Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • gygalilei

    tag

    válasz taboros #6418 üzenetére

    Mint írtam már vagy 10 napja, hogy elszállt az ultrabayes Gt 750m kártya. Azon nyomban hívtam a szervizt, mondták, hogy emailben töltsem ki az adatokat, és egyeztetnek velem telefonon, hogy mikor menjen a futár a laptopért.Na azóta is egyeztetnek.Írtam kb. 10 mailt, egyikre sincs válasz, pedig mindig elolvassák.
    Írtam a Laptopszalonnak, ahol vettem a gépet, hogy segítsenek.Ott egyből válaszoltak, és elküldték a levelem a Lenovo Magyarországnak is,aminek legalább az lett a hatása, hogy végre válaszoltak a szervizből gondolom egy kis nyomás hatására.Na és mit válaszoltak ? Ki találja ki ?
    Copyzom : " Tisztelt Ügyfelünk!

    Elnézésüket kérjük a hosszas reakcióidőnk miatt. Munkatársaink folyamatosan dolgozzák fel az igényeket, azonban mivel még csak néhány hete foglalkozunk Lenovo készülékek javításával, és egyszerre rengeteg igény érkezett be szervizünkbe, ezért jelenleg lassabban tudunk haladni, mint szeretnénk.

    Kollégánk hamarosan keresni fogja Önt."

    Hát b...k meg, már bocsánat.
    Pedig nekem van egy másik Lenovo laptopom, soha semmi baja nem volt, nagyon megbízhatóan működik, pont ezért vettem attól vmivel jobbat.Most már imádkozok, hogy nehogy ezzel is legyen vmi, mert akkor jobb esetben várhatok hónapokat a szervizre.
    Nem is értem, ezt hogy képzelik.2014-ben ilyen lehetséges ! Nem pár ezer ft-os vackot vettünk.Azért elvárná az ember, hogy egy picit odafigyeljenek rá.Ki a franc fog még ezek után is Lenovo terméket venni ilyen garanciális háttérrel ? Írok személyesen is egy levelet a Lenovo Magyarországnak és sztem majd az anyavállalatnak is.
    Hivatalosan is foglalkozniuk kell a reklamációkkal, nem söpörhetik a szőnyeg alá.
    Addig is csak várok csak várok csak várok .......

Hozzászólok Aktív témák