúlt, és mintha stabilabbnak érezném is az autót. Eddig ha leugrottam a gázról, mindig mozgott a váltókar is, most meg se mozdul. Elégedett vagyok, az úthibákon hang nélkül megy át. Persze van 1-2 pont az utastéren belül, ahol idegesítő rezgés van... (biztonsági öv magasságállító a bal fülem mellett, és a bal első ajtókárpit a könyöklőnél)
Viszont azzal, hogy a szerelő leszedte, és visszarakta a kardánt, előjött egy újfajta hang, ami eddig nem volt. Olyasmi, mint a difi búgás, csak kicsit mélyebb és halkabb, és ez sem mindig van.
Nem tudom, mi adhat ki hangot a hajtásláncban a difin kívül?El tudnám viselni, hogy kussoljon, mert úgy 2500-as fordulatig a motornak sincs hangja, s a futómű is csendes.
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! Egy olyan dologban kérném a segítségeteket, hogy a w203-as mercim fűtése elkezdett rosszalkodni! Tavaly télen még rendesen ontotta a meleget és egyik nprol a másikra csak hideget fújt. A napokban fűtőradiátor át lett mosva termosztát rendesen működik minden végig lett ellenőrizve és hol fúj meleget hol nem. Szerintetek mi lehet a hiba oka? Fűtéscsap vagy belső hőmérséklet éezékelő? Netán kezdődő hengerfej? Köszi a válaszokat!
-
bajzal
őstag
W203-as C-osztályból egy kis benzines, C180 Kompressor és C200 Kompresszor mennyit fogyaszthat városban kb.?
-
hzx0
aktív tag
válasz ricsmoka #12006 üzenetére
Fűtés box 2 oldalán van 1/1 szervó motor az állitja a terelő lapokat hideg, meleg irányba. Lehet elkalibrálodott a végállás. Ha le veszed az utas oldali müszerfal alsó boritást járó motornál meg tudod nézni hogy kimegy e mind a 2 irányba végig. Diagnosztika ki irja ha szorulnak vagy nem müködnek megfelelöen. Vagy esetleg egy ilyen kalibrálás is segithet. https://youtu.be/H7lVYscW5nE
-
-Solt-
veterán
Ilyet nekem is csinál a Sprinter ha nincs maxra tekerve a fűtés. Gondolom van benne valami hőmérséklet érzékelő.
www.smart-bus.hu
-
hege21
senior tag
Vaneo ugyan az a motor mint az A-class 1.7 cdi ....
Bejött a hidegebb idő és változó intenzitással visszaesik az alapjárat majdnem lefulladásig majd visszaáll,ez még nem is zavarna,de erőtlen és indulásnál többször is lefullad a motor.
Volt már hasonló gondom akkor a karter szűrő fagyott be,de most lekötöttem a csövet ideiglenesen és a hiba megmaradt!
Mitől lehet még,olyan mint ha fulladozna a motor?Pixel 4A 5G fehér eladó
-
Satheios
újonc
Sziasztok! w124 200d 1991
Olyan problémám lenne h fejszeleptömítést cseréltem mert folyatott a gázolaj, sikerült is csak miután összeraktam nincs izzítás ( legalábbis visszajelzés)... izzítórelét cseréltem de így sem sikerült és most csak tekerget de nem indul ( a légtelenítés megtörtént, gyertyák kb 3 hete lettek cserélve, eddig ment az izzítás, behúzásra elindult).
[ Szerkesztve ]
-
Satheios
újonc
Igen elfeledtem írni h ki lett mérve az összes gyertya ( és jók)
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne felétek hátha járt már más is hasonló cipőben, megúsznék pár felesleges kört
2004-es w209 clk Merciről lenne szó aminek hepe hupás úton nyikergett a hátulja mint egy rossz kanapé
Cserélve lettek hátsó lengőkar külső GL szem szilentek, hátsó lengőkar belső "nagy" szilentek és a 2 hátsó stab szilent. Pár napig a nyikergés meg is szűnt de a hang újra visszajött a kocsi BAL hátuljból. Autó rugóztatása közben én alatta és a bal hátsó lengőkar belső nagy szilentje nyikereg, látszik hogy cserélték meg is van zsírozgatva a csavar stb de mégis nyikorog, fújtam rá a csavar 2 végére zsír sprayt semmi változás.
Valakinek tippje a hang megszűntetésére? Az első Mecedes-em nem tudom van e valami praktikája ennek a dolognak hátha, ha nincs kérek újra időpontot a szervízben de azt a pénzt inkább eltankolnám és megoldanám házilag ezt a dolgot ha van rá mód. Köszi előre is mindenkinek -
ricsmoka
tag
Tegnap egészen jó meleget fújt de most, hogy minuszok vannak csak langyosabb jött. Na ez mizöl lehet?
-
Hyperion
senior tag
válasz Satheios #12022 üzenetére
Én szívócső tisztítás után futottam bele hasonlóba. Meg kellett mozgatnom az izzítás vezetékeit a szétszereléshez. Meg gyári korbács volt, ami a mozgatás hatására ledobta a szigetelését és zárlatot okozott. Csináltam egy új korbácsot és minden rendben azóta. Próbáld kimerni5a vezetékeket is!
-
Templomegere
senior tag
válasz czirok000 #12025 üzenetére
2 hátsó stab szilent ..... pedig a stab szilent nyekreg az esetek 90%-ban . én ránéznék +1x .....
enyémen (W210) cseréltem kb 1-1,5 éve , de idén nyáron úgy elkezdett egy nagy meleg után nyekeregni hogy egy 50 éves hintaszék köszönt volna neki .... egész hátsó futómű felújítás lett belőle , de mivel tudtam hogy azt cseréltem az nem lehet , ezért azt hagytam is , na első úton ugyan úgy nyikorgott a drága , akkor gyorsan leszedtem őket bezsíroztam és vissza , amíg nem rendeltem újakat addig így jártam vele . Csendben volt végig . Aztán kapott ismét újat . első stab összekötő szintén 1,5 éves volt kb , de kukák lettek pedig lemfölder vettem bele , most éppen ezért TRW-t vettem hozzá , kibontom a TRW dobozt , erre lemfölder karok vannak benne
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Templomegere #12030 üzenetére
Lemförder az egyik legjobb.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Templomegere #12032 üzenetére
Mondjuk ez így meglepetés. Azt tudtam, hogy gyilkolja ez a széria, én is ezzel szenvedek a 203-on (most is nyöszörög, de sajnos elől is valami így télre). Sokan mondják, hogy gyári kellene, de de meg sem akarom tudni, mennyi lenne.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12034 üzenetére
Köszi az ötleteket, újra alákúszás lesz a program amint lesz rá idő.
Utánacsekkoltam a stab szilent FEBI, a lengőkar szilentek Swag gyártmányok, elvileg nem kéne hogy gond legyen velük minőséget illetően de valami mégsem klappol mert ismét nyekereg a járgány -
Trident28
tag
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon.. Van egy W202-esem C280 T-modell. Olyan kérdésem lenne,hogy valamiért nem megy a ventilátor.. Akármilyen fokozatba állítom. Biztosíték dobozt a motortérben már átnéztem. Esetleg relé?? Egyik nap le lett állítva az autó, akkor még ment.. Másnap már nem. Ötletet, kapcsolási rajzot stb... szívesen fogadok. Köszönöm!!
-"-
-
Chal
addikt
Nekem meg most tűnt fel, hogy tök sötétek szinte a klíma kezelőszervei (w203 2002). Utánaolvasgattam kicsit, gyakori hiba, ki kell benne cserélni az izzókat. Valaki próbálta már, mennyire szívás a dolog?
Illetve bónusz kérdés: ha már úgyis kiszedem, akkor akár ki is cserélhetném az LCD-s verzióra (nekem a sima van), gondoltam lövök egyet ebayen. Itt azt írja egy atyafi, hogy "plug&play" megoldásról van szó, nem kell semmit hackelni hozzá az autón, és a csatik is ugyanazok. Tényleg így van?
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
Szerintem a W203 full LED.
Viszont pre faceliftnél biztosannem plug&play a két klímavezérlő. A sima az climatronic, az LCD-s pedig thermotronic. Utóbbinak jóval több szenzora van, pl. a beltéri világításban is, napfény, stb., keringető motorja van a motortérben, jóval több szervomotorja. Rá lehet venni, hogy működjön, de az autó így is tele lesz hibakóddal.
Faceliftnél nem tudom, hogy van.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Chal
addikt
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12034 üzenetére
Újabb tesztrugóztatás után egyértelműen az új bal hátsó Febi stab szilent nyekereg,
Vigyem vissza a műhelybe hogy zsírozzák be? Vagy mi a fityfenét kéne tennem vele? ' kis szilikon sprayt megpróbáltam az semmit nem ért. Üdv -
Templomegere
senior tag
válasz czirok000 #12040 üzenetére
szétszedés nélkül hiba kened fújod , semmit nem ér . vagy basztak megpucolni a stab rudat , vagy nem tudom .....ki sem cserélték ...... bármilyen szart teszel be hónapokig kussban lesz , az fix. Esetleg ha maga a stab rúd van megkopva ..... akkor hiába cserélgetik . Ráadásul ezt kicserélni kb 10 perc , nem egy atomreaktor
-
Jim Tonic
nagyúr
Ha nem zavar a hibakód, működni fog. Többen megcsinálták már. Mondjuk mindenkinek kellett a felső hőmérő, ami a beltéri világítás mellett van. Anélkül a pre facelift nem indult el. A fickó csak faceliftet csinált.
czirok000: Nekem az autószerelő befújta WD40-nel, az befolyik a szilentbe. Több, mint fél évig jó volt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz molnarpeter #12043 üzenetére
A zsír spray nem folyik be, a WD-40 viszont pont arról híres, hogy viszkózus olajat tartalmaz, ami nem párolog el. Viszont mindenhová be tud szivárogni. Érdekes lenne, ha elpárologna, mivel pont arra tervezték, hogy ott maradjon.
[link]Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jim Tonic #12044 üzenetére
Petróleum alapú összetevőket tartalmaz, de előbb-utóbb elpárolog, csak rövidebb ideig ken. Hosszú távú kenőanyagként a honlap is a WD-40 Bike-ot ajánlja [link] Egy ideig ajtóhatárolóra fújtam WD-40-et, de nem tartott sokáig, átálltam szilikonra. Mondjuk a legnagyobb probléma továbbra is abból fakad, hogy a gumi alkatrészeket mégis mivel szabad egyáltalán kenni, elvégre az olajszármazékok nem feltétlen barátságosak, elvileg a teflon spray nem károsítja a gumit.
[ Szerkesztve ]
-
Templomegere
senior tag
válasz molnarpeter #12045 üzenetére
szilenteket nem kenünk semmivel , ha sikeres is a dolog (kívülről fujkodás) csak az időt tudod húzni vele , attól még szar marad . Én is fújtam minden szarral mert a világból kikergetett hogy egy Mercedes úgy nyekereg mint egy szekér , de semmit nem ért . Szétszedés bezsirzás segített a hangon kívülről fújkodás semmit , zsirzás után csendben volt . De rá pár nappal cseréltem is őket , és kussban van
-
andyTM
senior tag
Sziasztok! Tudna nekem segíteni valaki? A140-ben hol találom a benzinszivattyút? Gondolom a tartályban, de hogy jutok oda?
-
czirok000
csendes tag
válasz Templomegere #12046 üzenetére
Este a garázsban sikeresen megbontottam a bal hátsó stab szilentet, a rúd a szilent alatt és mellette tiszta rozsda barna a fekete gyári bevonat már a múlté ( a jobb oldal érdekes mód OK ) gyanítom hogy ez a nyikergés fő okozója meg hogy nem lett abszolút megpucolva a rúd. Egyenlőre félbehagytam a projectet, a szilentet belülről gondoltam megkenem Szilor átlátszó szilikonzsírral de a stab rúddal kéne valamit kezdenem.
Ötleteket elfogadok, finoman kis csiszolóvászonnal pucoljam meg majd fújjak rá matt feketetét , száradás után zsírzott szilent vissza és jó kéne hogy legyen? Bármilyen ötletet tanácsot meghallgatok[ Szerkesztve ]
-
andyTM
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Hétvégi hardvermozaik
- Kerékpársportok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- iD@Xbox showcase érkezik a hónap végén
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...