Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • BlueAthlon

    senior tag

    válasz Sz4bolcs #4439 üzenetére

    Azon semmit, de a drivert kényszeríti hogy speciális szinkronizációs beállításokat használjon a játék esetében...

    Részletek az oldal vége felé...

    [link]

    Tegnap felraktam a Update 2-t és nem sok hiányzott hogy letöröljem az egész játékot. 1 GPU-val ment rendesen, update1 + 331.65 mellett SLI-vel idáig csak némileg laggos volt, update 2 után nagyon laggos+ tearinges és textúra villogós is lett... kínomban majd a falat kapartam... ( fárasztó nap végén mondom bő fél órát haladnék a sztorival kis kikapcsolódásként alvás előtt, erre ez fogadott :W )

    Ma 331.65-ről frissítettem 331.82-re, így már végre bekapcsolt SLI nem csak borderless módban volt hajlandó futni a játék ( valamint idáig kiakadt indításkor 1-2x, aztán kb. csak harmadszorra indult csak el ), most már full screenben ment első indításra, csak a idegesítő lagg, és villogás maradt meg. Kicsit kerestem a neten aztán szembe jött ez a fórum... mivel NVinspectort amúgy is használom ( GPU OC ), ezért fél pillantás volt a beállítást megejteni... Kb. most ( nagyjából a történet felénél-kétharmadánál tartva ) mondhatom el először, hogy élvezet a játékkal játszani... Mivel eléggé pörgős, idáig néha célozni se bírtam a lagg miatt... Most sem 100% ( SLI mellett soha nem is lesz az ), de nagyságrendekkel jobb és egész játszható.. Végre van értelme játékfronton is ( munkára teljesen OK a gép ), hogy megvettem az Y510P-t...

    [ Szerkesztve ]

    Annak a statisztikának hiszek, amelyet én hamisítottam -Winston Churchill

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés