- Milyen monitort vegyek?
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- Pofás Mini-ITX-es toronyház a HYTE fémjelzésével
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
ph A Windows 11 AI Explorer szolgáltatása jelenleg csak ARM-os processzoron üzemképes.
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
it Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
Illaoi karakterére fókuszál a 2XKO legújabb előzetese
gp A Riot verekedős játéka a tervek szerint valamikor jövőre érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Érdemes megpróbálni felhívni az ügyfélszolgálatot.
Nem tudom, most melyik szám él, van kettő is.
06-1 777-48-53 - én ezen hívtam őket régebben
06-1 485-06-48 - ez van most az oldalukonSegítőkészek szoktak lenni, megmondod nekik mi a baja a terméknek, ők meg felajánlják, hogy vagy megszerlik, vagy kapsz egy újat helyette. (Mivel a MOMO R. Wheelt már nem forgalmazzák, lehet hogy a legújabb kormányukat ajánlják fel.)
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
braincruiser
csendes tag
Sziasztok,
A Logitech szervízzel kapcsolatban.
Évek óta használok logitech cuccokat - hál istennek ezek közül eddig csak kettő ment tönkre. Volt anno egy duplaoptikás egerem, ami egyik napról a másikra halt meg 4 év használat után, illetve a napokan a Chillstream controllerem adta meg magát (kontaktos lett).Magyarországon valóban nincs hivatalos szervíz, és az egy éven belül is általában gariba cserélik. Viszont.
Van nekik Svájcban Headquarter-jük, telefonszámmal.
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=hu,hu (itt megtalálható)A duplaoptikás egeremnél tudtam meg, hogy a logitech 3 éves worldwide garanciát vállal a termékeire, ami a hazai forgalmazón túl is érvényesíthető.
Én a következőt tettem. Felhívtam Svájcot. Kb. 15 perces telefonbeszélgetés alatt felvették az adataimat, a termék gyári számát amivel be lehet azonosítani, megkérdezték a forgalmazó nevét ahol vettem, majd kézséggel közölték, hogy 7-10 napon belül postázzák a csereterméket.
A dualoptikál egeremnél az volt a helyzet, hogy már nem gyártottak olyat, így kaptam akkor egy mx510-et helyette. Akkor annyi kérésük volt, hogy vágjam le az USB csatlakozóját és postán adjam fel a részükre. Ezt meg is tettem. 2 hét múlva meg mentem a postára az mx510-ért.
A mai napon ugyan ezt tettem a chillstream controllerrel kapcsolatban. Ráadásul az ügyintézés is gyorsabb volt, mert nem kellett felvenni az adataimat ismét, csak egyeztettek. Regisztálták a hibát, felvették a termék számát, a kereskedő nevét, megkérdezték milyen színű a controller, és ismét azt közölték, hogy 7-10 napon belül érkezik a termék, és még ők kértek elnézést.
Nem foglalkoztak azzal, hogy megfelelően használtam-e, nem kértek fotót róla, és most még az USB csatlakozót sem kell elpostáznom.
Kaptam egy Ref számot ha nem érkezne meg, és hívhatom őket újra.Szvsz. Ha valaki veszi a fáradtságot és esetleg felhívja a nemzetközi ügyfélszolgálatukat, elképzelhető, hogy az egy év magyar gariból kifutott termékét szó nélkül cserélik (3 éven belül persze).
és ugye a fenti két termék bár csak 10.000 forint környéki, de lássuk be, hogy gyártanak hangfalat, professzionális billentyűzetet, laser pointeres egeret, stb. amiknek azért nem pár ezer forint az értéke.Remélem segíthettem Logitech társaimon.
Üdv,''amiből lekvárt lehet csinálni, abból pálinkát is''