Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • masholnap

    senior tag

    válasz vizirider #3002 üzenetére

    az utolsó bekezdéssel totálisan egyetértek.

    ami a hp szervizelését illeti, az döglassú, és tulképpen ugyanolyan szar mint a lenovóé (tapasztalat immáron mindkettő), a hozzáállásban annyi a különbség, hogy a hp-nál nekem sohasem akadékoskodtak, cserébe g@&#lassan dolgoztak

    azt azért megjegyezném, a lenovo önmagával cseszik ki. kb annyiba kerülhetett egy szállítás ára, mint az a szerencsétlen kijelző, de így legalább másfélszer annyiba került neki a szervizelési móka, mint jó munka esetén. hovatovább, milyen ember az, aki szart szerel be, mert azt mondják neki? és mért nem én kapom a szervizes minőségellenőr munkabérét, ha én végzem a melóját???

    az meg pláne eléggé nonszensz, hogy egy note vásárlásánál 3 napot arra kell áldoznod az életedből, hogy helyettesítsd a cégek nemlétező minőségbiztosítását. én személy szerint inkább többet adnék egy gépért, de legyen minőségileg kifogástalan és természetesen minőségi alkatrészekből összeállítva. a gáz, hogy ilyet nemigen találsz a magyar piacon, itt nincsenek összeszerelő műhelyek

  • Jackal2

    senior tag

    válasz vizirider #3002 üzenetére

    Mond ki hogy HP :D Nem fáj az. Nekem egyébként elolvadt a HP-m alja:D Szabályosan deformálódott a műanyag :D Amióta megvette a Compaqot, már az is szar lett:D Szóval én most azon gondolkodom veszek 4 db Acert ugyanennyi pénzért, és felrakom a polcra. Ha egy beszarik, leveszek egy másikat. Végül is 80.000 fortintér már vannak modeljeik :DDD

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Hozzászólok Aktív témák