Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    Na kérem akkor a "várva-várt" történet:

    Így cseréltek garanciában motort és turbót az autómon!

    Kb. 1 hónapja egy pénteken hazafelé S-be téve a váltót a motor gázadásra úgy döntött, hogy felpörög a maxig, de ott is marad, nem váltott fel, sivított a turbó, majd hátul füst, az erő elment.

    Gurultam ameddig lehetett, közben a check engine is kigyullad kis időre, de az 2 perc után kialudt. Majd mikor meg kellett állnom, le is fulladt. Onnantól nem indult be, tekerte, de nem kapta el. Assistance felhív, sárga angyal jött (közben remapot leszedtem) de nem tudott vele mit kezdeni. Olajat ellenőriztük, kb. nullán volt. Mint később kiderült a turbó szívta fel, azért volt a füst, meglett a kipufogóban és az intercoolerben a nyoma.
    Jött trailer, bevittük a legközelebbi márkaszervizbe, de már este 7-8 körül voltunk, hétfőig várni kellett. Keddig kaptam csereautót, utána semmi, míg a hivatalos diagnózis elkészül.

    Hétfő reggel ott is kezdtem, azzal fogadtak hogy 2 hetes az előjegyzésük... Nem voltam boldog, de ez van. Szerencsére még aznap csináltak rajta diagot: 1-2-3 hengerben nincs kompresszió, nagy eséllyel motorcsere. Következő hét szerdára volt ígérve a szétszedés és a pontos diagnózis. Addig meg szereznem kellett másik autót, mert csak onnantól jár a csereautó.

    Ugrunk szerdára, hivatalosan is motor+turbó csere, addig kaptam egy közel ugyanolyan fehér 5 ajtós ST-line-t csak kézi váltóval (jóvót :) ). 3 hetet ígértek, ezt tartották is, most keddre lett kész az enyém, addig járhattam a fehérrel ingyen. Most várunk a Ford-tól a papírra, hogy hivatalos csere volt, azzal mehetek majd fotózásra és utána új forgalmi (azt ők intézik).

    Ja és mi van a csipszel? Már szombaton írtam nekik, és 1-2 napos huzavona után hajlandóak voltak visszavenni árában (de rendesek... ). Persze kihangsúlyozva, hogy szerintük nem az ő hibájuk, mert soksoksok elégedett ügyfél van szerte Nagy Britanniában. Kszbzmg!
    Mai napig nem tudom(tudjuk) hogy ez tényleges motor-turbó hiba volt, amit a remap hozott ki, vagy a remap okozta az egészet.

    Itt szeretném megköszönni a rábeszélést! :U Sohatöbbet...

    Ja az új motorral is sokat eszik... A kézissel BC szerint 8-9 között jártam el, szóval ez a motor nálam úgy látszik torkos => Szarul vezetek :DDD (De akkor az Oktáv miért evett 7 litert?????)

    Mese vége, tanulság: Murphy!

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Új hozzászólás Aktív témák