Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • shteer

    titán

    válasz Duff7 #1 üzenetére

    Logitech-nek nincs szervíze. garival lehet csak élni náluk

    ha csak potmeter, egy elektroszervíz megteszi

    ..szerintem jónak tűnik

  • tomcsi23

    veterán

    válasz Duff7 #1 üzenetére

    Jó lenne már megtanulni, hogy a szerviz az rövid "i". :(((

    ...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

  • Ndruu

    MODERÁTOR

    válasz Duff7 #1 üzenetére

    Érdemes megpróbálni felhívni az ügyfélszolgálatot.

    Nem tudom, most melyik szám él, van kettő is.

    06-1 777-48-53 - én ezen hívtam őket régebben
    06-1 485-06-48 - ez van most az oldalukon

    Segítőkészek szoktak lenni, megmondod nekik mi a baja a terméknek, ők meg felajánlják, hogy vagy megszerlik, vagy kapsz egy újat helyette. (Mivel a MOMO R. Wheelt már nem forgalmazzák, lehet hogy a legújabb kormányukat ajánlják fel.)

    [ Szerkesztve ]

    Harrrr!!!!

  • braincruiser

    csendes tag

    válasz Duff7 #1 üzenetére

    Sziasztok,

    A Logitech szervízzel kapcsolatban.
    Évek óta használok logitech cuccokat - hál istennek ezek közül eddig csak kettő ment tönkre. Volt anno egy duplaoptikás egerem, ami egyik napról a másikra halt meg 4 év használat után, illetve a napokan a Chillstream controllerem adta meg magát (kontaktos lett).

    Magyarországon valóban nincs hivatalos szervíz, és az egy éven belül is általában gariba cserélik. Viszont.
    Van nekik Svájcban Headquarter-jük, telefonszámmal.
    http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=hu,hu (itt megtalálható)

    A duplaoptikás egeremnél tudtam meg, hogy a logitech 3 éves worldwide garanciát vállal a termékeire, ami a hazai forgalmazón túl is érvényesíthető.

    Én a következőt tettem. Felhívtam Svájcot. Kb. 15 perces telefonbeszélgetés alatt felvették az adataimat, a termék gyári számát amivel be lehet azonosítani, megkérdezték a forgalmazó nevét ahol vettem, majd kézséggel közölték, hogy 7-10 napon belül postázzák a csereterméket.

    A dualoptikál egeremnél az volt a helyzet, hogy már nem gyártottak olyat, így kaptam akkor egy mx510-et helyette. Akkor annyi kérésük volt, hogy vágjam le az USB csatlakozóját és postán adjam fel a részükre. Ezt meg is tettem. 2 hét múlva meg mentem a postára az mx510-ért.

    A mai napon ugyan ezt tettem a chillstream controllerrel kapcsolatban. Ráadásul az ügyintézés is gyorsabb volt, mert nem kellett felvenni az adataimat ismét, csak egyeztettek. Regisztálták a hibát, felvették a termék számát, a kereskedő nevét, megkérdezték milyen színű a controller, és ismét azt közölték, hogy 7-10 napon belül érkezik a termék, és még ők kértek elnézést.

    Nem foglalkoztak azzal, hogy megfelelően használtam-e, nem kértek fotót róla, és most még az USB csatlakozót sem kell elpostáznom.
    Kaptam egy Ref számot ha nem érkezne meg, és hívhatom őket újra.

    Szvsz. Ha valaki veszi a fáradtságot és esetleg felhívja a nemzetközi ügyfélszolgálatukat, elképzelhető, hogy az egy év magyar gariból kifutott termékét szó nélkül cserélik (3 éven belül persze).
    és ugye a fenti két termék bár csak 10.000 forint környéki, de lássuk be, hogy gyártanak hangfalat, professzionális billentyűzetet, laser pointeres egeret, stb. amiknek azért nem pár ezer forint az értéke.

    Remélem segíthettem Logitech társaimon.
    Üdv,

    ''amiből lekvárt lehet csinálni, abból pálinkát is''

Új hozzászólás Aktív témák