Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz action294 #6145 üzenetére

    Furcsa....én 2x küldtem Vaio-t szervizbe...első alkalommal...szennyeződés ment az egyik billentyű alá...na én azt a billentyűt kiszedtem és olyan jól sikerült, hogy a billentyű zsanérja kitörött...ez egy 70.000 forintos javítás lett volna a sonynál...de nem kértek egy fillért sem..belefért a garanciába. Jó tény én szervizbe mindig úgy küldtem a notit, hogy a háttér egy csöcsös csaj volt alatta meg, egy "Fix my Vaio please and have a nice day" felirat :DDD :DDD :DDD

    Dolgoztam IT-s cégnél még 2009-ben. Értékesítettünk laptopokat is. Anno egy Asus volt amire teljeskörű garanciát kötöttek...extra sérülésre is!....a gép leesett...és megtört a fedlap... közel 8 hónapig volt a user laptop nélkül.....

    Aztán volt egy DELL...aminek asszem Pécs környékén volt/van egy szervizük...a gép túlmelegedett és lecsapta folyton...na leküldtük a vadiúj gépet....visszaküldték összekaristolt fedlappal...ugyanúgy,hogy ...hát a hiba az szoftveres..

    Meg egy MSI-vel is jártunk hasonlóképpen...arra mondjuk nem emlékszem, hogy hol szervizelték de az meg be se kapcsolt....meg se nyikkant...visszaküldte a szerviz ugyanúgy...azzal, hogy ..javítva.

    És mindig én voltam az akivel üvöltöttek a vevők...elegem is lett belőle.

    [ Szerkesztve ]

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák