Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • vagabor

    aktív tag

    válasz masholnap #3077 üzenetére

    Sajnos a trágya support létét én is megerősíthetem, Én voltam olyan bátor hogy külföldön vettem garancia kiterjesztést magyar géphez. Egész mai napig azt hittem hogy egyszer csak jön a postával valami csomag, mivel jött a megerősítő email hogy feladták. Ma meg jön az email sokadik érdeklődésemre hogy ez egy digital shipment :D Azóta elküldtem vagy 50 emailt, levelezgettem és telefonálgattam (egy rakat lóvét) mindenféle lenovos emberkékkel, de eddig nem jártam sikerrel. Ha azt mondom hogy az én ügyemmel kapcsolatos ügyintézés POCSÉK, akkor enyhén fogalmaztam. Persze ez nem jellemzi a lenovo service egészét ugyanis mint olvastam vannak pozitív tapasztalatok is.
    A géppel amúgy semmi bajom, a rossz jack dugómat kivéve, bár már ez sem érdekel, majd elküldöm otthon garira, mert itt úgy küldték vissza ahogy volt.
    Még kell egy pár év amíg kiforrja magát a Lenovo Európában.

    Csak az nem hibázik aki nem csinál semmit.-- Bf3/4: hu_DieselX, SC: JayWalkeR_hu

Hozzászólok Aktív témák