Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • godfella69

    tag

    Optimalizálás, érdekes meglátás sokan használják ezt a szót, de elmondom neked teljesen feleslegesen főleg pc-k esetében. Hatalmas hülyeséget mondtál. A legtöbb, konzolra írt játék esetében libGCM stílusú API-t használnak a fejlesztők, és ez az új generációs Xbox One és a PlayStation 4 esetében is így lesz. Ennek a működési módnak alapvető előnye a PC-vel szemben, hogy mellőzi a grafikus drivert, így a hardver elérése nagyságrendekkel gyorsabb. Ez azt jelenti, hogy a program által kiadott parancs optimálisan lesz végrehajtva, miközben a PC-n egy igen bonyolult procedúrára van szükség ahhoz, hogy az adott grafikus API-n keresztül elért hardver megtegye azt, amit a program kér. Ez igen komoly sebességvesztésben nyilvánul meg, akár tízszeres vagy százszoros gyorsasággal a konzolok javára, szóval aki nem értené ezt, ez nem optimalizálás kérdése hanem hardveres teljesen más architechttúra a kettő.

    Hozzáteszem én régi nagy pc-s vagyok igaz mellette volt ps1, ps2 és ps3-am is amit nem olyan rég adtam el mivel jön a négy amit már előrendeltem. Sokkal jobéb befektetés főleg most mivel a mostani generáció szerintem hatalmas lépés lesz és sok idő lesz tovább fejleszteni. n főként munkára használom az Y500-om és nagyon ritkán játékra főleg olyanokra amik nem jelennek meg konzolra gondolok pl simcity, starcraft, WoW stb és még sorolhatnám. Ne értsetek félre nem akarok eltántorítani senkit egy Y500 vagy Y510 megvételétől, de aki csak játszani szeretne az sokkal jobban jár egy playstation 4-el ami 125 ezernél nem fog többe kerülni hazánkban.

    [ Szerkesztve ]

    PSN ID: godfella1990; Batte.net: arabsejk90#2613

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés