Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz szasanyi #15029 üzenetére

    Most is megnézheted mi történt. A BF4-ben nem volt optimalizálás, bevallotta Repi is. Nem volt rá ideje. Minden más Mantle játék ugyanannyit, vagy kevesebb VRAM-ot igényel, mint a DX11-es verzió. Sőt, a Frostbite és az Asura motor esetében még a textúraminőség is javul az új streaming rendszerrel a DX11 opcióhoz képest, mert a pointerkorrekciós technika több magasabb minőségű textúrát enged benntartani az előre allokált memóriaterületben. A Battlefield Hardline és a Sniper Elite 3 esetében már ez a rendszer működik.
    Ezért szidják egyébként a Hardline-t. Nem értik meg az emberek, hogy attól, hogy Ultra minőséget állítanak be, még lehet, hogy a motor nem tölt be mediumnál jobb minőséget bizonyos textúrákra, ez a DX11 módra nagyon jellemző.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák