Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #171238 üzenetére
ugye, hogy az mennyire gagyi szar? Superb is hányás lett a felirattól "háturul"...
Balatoni gasztrotérkép alapján voltunk pár helyen kajálni, vegyes érzelmeim vannak vele kapcsolatban. A Vígmolnár és a füredi Neked Főztem nagyon jó volt, a siófoki Rozmaring nem volt 100% (a kaja jó volt, a kiszolgálás gyengusz)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #171364 üzenetére
Teljesen jogos. Asszonynak a Priusra is quatrac5 lett, ugyse versenyauto. A cegesen cserelgetik mindig, pedig annak is a 8ev / 117e km alatt eloregedett mindket szettje, nem pedig elkopott... Arra is jo lett volna a 4s, bar mondjuk a futomuve nem egy asz, igy annyira nem banom, hogy top kategorias a teli es a nyari is. Az Audira kellett volna CC-t venni, de annyiba kerult volna, mint a 17” nyari es 16” teli es mar ugyis megvolt a ket szett felni... sztem a teli kerek futott kb 500km-t lehet iden telen felujittatom a nyari kerekeket, aztan eladom a komplett teli szettet, nincs kedvem szerelgetni.
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #171378 üzenetére
Ja, csak a forraspont mellett vannak meg egyeb parameterek is, amik fontosak. Ugye a felfolyadek erosen higroszkopikua hatasu, magyarul megkoti a vizet, aztan ha tenyleg nagyot kell fekezni, akkor jon az, hogy kiforr belole a viz es beesik a pedal... legyen csak szepen lecserelve idoben, az a tuti. Suzukiknal is azert hullanak az abs kockak, mert a markaszerviz csak bemeri es cseszik cserelni. Egyszeri user meg nem tudja, hogy ez nem feltetlen jo otlet es nem ezek azok a fillerek, amit erdemes megbaszni.
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #171391 üzenetére
"Gondolom tudják a szervizben mit kell cserélni."
ahha, azért nem cserélték a Splashben sem 10 évig, mert tudják, mit kell cserélni... gyári előírás két év. Legalább a márkaszerviz ne spórolja el a cserét, a jó életbe már. Ha a gyártó odaírja és ki lehet számlázni, akkor ugyan cseréljék már ki...
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #171400 üzenetére
km alapú előírt cserében nem érzek akkora problémát, nyilván értelmes intervallummal. de a márkaszervizes megjelenés nem azt jelenti, mint a sarki Jóska bácsinál, hogy olajat és szűrőket cserél, hanem egyben revíziót is, magyarán át kell nézzék az autót és ha olyan alkatrészt találnak, amit cserélni kell, akkor cseréljék. valamint a revízió része a szoftveres diagnosztika is.
mármint ez kellene legyen a helyzet, aztán sokszor örülj neki, ha az olajat lecserélik egyáltalán és még a bele valót is öntik bele... itthoni szervizek jó részét felégetni és sóval behinteni kellene, amilyen a morál. márkaszervizeknél legalább még aranyáron is kapod a szart... mint a passaton a 170 ezres olajcsere... jó, mondjuk ahhoz is két hülye kell, már én is megjártam ezzel egyszer, árajánlatot kell kérni mindenre, több helyről. 3 közeli, szimpatikus szerviztől be kell kérni az ajánlatot. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #171407 üzenetére
Hat a kollegak azt mondjak, hogy durvabb a helyzet, mint covid elott volt es ezt nem a megerzesekre alapozzak, hanem a menetidore. Ugye Budaorson van az iroda, jonnek Dunakeszirol, Zuglobol, 17. es 18. keruletbol is. Mindegyikuk azt mondta, hogy az utobbi ket hetben nagyon besurusodott a forgalom es mar tobb ido bejutni, mint a virushelyzet elotti nagy dugok idejen volt Dunakeszirol multkor reggel 6-os indulassal is 75perc volt, ami normal esetben 50p korul van. Nekem kifele nincs valtozas (30p kb), hazafele 40-45 volt anno, mostanaban inkabb 50p 5 ora koruli indulassal.
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #171644 üzenetére
Gondolom nem feher autod van, hanem valami koszturo szinu... nekem a ceges telen egy Margit hid-Budaors alatt tud olyan mocskos lenni, hogy sirok... hetente muszaj lecsapatni es akkor is egy ezrest elvisz, aktiv hab kell ra 200-ert, 600-ert magasnyomasu mosas es 200 cseppmentes oblites. Mindezt ugy, hogy le is van waxolva (igen, a ceges is...)
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #171827 üzenetére
a kapacitív kormánygombok is Merciben vannak (vagy Merciben is).
Valószínű azért vannak ekkora kávák az autókban még, mert a megbízhatóságot szem előtt tartva (lol) kevésbé újító technológiát alkalmaznak. azért ha 3-5 év után sorra megfososodnak a csoda keret nélküli kijelzők, mert még ismeretlen a technika, akkor kitör a parasztlázadás... ezért lesz az, hogy IT oldalon minimum 5, de inkább 10 év lemaradásban lesznek az autógyártók mondjuk a mobilgyártókhoz képest, egyszerűen az integráltság és tartóssági kényszer okán.
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #171830 üzenetére
A színes LCD kereskedelmi forgalomban 1982-től létezik szóval az se annyira új technológia. A mobilokba sem azért csak 2001-be került, mert nem lett volna megoldható hamarabb, hanem mert nem volt értelme. 2020-ból nézve már nagyon retro, de akkor nem igazán volt mobilnet, főleg szélessávú nem, a T68i-hez jött ki az első (külön felcsatolható!) mobilos kamera, tényleg nem igazán volt relevanciája mobilban egy színes kijelzőnek.
-
rbalint88
addikt
ja, az Audin is 30k-s periódusokat tartottak (de akkor legalább megvolt a csere), pedig 2004-es autó. Hyundai is 30k-s periódussal indult, aztán rájöttek, hogy 15k lesz a megfelelő mondjuk saját autón úgy vagyok vele, hogy évente cserélek, 20k-nál többet úgyse megyek vele és mindegyik jó olajat kap. a Castrol jó, ugye?
-
rbalint88
addikt
2 éves volt az autó, amikor a Hyundai rájött, hogy a 30k nem lesz megfelelő ennek a motornak, úgyhogy átcsapták 15k-ra. mondjuk az enyém szerencsétlen példány, fasz volt az első felhasználó és asszem 60k-nál volt cserélve az olaj először ahhoz képest alig eszi az olajat egy 15k-s periódus alatt 1 literrel kell frissíteni kb.
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #171982 üzenetére
és ezt így hogy? ki ment honnan hova? suzuki állt, opel jött nagy lendülettel, fékezett, de későn, elrántotta jobbra, a padka meg feldobta a suzuki tetejére? scross eleje és teteje érintetlennek látszik, máskülönben meg nem jön össze, hogy ugrottak fel a csoamgtérajtóra...
simán lehet, hogy csak a lufi pukkantotta meg a szélvédőt, de így a videót végignézve a sofőrsrácnak se volt olyan komoly baja, hogy ne tudott volna kimászni, mert ott a hordágyra mászásnál már breakelt volna valamit.nálunk a cabrio feeling az általában a nyugis krúzolás, nem pedig a veretés.
és szigorúan bekötve. mindig, minden autóban. -
rbalint88
addikt
Ainternetbu’
EQM: igazabol barmelyik autoval bajban van atlagjoska, ha elmegy az ivrol barmerre, mert kozuton nincs hely osszeszedni. Nekem is amikor a bmw-n beragadt a b.e fek es berantott a szembe arokba, annyi lelekjelenletem volt, hogy ellenkormanyoztam, de orszaguti temponal olyan gyorsan fogy el a szembesav 3 metere, hogy igazabol nincs eselyed. Latszott, hogy kb 5m utan kanyarodik el a feknyom balra, az 60km/h-nal 0,35s, annyi idod van reagalni es cselekedni... Na most ez egy ABS es eselyesen szervo nekuli autoban nem sok
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #172495 üzenetére
Ja hat nyilvan, csak azt mondom, hogy kozuton nincs hely altalaban hulyenek lenni es ha elkezded feszegetni a hatarokat, akkor egy sokaig stabil autoval nagyot lehet esni. Focvis kedvenc GTI-jevel (a 2.) osszekostoltuk anno az Alfat, a Kutvolgyi uti visszaforditoban az Alfaban mar 60-65 kozott erezted, hogy kezdi elveszteni a tapadast, de ezt szepen kommunikalta, jo volt a szinhaz, azt hitted te vagy a Vatanen (ezerbo egy, he), a GTI meg 72-vel meg sinauto volt kb, de 75-tel meg nem mertem volna mar bedobni a kanyarba, mert ha ott megcsuszik, akkor nagyon meg van csuszva es valoszinu nem all meg a padkaig se...
-
rbalint88
addikt
fiúk-lányok! ez az útvonal milyen minőségű? a vonalvezetés ígéretes, de ha gatya a felület, akkor kihagynám azt a részét.
kivel találkoztunk este a habgenerálisnál? meggebedek se jut eszembe a nicked
de a lényeg: követeljük az autóstalit a nyári rezidencián!
-
rbalint88
addikt
köszönöm a helyi google maps egyesületnek a részletes tájékoztatást! igazából a mozaikosság meg a kicsit hullámos nem baj, csak nagy kátyúk ne legyenek (tudom, tudom, de álmodozni szabad). gyors autózás céleszköz hiányában nem nagyon lesz, majd igyekszünk csak kicsit feltartani a pilótákat szép nyugodt kabriózás a cél, arra még nem jártunk.
ma Bp-Bicske-Szfvár-Balatonfüred-Tihany-Szántód-Balatonakarattya-Velence-Bp kört nyomtunk, szűk 300km, fain volt.
következő kabriózás ki tudja mikor lesz az időjárás előrejelzés alapján -
rbalint88
addikt
válasz barnam_ #172944 üzenetére
Bizony, szomszednak volt Porsche 968, az is 2-bol indult alapbol, pedig csak 4 gangos. Csak nagy gyorsulasnal hasznalta az egyest. Ehhez kepest a Volvo geartronic mindig egyesbol indul, pedig hat gangon jatszhat. Gondolom meg lehet fogni kb egy litert a fogyasztason azzal, hogy nem keveri annyira az olajat, anno a passatom is 1.8T tiptronic komboval 14litereket evett Bp-i hasznalatban mondjuk ez most megy az audinak is kezivel, csak ez nehezebb 400kiloval, erezni is varosban, hogy nincs kedve mindig lenduletbe hozni ezt a nagy testet
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #173153 üzenetére
hát, kurvára megengedő vagy azzal az autóval. én már vagy eladtam volna vagy felgyújtottam volna. olajfogyasztás még azt mondom OK, turbós autónál normálisnak tekinthető, de a vízfogyasztás az végképp nem normális. egyszer evett vizet autóm, akkor az hengerfejes volt...
-
rbalint88
addikt
Szerintem neki inkabb az az erdeke, hogy jol legyen mgcsinalva az auto, nem “jo lesz az ugy” szintre. Meg nyilvan ha a fenyezo-lakatos nem vegezne jo munkat, nem ugyanazzal dolgoztatna tizeneve. Nem vedeni akarom, nem tisztem egyaltalan, de ha belegondolsz, jobban megeri neki is es a fenyezonek is, ha tisztessegesen vannak megcsinalva a kocsik. A fenyezonek-lakatosnak van mindig kiszamithatoan munkaja, a neppernek vannak jol eladhato autoi es nem hangos a net attol, hogy mekkora szemetdombot adott el, igy marad vevokore is, aki a draga autoit megveszi.
-
rbalint88
addikt
én arra írattam chipet, ennek hatására a tiptronic amikor csúsztatta, akkor meg lehetett finoman tüsszögtetni
gondolkodtam, hogy az Audira is íratok egy laza csipszet, nem is az egekbe tolt teljesítmény miatt, hanem hogy jobb legyen a karaktere, kicsit kitisztuljon a tüdeje. az a nagy baj, hogy a nyomaték be van korlátozva 225Nm-re, pedig magától simán fel tud menni 300Nm közelébe. -
rbalint88
addikt
ismerek olyat, aki rakatott a cégesre (octavia 3fl 1.8tfsi, 180ló->240 ló). én se tenném
egyébként nálunk többnyire ~140 lovas céges autók vannak (hunyadi 1.7crdi hp és 1.4tgdi, néhány 1.6gdi 135low, mint az enyém), alapvetően a hétköznapokban szükséges dinamikát kellemesen tudják. a Tucsonok 160 felett kezdenek érezhetően kifáradni, de kellő akarással elmegy órán 190-ig, az 1.4tgdi i30 megfutja a 200-at is (de csak a német Autobahnon!)Integrale: 5 henger IS! a hang miatt majdnem egy V50 2.5 T5 AWD automata lett a Prius helyett, de aztán győzött a józan ész. 5 év alatt az üzemanyag- és biztosítási díjkülönbségen visszajön az autó ára
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #173813 üzenetére
A megane spagetti, nagyon tekeredik. Astra tt vagy volvo c70 2.gen, ha egesz eves autot akarsz nem tul nagy budzsebol es fosol a ponyvatol. Hozzateszem az a4 teteje is birja, ha jol van kezelve. Telen jol bemelegszik, stb. Viszont a kemenytetos kabrionak megvan az az elonye, hogy tobb uveget lehet rakni ra. Az audibol ferden hatra eselytelen kilatni, ezert varosi harcra nemileg korlatozottabban alkalmas. C70-bol egy 2.4i automata hibatlan valasztas, astrabol 1.8 kezit vennek. Ugyse sietni vannak ezek. Vagy abarth 500c, a gyerek meg nagyon osszehuzza magat hatul Hozzateszem a negyszemelyes kabriok se igazi negyszemelyesek, csak 2+2.
eost csak azert nem mondom, mert 1:fsi, tfsi motorok, 2: a teteje ha beszarik, akkor az nagyon be van szarva, kb ennek a legbonyolultabb a mozgatomechanikaja. Es altalaban be is szarik, ha szerencsed van, nem nalad, hanem az elozo vagy kovetkezo tulajnal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- ZIDOO médialejátszók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kupon kunyeráló
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PayPal
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen