Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • taboros

    tag

    válasz Danex #6421 üzenetére

    Te még megmagyarázod a bizonyítványukat???

    - Baromira nem érdekel, hogy Apple-nél vagy Alienware-nél is panaszkodnak. Attól, hogy mást is pofon vágnak, attól még nekem ugyanúgy fáj.

    - Csak azért mert ebben az országban, ahol jogszolgáltatás van és nem igazságszolgáltatás, ill. direkt úgy fogalmazzák át a jogszabályokat, hogy a vásárlónak kevesebb joga legyen (az eladónak "törekednie kell"), még nem szükségszerű, hogy a piaci verseny egyik szereplője ezzel visszaéljen, és ilyen szervizhátteret merjen fenntartani. Nem ismétlem meg a Word of Mouth-ról szóló mondatokat a levelemből. Szerinted ez sem érdekli se az eladót, sem a gyártót? Mert itt nem az eladóval van csak baj.

    - "...azt nem lehet lekönyvelni". Akkor a 8 napos webes, ill. 3 napos normál elállást hogyan lehet?

    - "... egy javítás függ a szerviz elfoglaltságától..." Milyen javítás? Már cserénél tartunk! Az eladónál raktáron VAN az a modell, ami nekem kell. Miért nem tudja az eladó és a Lenovo, ill. a disztribútor egymás között lekezelni? Hogy ne a vevő szívatására " törekedjenek", a 15 nap helyett immár 39 napja?

  • HondaCB

    csendes tag

    válasz Danex #6421 üzenetére

    Az nem igaz, hogy pénzt nem lehet azonnal visszaadni, 8évet húztam multinál és napi szinten rengeteg visszafizetés volt, szerintem ez csak egyedül hozzáállás és hozzáértés kérdése, akarom, hogy jól működjön a dolog vagy "úgyis én vagyok az egyedüli szerviz az és úgy történik ahogyan én akarom", vagy nem értek hozzá és csak össze vissza kavarok, hogy a hibás ne én legyek.

    [ Szerkesztve ]

  • Cyber_Bird

    senior tag

    válasz Danex #6421 üzenetére

    "De ugyan ilyen szívás lehet a Apple-nél vagy Alienware-nél is, ott is panaszkodnak... :("

    Nekem harom Apple tapasztalatom volt garancialis ugyben:
    -Iphone 3g, tonkrement nemito gomb, garancialis csere ~2 het alatt megvolt, addig egy gagyi nokia cserekeszuleket kaptam.
    -Baratnom regi feher macbook(unibody) gepenek az alja kezdett felvallni, garanciaido lejarta utan 1 evvel is csereltek, merthogy ez az o gyartasi hibajuk volt, kb 1 het volt a teljes folyamat onnan hogy bevittem, addig, hogy megkaptam a javitott modellt.
    -Ismerosom uj ipad air-je: megjelent par nappal a vasarlas utan egy csik a kijelzon. hetekig szivatta a szerviz, kapott az uj helyett egy refurbished modellt, de az is itt ott karcos, ragasztomaradvanyos volt.

    Tehat kicsit ugy erzem, hogy itt is a szerencsen mulik minden, mint ahogy gondolom a lenovonal sem csak horrorsztorik vannak, csak azok kerulnek inkabb napvilagra hiszen abban nincs semmi rendkivuli, hogy bevittem a gepet majd 1 het mulva megjavitva visszakaptam :)

Új hozzászólás Aktív témák