Hirdetés
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
Bemutatta fizikai szintű, GDDR7-es implementációját a Rambus
ph A vállalat szerint a friss fejlesztésük 48 Gbps-os tempót is lehetővé tesz.
-
iD@Xbox showcase érkezik a hónap végén
gp Érdemes lehet nézni a jövő héte elejére tervezett műsort, ahol számos indie alkotás tűnik majd fel.
-
PROHARDVER!
Fontos: aki HAGYOMÁNYOS telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aktuális: Karácsonyi telefonajánló 2023 (cikk), Milyen telefont vegyek 2023-ban karácsonyra? (videó)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #115991 üzenetére
A WayteQ válaszolt isa fórumban, valóban user error volt a történet:
Tisztelt Napsugár Nemes (O. Tímea)
A készülék szervizelésével kapcsolatosan a szerviz, és Ön is tudja a teljes történetet, de sajnos ezt nyilvános formában már másképp írta le, ezért úgy gondoltuk, hogy nem árt pontosítani, és a részleteket megismerni a közösség tagjainak:
A készüléket a Ceglédi úti átvevőpontban adták le, ahol a készülék előzetes szemrevételezését követően rögzítették a problémát, és feljegyezték a készülék állapotát:
“használt, jobb alsó és felső sarokban ütésnyom, jobb alsó sarokban szétnyílt a kijelző és a ház”
A szervizlapot Ön kedves Tímea, az aláírásával hitelesített, és jóváhagyott.
A szerviz munkalap a személyes adatok, IMEI szám kitakarásával itt tekinthető meg:https://drive.google.com/file/d/0B46uQYxSkyBOWjNzcjM5dl9OWkU/view
A készüléken látható fizikális sérülések, ütésnyomok, ház deformálódás miatt a szerviz a készüléket feltételes garanciális javításra vette át (képeket csatoltunk a valós állapotáról a készüléknek)
A munkalapon olvasható szöveg:
Amennyiben a szerviz fizetős javítást határoz meg, a hiba megállapításához bevizsgálási díjat számíthat fel. A díj mértéke a készülék típusától, és a hiba jellegétől függően 2.500-5.000,-Ft lehet. A pontos díjról a bevizsgálás megkezdése előtt tájékoztatást adunk. A bevizsgálási díjat akkor kell kifizetnie, ha kérte a hiba bevizsgálását, azonban a bevizsgálás után kiadott árajánlatban szereplő javítást nem kérte.
Utolsó információnk alapján, a szervizzel történő délutáni telefonos egyeztetést követően a bevizsgálást nem kérte, a készüléket szeretné visszakapni.
Szeretnénk megköszönni az oldal adminisztrátorának, hogy lehetőséget biztosított számunkra az alábbiakat nyilvánosságra hozni.
WayteQ Europe Kft.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki HAGYOMÁNYOS (nem okos-) telefont szeretne, kérem, fáradjon át ide!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Macska topik
- Politika
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Óra topik
- Steam topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...